Miehen (miespuolinen) kaveri sanoi minulle lähtiessään "Moikka, pidä ittes miehenä"
Mitä tämä tarkoitti? Ja tämä oli selkeästi tarkoitettu minulle, katsoi minua silmiin ja antoi ylävitosen.
Olen naisellinen nainen, 166cm/64kg, pitkät hiukset, melko suuret rinnat, tiimalasivartalo, korkokengät ja aika vahva meikki yms. tuolloin.
Näytänkö mieheltä vai miten tuo pitäisi käsittää? :S
Kommentit (12)
Jos se oli kehu? :-D Piti sua hyvänä tyyppinä, ns. hyvänä jätkänä? Et ollut mikään bimbo kikattajaneiti? Osasitko keskustella hyvin ja olit oikeasti asiallista, fiksua ja hauskaa seuraa?
Mieheni käyttää tuota lähtötervehdystä joskus, ja tytär paheksui, koska nykymaailmassa saa muuttuakin miehestä miksi haluaa. No mies sitten sanoi seuraavalla kerralla tyttären kaverille lähtiessään, että koita löytää identiteettisi. Meillä oli hirmu hauskaa, mutta en tiedä, oliko se paljon parempi.
Vaikka ap on Porvoosta, tuota kuulee. Suomalaisista miehistä osa pitää naisia jätkinä.
Ei Jeesus vaan nainen voi alkaa analysoimaan tommosta heittoa.. Tuo nyt ei tarkoita mtn sen kummempia...
Typerä sanonta joka joskus heitetään. Ei piilomerkitystä. Muka-hauskaa huumoria
Ilmeisesti tiesi, että ap on noin epävarma itsestään ja heitti pientä kenttävittuilua.
Ei tulis kyllä mieleenkään heittää tuollaista kaverin vaimolle. Miesten kesken ihan normitervehdys.
Saattoipa olla myös vittuilu sun miehelle: sinä olet se mies teidän huushollissa, koska miehesi ei ole.
Typerä sanonta. Olla mies = hyvä ja cool juttu eli kehumista. Olla nainen = huono juttu eli yhtä kuin pillittäjä, heikko jne.
Hohhhoijaa