Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitäisi tyytyä sellaiseen mieheen joka ei mua kiinnosta

Vierailija
09.08.2017 |

Aina silloin tällöin tulee vastaan tälläkin palstalla, kun mies valittaa miksi naiset eivät vain tyydy tavalliseen mieheen.
Miksi esimerkiksi mun pitäisi tyytyä tavalliseen mieheen, kun mahdollisuuksia on timmiin ja komeaan mieheen. Siksikö kun en itse ole hoikka? Vai siksikö, että jollekin miehelle tulisi kiva olo, kun kelpaa edes jollekin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi minun miehenä pitäisi tyytyä muuhun kuin Jennifer Lopezin tasoiseen naiseen ?

Vierailija
2/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä vain on hyvin tavallisia ja hyvin tylsiä. Suurella todennäköisyydellä ne löytävät toisensa ja tyytyvät tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi minun miehenä pitäisi tyytyä muuhun kuin Jennifer Lopezin tasoiseen naiseen ?

Ei ole pakko.

Vierailija
4/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista helvetin spesiaalia pitäisi olla? :D

Ihmiset elävät perusarkea, sellaista se vaan on.

Vierailija
5/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mut älä sit valita jos sitä unelmien hunksia ei meinaa millään löytyä

Vierailija
6/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ihan täysin tavallinen tyyppi ihan tavallisine juttuinesi niin jos välttämättä tahdot saada jonkun erityisen ihmisen pakkomielteisesti, niin et voi pakottaakaan ketään ottamaan sinua kumppanikseen. Voit olla myös sitten yksin. Sekin on vaihtoehto.

Vierailija
7/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteissa ei tarvitse tyytyä, sen enempää naisten kuin miestenkään. Mutta jos ja kun ei halua tyytyä, silloin on turha myöskään valittaa ja syyttää muita, jos itse ei kelpaa niille ketkä haluaisi. Eihän niilläkään ole mitään velvollisuutta tyytyä.

Kilttimiesten ulinassa on kyse juuri tästä ristiriidasta. Saisivat kyllä sen naisen kun vaan tyytyisivät riittävän pitkälle. Eivät halua tätä tehdä, mikä on ihan ok. Mutta silloin pitäisi vaan olla suu supussa ja ottaa vastuu omista valinnoista kuten normaalit ihmiset valtaosin tekevätkin. Minä muiden muassa.

Vierailija
8/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miksikään. Noita vastauksia saa jos ihmettelee tyyliin "olen kolkyt. mihin kaikki hyvät miehet on menneet?". Mutta jos pidät mölyt mahassasi niin eihän siihen ole muilla sanomista... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi