Millainen naapuri jatkuvasti häiriköi taputtamalla käsiä? :0
Vähän väliä kuuluu käsien taputusta ! Tap,tap, tap,tap (hetken hiljaisuus) tap tap tap.......hetken hiljaisuus... tap..tap..tap...
Kommentit (21)
Koputa patteriin aina kun taputtaa. Mulla naapuri huutaa puhelimeen ja loput ajat kolistelee vimmatusti asunnossaan. Ei ilmeisesti käy töissä, aina kotona.
Voi terve mikä kyylä ap olet! Oisko aika hankkia oma elämä??? Et sinäkää kovin terveeltä vaikuta?
Tää onkin hyvä idea, pitää heti yöllä kokeilla. :D
Tulevatko taputukset tietyssä rytmissä eikä yksittäisinä? Minä veikkaan pakko-oireista häiriötä. Naapurillesi voi tapahtua kamalia, jos ei tietyissä kohdissa tai tilanteissa taputa.
Hyttysten tappaminen on toki yksi vaihtoehto, jos hänellä ei ole verkkoja ikkunoissa. Minä saan niin paukamia hyttysten puremista, että koitan listiä parvekkeen ovesta tulleet hyttyset yötä vasten.
"Jos sul lysti on niin kätes yhteen lyö" tap-tap, jne...? :D
Joku asperger. Tiedän ihmisiä, jotka oudosti taputtavat oudoissa tilanteissa.
Liity kerhoon, taputa takaisin tap taptap taptaptap.
Meillä on ikkunat auki ja poika pelaa. Se välillä innoissaan taputtelee, kun menee hyvin. Kun menee huonosti, ni huutaa vittua.
Että ootko meidän naapuri? :D
Vierailija kirjoitti:
Joku asperger. Tiedän ihmisiä, jotka oudosti taputtavat oudoissa tilanteissa.
Taputtelu ei kuulu aspergerin syndroomaan. Toki aspergerhenkilöllä voi olla lisäksi Touretten syndrooma tai pakko-oireinen häiriö, jotka vouvat aiheuttaa käsien taputtelua. Autisteilla tuollaisia toistuvia maneereja voi myös esiintyä.
Myös syvästi dementoituneet saattavat taputtaa tai hakata taimläpsyttää eineitä
Vierailija kirjoitti:
Koputa patteriin aina kun taputtaa. Mulla naapuri huutaa puhelimeen ja loput ajat kolistelee vimmatusti asunnossaan. Ei ilmeisesti käy töissä, aina kotona.
Tai tekee töitä kotona? Kannattaa varmaan astua 2010-luvulle ja ymmärtää, että kaikki kotona olevat eivät ole työttömiä ja työntekemisen muodot ovat todella monipuoliset.
Onko sama naapuri joka käy shoppailemassa ja sitten taputtaa käsiään?
Oletko varma, että naapuri nimenomaan häiriköi?
Taputan koiralleni eri tilanteissa ja aion jatkaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tekee töitä kotona? Kannattaa varmaan astua 2010-luvulle ja ymmärtää, että kaikki kotona olevat eivät ole työttömiä ja työntekemisen muodot ovat todella monipuoliset.
No itse tulisin hulluksi jos istuisin 24/7 kotona mihinkään menemättä. Kesälomat ja kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse tulisin hulluksi jos istuisin 24/7 kotona mihinkään menemättä. Kesälomat ja kaikki
Ja sinulle on ilmeisesti käsittämätön ajatus, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä? Taidat kuitenkin itsekin viettää 24/7 kotona, koska väität tietäväsi ettei naapuri koskaan käy missään.
En ole aloittaja, mutta mikä ihme se on, kun monessa talossa normaali puhekin kuuluu seinien läpi? Vähän jos korottaa ääntä, niin naapurissa saa sanoistakin selvää.