Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen naapuri jatkuvasti häiriköi taputtamalla käsiä? :0

Vierailija
09.08.2017 |

Vähän väliä kuuluu käsien taputusta ! Tap,tap, tap,tap (hetken hiljaisuus) tap tap tap.......hetken hiljaisuus... tap..tap..tap...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa sä voit kuulla seinien läpi taputusta???? Ihme valittaja ämmä olet...

En ole aloittaja, mutta mikä ihme se on, kun monessa talossa normaali puhekin kuuluu seinien läpi? Vähän jos korottaa ääntä, niin naapurissa saa sanoistakin selvää.

Vierailija
2/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputa patteriin aina kun taputtaa. Mulla naapuri huutaa puhelimeen ja loput ajat kolistelee vimmatusti asunnossaan. Ei ilmeisesti käy töissä, aina kotona.

Vierailija
4/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi terve mikä kyylä ap olet! Oisko aika hankkia oma elämä??? Et sinäkää kovin terveeltä vaikuta?

Vierailija
5/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin hyvä idea, pitää heti yöllä kokeilla. :D

Vierailija
6/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko taputukset tietyssä rytmissä eikä yksittäisinä? Minä veikkaan pakko-oireista häiriötä. Naapurillesi voi tapahtua kamalia, jos ei tietyissä kohdissa tai tilanteissa taputa.

Hyttysten tappaminen on toki yksi vaihtoehto, jos hänellä ei ole verkkoja ikkunoissa. Minä saan niin paukamia hyttysten puremista, että koitan listiä parvekkeen ovesta tulleet hyttyset yötä vasten.

Vierailija
7/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sul lysti on niin kätes yhteen lyö" tap-tap, jne...? :D

Vierailija
8/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asperger. Tiedän ihmisiä, jotka oudosti taputtavat oudoissa tilanteissa.

Vierailija
9/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity kerhoon, taputa takaisin tap taptap taptaptap.

Vierailija
10/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikkunat auki ja poika pelaa. Se välillä innoissaan taputtelee, kun menee hyvin. Kun menee huonosti, ni huutaa vittua.

Että ootko meidän naapuri? :D

Vierailija
11/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku asperger. Tiedän ihmisiä, jotka oudosti taputtavat oudoissa tilanteissa.

Taputtelu ei kuulu aspergerin syndroomaan. Toki aspergerhenkilöllä voi olla lisäksi Touretten syndrooma tai pakko-oireinen häiriö, jotka vouvat aiheuttaa käsien taputtelua. Autisteilla tuollaisia toistuvia maneereja voi myös esiintyä.

Vierailija
12/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös syvästi dementoituneet saattavat taputtaa tai hakata taimläpsyttää eineitä

Vierailija
13/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koputa patteriin aina kun taputtaa. Mulla naapuri huutaa puhelimeen ja loput ajat kolistelee vimmatusti asunnossaan. Ei ilmeisesti käy töissä, aina kotona.

Tai tekee töitä kotona? Kannattaa varmaan astua 2010-luvulle ja ymmärtää, että kaikki kotona olevat eivät ole työttömiä ja työntekemisen muodot ovat todella monipuoliset.

Vierailija
15/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama naapuri joka käy shoppailemassa ja sitten taputtaa käsiään?

Vierailija
16/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että naapuri nimenomaan häiriköi?

Vierailija
17/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputan koiralleni eri tilanteissa ja aion jatkaa sitä.

Vierailija
18/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tekee töitä kotona? Kannattaa varmaan astua 2010-luvulle ja ymmärtää, että kaikki kotona olevat eivät ole työttömiä ja työntekemisen muodot ovat todella monipuoliset.

No itse tulisin hulluksi jos istuisin 24/7 kotona mihinkään menemättä. Kesälomat ja kaikki

Vierailija
19/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse tulisin hulluksi jos istuisin 24/7 kotona mihinkään menemättä. Kesälomat ja kaikki

Ja sinulle on ilmeisesti käsittämätön ajatus, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä? Taidat kuitenkin itsekin viettää 24/7 kotona, koska väität tietäväsi ettei naapuri koskaan käy missään.

Vierailija
20/21 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamenco-harrastaja? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä