Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merrell- jalkineet, niitä kai pidetään suht laadukkaina jalkineina

Vierailija
21.03.2024 |

Mutta tosiasiassa, surkeita ovat.

Mulla on ollut muutamia vuosia talvella Merrellin Moab-mallin jalkineita. Nyt tässä juuri loppuun käytetyiksi tulevat ovat hämmästyttävän huonoa laatua. Päällisestä kärjestä kohdassa, jossa kahden eri materiaalin yhdistävää ommelta, kummalakin puolella saumakohta on revennyt auki. Tätä repeämää alkoi näkyä jo aika varhaisessa vaiheessa kun kenkiä aloin käyttää.

No, ei se mitään, ostin vielä uudet Moabit. Näissä pintamateriaali on hieman erilainen, enemmän vedenpitävä kuin noissa aiemmissa revenneissä. Nyt kun olen ne tässä talven miltei jo loppuessa ottanut käyttöön, alkaa toisen kengän kärjessä siinä vedenpitävässä materiaalissa näkyä ikään kuin merkkiä, että kohta on repeämä.

Juu. Sekundaa. And made in China! 

Siksi toisekseen, nää ovat talvikengiksi tarkoitetut, pohjassa on sellainen ice grip tai mikä se nyt onkaan nimeltään, mutta eivätpä taida nämä uudemmat talvella sen lämpimämmät olla kuin nuo edellisetkään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ja mummokengät joten hyvä, kun pääset niistä eroon!

Vierailija
2/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkasen sua vaikka paljaalla jalalla naamaan, tulee olemaan kova isku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaispaskojen omistuksessa!

Vierailija
4/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitu. n ruma h u o r a

NIINKÖ!

No, mä veikkaan, että sulle ne rumat maksullista seksiä myyvät eivät kyllä rupee antamaan vaikka itkisit.

SINÄ OLET SAIRAS!

Vierailija
5/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkasen sua vaikka paljaalla jalalla naamaan, tulee olemaan kova isku :)

Siinäpä oikea älykön kommentti, sääliksi käy.

Ja silti, Merrelin kengät on susirumia, en pitäisi vaikka maksettaisiin. Koeta kestää.

Vierailija
6/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan hyvät kävellä, mutta laatu kyseenalainen. Kestävät aktiivisessa käytössä vain pari vuotta. 

Vierailija
7/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitu. n ruma h u o r a

Onko tuo kommentti tulosta siitä "lainopillisesta neuvonnasta" jota poliisilta mahdollisesti sait?

Kiittäisit nyt luojaas, ette joudu väitteistäs maksamaan! 

Vierailija
8/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin kengät kesti kuukauden...

Vierailija
9/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hyvännäkösiä kenkiä. Sievit parempia samassa hintaluokassa.

Vierailija
10/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat Merrellini ostin noin 10 vuotta sitten ja edelleen ovat käytössä. Eivätkä ole edes rumat. 😁

Vierailija
11/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydelliset muuten, mutta kestivät mulla vain pari vuotta, kitkakengät siis, hajosivat kuten sullakin. Nyt on käytännössä samanlaiset, saa nähdä miten käy, osti kuitenkin kun olivat niin hyvät käytössä. Mulla on myös Merrellin lenkkarit, jotka on kyllä kestäneet jo ihan kiitettävän kauan. Eri ilmeisesti laatu vaihtelee eri malleissa.

Vierailija
12/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat Merrellini ostin noin 10 vuotta sitten ja edelleen ovat käytössä. Eivätkä ole edes rumat. 😁

Jaa. Nää mun merrellit ovat talvisin lähes päivittäisessä käytössä, ulkoilujalkineina. On mulla sitten toki pari muunkinlaista talvijalkineparia... mutta niitä käytetään sitten muulloin kuin ulkoillessa.... 

Vierailija
13/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli mulla sitten sellaiset nahkaisetkin varrelliset Merrellin ulkoilukengät. Niissä sama juttu: samasta kohtaa kuin nyt näissä talveen (oletetusti) tarkoitetuissa sauma repesi. Aattelin kysäistä suutarilta voisko korjata, mutta sitte huomasin, että pohjaankin oli sepeli tehnyt vaurioita...Joten roskiin menivät.

Vierailija
14/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengässä tärkeintä on oikea lesti ennemminkin kuin ulkonäkö. Itsellä monet hyvin pitkäikäiset Merrelit, kesto riippuu käytöstä ja jos ovat ainoat jalkineet niin käyttöikää vähentää.

Vierailija
15/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, oli mulla sitten sellaiset nahkaisetkin varrelliset Merrellin ulkoilukengät. Niissä sama juttu: samasta kohtaa kuin nyt näissä talveen (oletetusti) tarkoitetuissa sauma repesi. Aattelin kysäistä suutarilta voisko korjata, mutta sitte huomasin, että pohjaankin oli sepeli tehnyt vaurioita...Joten roskiin menivät.

Olisikohan ollut väärä lesti eli liian pienet kun saumat repeilee.

Vierailija
16/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotkut Merrelit ekstalämminominaisuudella ja pitopohjalla. Lämpimät ne tosiaan on, mutta ei nämä kyllä pidä liukkailla. Muuten hyvät, mutta tarvii kyllä nastat. Ne on ollut 2 vuotta ja vähän repsottaa yhdestä kohdasta. 

Vierailija
17/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODEEEEE!

Vierailija
18/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, kärjestä sauma alkoi repsottaa.

Mutta muistan Anttilan ajat: ne kengät ei kestänyt kuin vuoden jos sitäkään. Melleri sentään kolme vuotta.

Vierailija
19/19 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ollut väärä lesti eli liian pienet kun saumat repeilee.

Ei, eivät olleet pienet. Heikkoa tekoa vain. Ja kuten sanottu, myös pohja alkoi mennä piloille... sepelit painuivat "muoviseen" pohjaan ja tekivät koloja...

Osaan kyllä kenkäni oikean kokoisina ostaa.... Ajatellen nyt vaikkapa sitäkin, että ulkoilen päivittäin eli miksi pistäisin jalkani hajalle vääränkokoisille kengilllä! Ja se kohta mistä repeävät ei oikeastaan tuohon väärä koko -selitykseen sovi.

Minulla on ollut Merrelleitä ennen näitä hajonneitakin, niiden suhteen ei ole ollut mitään valittamista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi