Miksi niin moni nainen pettää?
On tyttöjen iltaa baarissa josta lähetään jonkun söpön äijän kanssa hänen luo jatkoille, on risteilyjä missä levitetään eteen kenelle tahansa kuka kehtaa kysyäkään. On työpaikkaromanssia, sinkkuajoista (kirjaimellisesti) päälle jäänyttä fuckbuddyä ja ties mitä.
Ja päivän päätteeksi käperrytään sinne puolison kainaloon.
Kommentit (53)
Voihan Despacito millaisia höpönassuja
En ole pettänyt kertaakaan. Turha yleistää.
T. N45 nyttemmin eronnut yli 20v huonosta avioliitosta jossa tyttöjen illoissa tuli käytyä "usein"
ns. tyttöjen illat tai matkat on kyllä takuuvarmoja tavaranjakoreissuja
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin aika erikoista se että monet niistä jotka pettävät kumppaniaan eivät kuitenkaan hyväksyisi toisen tekevän samoin vaan että siihen on vain heillä itsellään se yksinoikeus ?
Jos mun mieheltä puuttuu jotain mitä minä en pysty tai halua antaa on hänellä oikeus hakea se muualta. Kunhan se ei näy kotona esim seksin vähenemisenä entisestään.
Pettäisikin niin minäkin voisin sitten paremmalla omallatunnolla haaveilla läheisyydestä.
19
Mä inhoan koko "pettää"-sanaa.
En mä miestäni "petä", vaikka mulla on rakastaja. Tarvin enemmän seksiä kuin kotona saan ja kaipaan sitä huumaa. Itseäni pettäisin jos pakottaisin itseni elämään liian vähällä seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne yhtään naista joka olisi pettänyt. Sen sijaan tiedän useamman miehen joka on pettänyt.
Tyttöjen iltaa kun vähän vietetään laivalla tai baarissa tai muualla niin sinä jäät niistä karkeloista täysin paitsioon. Kyllä siellä jakaa jokaikinen kaikille hyvännäköisille miehille, varatut ja sinkut.
Itse erosin yhdestä entisestä tyttöystävästäni koska hän halusi lähteä laivalle tyttökavereidensa kanssa. Kun hän kertoi aikeestaan lähteä niin olin ihan normaalisti ja toivotin hyvää matkaa pusujen kera. Palattuansa laivalta olin pakannut kaikki hänen tavaransa pahvilaatikoihin ja toivotin hyvää loppuelämää. Ei h0ro edes itkenyt, tiesi jo varmaan tullessansa että minäkin tiesin.
Tyhmempikin mies ymmärtää että jos nainen lähtee kaveriporukassa laivaristeilylle tmv. niin siellä on sykkivät pakarat lykkiny menemään. Aisuriksi ei parane jäädä, miehet
Mä reissaan työkseni ja huvikseni yksin, likkakavereiden kanssa, työporukan kanssa, kollegoiden kanssa, täysin vieraassa porukassa jne jne enkä ole koskaan näillä reissuilla pettänyt. Ei ole tullut edes mieleeni.
Mistä olit varma että tyttöystäväsi petti??
Itse olin laivareissulla yksin kesäkuussa, tanssin ja juttelin 2 miespuolisen tutun kanssa ja menin yksin hyttiin nukkumaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne yhtään naista joka olisi pettänyt. Sen sijaan tiedän useamman miehen joka on pettänyt.
Tyttöjen iltaa kun vähän vietetään laivalla tai baarissa tai muualla niin sinä jäät niistä karkeloista täysin paitsioon. Kyllä siellä jakaa jokaikinen kaikille hyvännäköisille miehille, varatut ja sinkut.
Itse erosin yhdestä entisestä tyttöystävästäni koska hän halusi lähteä laivalle tyttökavereidensa kanssa. Kun hän kertoi aikeestaan lähteä niin olin ihan normaalisti ja toivotin hyvää matkaa pusujen kera. Palattuansa laivalta olin pakannut kaikki hänen tavaransa pahvilaatikoihin ja toivotin hyvää loppuelämää. Ei h0ro edes itkenyt, tiesi jo varmaan tullessansa että minäkin tiesin.
Tyhmempikin mies ymmärtää että jos nainen lähtee kaveriporukassa laivaristeilylle tmv. niin siellä on sykkivät pakarat lykkiny menemään. Aisuriksi ei parane jäädä, miehet
Tämän tekstin kirjoittaja pettää itse ja heijastaa siksi omat tekonsa muihin. Klassinen esimerkki sairaalloisen mustasukkaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan koko "pettää"-sanaa.
En mä miestäni "petä", vaikka mulla on rakastaja. Tarvin enemmän seksiä kuin kotona saan ja kaipaan sitä huumaa. Itseäni pettäisin jos pakottaisin itseni elämään liian vähällä seksillä.
Tottahan toki inhoat sitä sanaa, koska sinä olet se pettäjä.
Alat elämään ihan rohkeasti vaan yksin ja sitten voit hommata niitä rakastajia ihan niin paljon kuin tarvitset. Olettaen siis, että ette ole sopineet tällaisia panojärjestelyjä miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä reissaan työkseni ja huvikseni yksin, likkakavereiden kanssa, työporukan kanssa, kollegoiden kanssa, täysin vieraassa porukassa jne jne enkä ole koskaan näillä reissuilla pettänyt. Ei ole tullut edes mieleeni.
Itse olin laivareissulla yksin kesäkuussa, tanssin ja juttelin 2 miespuolisen tutun kanssa ja menin yksin hyttiin nukkumaan:D
Sinä et varmaankaan juo paljoa alkoholiakaan noilla reissuilla?
Oma naiseni joi paljon noilla tyttöjen reissuilla ja työpaikan illanvietoissa. No epäilykseni kävivät myös toteen ja hän jäi kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Varmasti oli muitakin pettämisiä jo aiemmin. Se tarina loppui sitten siihen kiinnijäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö miehesi että tanssit muiden miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
On tyttöjen iltaa baarissa josta lähetään jonkun söpön äijän kanssa hänen luo jatkoille, on risteilyjä missä levitetään eteen kenelle tahansa kuka kehtaa kysyäkään. On työpaikkaromanssia, sinkkuajoista (kirjaimellisesti) päälle jäänyttä fuckbuddyä ja ties mitä.
Naiset Suomessa kokevat, että nyt on tullut heidän aikansa käyttäytyä kuten miehet ovat käyttäytyneet. Älykkyys tai korkeamoraalisuus ei ole olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset Suomessa kokevat, että nyt on tullut heidän aikansa käyttäytyä kuten miehet ovat käyttäytyneet. Älykkyys tai korkeamoraalisuus ei ole olennaista.
Se tässä vähän kummastuttaakin, että ensin miehiä on haukuttu menneinä vuosikymmeninä pettämisen vuoksi itsekkäiksi ja epäluotettaviksi. Nyt kun ilmapiiri on vapautunut sukupuolesta riippumatta, niin naiset ovat ihan samanlaisia itsekkäitä sikoja itsekin. Noin keskimäärin.
Olen itse pettäessäni kyllä tosi oikeudenmukainen tyyppi, kunhan minua ei petetä. Siis, Vittu näitä naisia...