Miksi ihmeessä jotkut pitävät päältä täytettävistä pesukoneista?
Jo yksin rumpukin on ärsyttävä avata.. Ensin kansi ja sitten rumpu ja sitten saa selkä pitkällä pyllistellä ja sukellella pyykkejään koneesta. En tykkää yhtään.
Kommentit (32)
Äitini joutui vaihtamaan edestätäytettävän päältätäytettävämpään. Kumartuminen kun sattuu selkään.
Toisekseen päältätäytettävän kannen päälle ei kerry tavararöykkiötä kuten sivustatäytettävän päälle näköjään kertyy...
Päältä täytettävään voi.helpommin.lisätä vielä jotain unohtunutta. Itsellä on.juuri uusi edestä täytettävä ja ikävä on vanhaa päältä täytettävää tämän takia,kumartelukin on ikävää
Vierailija kirjoitti:
Jo yksin rumpukin on ärsyttävä avata.. Ensin kansi ja sitten rumpu ja sitten saa selkä pitkällä pyllistellä ja sukellella pyykkejään koneesta. En tykkää yhtään.
Niin totta!! Minulla on ollut molemmat mallit, mutta ehdottomasti parempi on sivusta täytettävä. Siinä mm. ei tarvitse pyykkejä nostella, ne voi kipata suoraan pyykkikoriin ja siitä kuivumaan. Ei tarvitse kurotella, että rummun sisältöön ylettäisi, ei tarvitse pyöritellä sormet verissä rumpua, jotta luukku löytyy jne. Ja sivustatäytettävissä on monipuoliset näytöt, josta voi seursta mm. pesuvaiheita- ja aikaa jne. En enää kyllä vaihtaisi päältätäytettävään, sen verran pyykkiä joudun kuitenkin pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen menninkäinen sä olet, normimittainen ja lyhyempikin pystyy ihan hyvin tyhjentämään päältätäytettävän ja olen vain 167 pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta!! Minulla on ollut molemmat mallit, mutta ehdottomasti parempi on sivusta täytettävä. Siinä mm. ei tarvitse pyykkejä nostella, ne voi kipata suoraan pyykkikoriin ja siitä kuivumaan. Ei tarvitse kurotella, että rummun sisältöön ylettäisi, ei tarvitse pyöritellä sormet verissä rumpua, jotta luukku löytyy jne. Ja sivustatäytettävissä on monipuoliset näytöt, josta voi seursta mm. pesuvaiheita- ja aikaa jne. En enää kyllä vaihtaisi päältätäytettävään, sen verran pyykkiä joudun kuitenkin pesemään.
Minulla on päältä täytettävä kone. Nostelen pyykit suoraan koneesta telineelle, en edes omista pyykkikoria. Koneen ostin v. 2002 ja jo silloin niissä oli ominaisuus, jonka ansiosta rumpu asettuu pesun loputtua oikeaan asentoon luukku ylöspäin. Näyttökin siinä on sellainen, josta näkee jäljellä olevan ajan ja mikä vaihe pesussa on menossa. Ensimmäinen pyykkikoneeni oli edestä täytettävä, ihan hyvä, mutta pidän nykyisestä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä herätysliikkeessä on sivultatäytettävät pesukoneet kielletty. Herää pahoja ajatuksia, jos näkee täyttöikkunasta nimettömät kastumassa ja pyörimässä.
Pah, huhu puhetta tää.
Ja vastaus alottajan kysymykseen, esimerkiksi siksi että kaikki ei tarvitse 8kg koneita kun pienempikin riittää.
mua taas ärsyttää kun yrität ottaa vaatekerrallaan koneesta niin kaikki tippuu lattialle, päältä täytettävässä tätä ongelmaa ei ole
Sivusta täytettävästä koneesta kun koitat ottaa yhden märän vaatekappaleen ulos ripustaaksesi sen kuivumaan, tulee puolet lopuista pyykeistä sen mukana lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt, mutta koskaan ei ole pitänyt päätä työntää saadaakseen pyykit päältätäytettävästä koneesta.
Sama homma. Ketjua lukiessa aloin pitää 158 senttistä varttani pitkänhuiskeana, koska en ole sen suurempia ongelmia päältätäytettävän koneeni kanssa vielä kokenut. Ei ole vielä kertaakaan jäänyt pyykit koneeseen tai sormesta tullut verta... Aloittajalle suosittelen ehdottomasti pyykkikoneen vaihtoa, kun vaikutat niin tuskaiselta.
Vierailija kirjoitti:
mua taas ärsyttää kun yrität ottaa vaatekerrallaan koneesta niin kaikki tippuu lattialle, päältä täytettävässä tätä ongelmaa ei ole
Kyllä nää pyykkipäivät on raskaita...toista se oli ennen...nari nari
Näin se on. Päältätäytettävä on paras.
t. DI-mies