Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen pettää?

Vierailija
09.08.2017 |

On tyttöjen iltaa baarissa josta lähetään jonkun söpön äijän kanssa hänen luo jatkoille, on risteilyjä missä levitetään eteen kenelle tahansa kuka kehtaa kysyäkään. On työpaikkaromanssia, sinkkuajoista (kirjaimellisesti) päälle jäänyttä fuckbuddyä ja ties mitä.

Ja päivän päätteeksi käperrytään sinne puolison kainaloon.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus omiin tunteisiin. (Sis. Herkutella vierasta Mansikkaa) se=tasa-arvoa

Vierailija
22/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi minä sitten olen aina ollut uskollinen, rehellinen, eikä mulla ole koskaan ollut edes yhden illan juttuja, vaikka 2/3 seurustelukumppanista ravasi vieraissa minkä ehti minun tietämättämäni.

Hä? Miksi kaikki miehet pettää?

T. Nainen 26v

2/3 ei ole kaikki, senkin hassu nainen. 3/3 on kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: Petin, koska silloinen parisuhde ei antanut minulle kaikkea sitä, mitä olisin halunnut ja kaivannut. Pallottelin ajatusta, että paranisiko se suhde miestä vaihtamalla vai olisiko parempi jäädä tuttuun ja turvalliseen. Lopulta yksi asia johti toiseen ja pettäminen tapahtui. Ei mennyt kauaakaan kun ilmoitin miehelleni, että nyt menee lusikat jakoon. Pettämisestä mies ei tainnut ikinä tietoa saada ja hyvä niin, tarkoitus ei ollut toista kuitenkaan satuttaa. Mies jatkoi elämäänsä eteenpäin, on hänkin nykyään eloisampi ja varmasti onnellisempi uuden perheensä kuin minun kanssani ollessaan.

Niin, en oikein itsekään ymmärrä miten se pettäminen oikein tapahtui. Olen aina ollut pettämistä ja yhdenillanjuttuja vastaan ja tuomitseva ja niin vain itse kapsahdin.

Miksi et eronnut siinä vaiheessa kun ymmärsit ettei parisuhde sen miehen kanssa antanut sinulle sitä mitä halusit ja kaipasit? Eikä edes sitäkään selkärankaa sulla ollut että olisit viitsinyt kertoa miehellesi mitä oikein menit tekemään.

Ap

Suhteemme oli ihan hyvä, joskin arjen kiireisiin läsähtänyt. Intohimo, läheisyys, hellyys jne puuttui lähes täysin. Sen sijaan minulla oli muuten hyvä kumppani, tuki ja turva. Arki oli helppoa, kun vastuu kodista ei olmut yksinään minun harteillani. Nämä olisin erotessa menettänyt. Uutta miestä ei siis ollut valmiina odottamassa. Lisäksi ahdisti oma vanheneminen, ehtisinkö ikinä löytämään uutta miestä ollessani vielä hedelmällisessä iässä? Luulisin aika monen tyytyvän siihen turvalliseen suhteeseen (ja turvalliseen, ei-niin-kivaan työpaikkaan jne) kuin päästää siitä irti ja hypätä ns. tyhjän päälle.

Toki olisi pitänyt erota ennen pettämistä, sitä en kiellä. En vain ollut ajatellut pettäväni niin ei ollut kiire eroamisellekaan. Ja miehelle en pettämisestä kertonut, en halunnut lyödä lyötyä sillä hän ei nähnyt suhteessamme mitään ongelmaa ja ero tuli yllätyksenä. Jos olisin pettämisestä kertonut, niin mitä sitten? Olisiko miehellä nyt parempi mieli? Haluaisitko itse tietää eron hetkellä toisen pettäneen? Auttaisiko se jätettyä elämässään eteenpäin, jos (mahdollisen) kaipaamisen sijaan voisikin tuntea inhoa ja vihaa exäänsä kohtaan?

Vierailija
24/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät suunnitelmallisesti, miehet hetken mielijohteesta (ja yleensä kännissä).

Vierailija
25/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan hyvä kysymys. Kyllä tota pettämistä näkee naisillakin jo paljon ja eihän sitä voi kuin ihmetellä. Itse petin ex-miestäni kerran - nykyisen mieheni kanssa. Voin allekirjoittaa sen, että hyvään liittoon ei mahdu kolmatta. Kyllä se pettämishalu lähtee tyytymättömyydestä omaan elämään, ainakin minun kohdallani. Puolisoiden välille tulee jotain joka antaa tilaa kolmansille osapuolille.

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa naimisissa jo kauemmin, kuin exäni kanssa jota nykyiseni kanssa petin. Ikinä ei ole tässä liitossa tullut pettämishaluja tai eroamishaluja. Entisessä liitossa monesti. Emme vain sopineet toisillemme alkuunkaan.

Vierailija
26/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kerran ollessani 19-vuotias. Luulin että poikaystäväni oli pettänyt minua, koska hänellä puhkesi herpes. (En silloin ymmärtänyt että se voi olla pitkään oireeton eli ei välttämättä johtunut pettämisestä.). Olimme monta viikkoa ilman seksiä ja vietimme aikaa erillään. Olin ystävieni kanssa ravintolassa isossa porukassa, join itseni humalaan ja kostin. Pään selvittyä mietin muutaman päivän, kerroin asiasta ja poikaystävä jätti minut.

Sen jälkeen en ole ikinä pettänyt enkä edes suudellut toista miestä. Ikää on lähes 40.

Vierailija
27/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistetysti: Mies pettää fyysisen nautinnon takia, nainen henkisen nautinnon takia. Moni nainen pettää, koska vieras mies on hänen mielestään parempi kuin oma (ainakin sillä hetkellä), ja nainen hakeutuu yleensä parhaimman mahdollisen miehen syliin. Mies voi sioutua naiseen henkisellä tasolla loppuelämäkseen, mutta nainen ei useinkaan voi. Naisen rakkaus on käytännössä vain toistaiseksi voimassa olevaa - siihen asti rakastetaan, kunnes parempaa tulee vastaan tai suhteesta ei enää saa riittävää hyötyä (esim. miehen työttömyys usein lopettaa suhteen). Tämä näkyy kaverisuhteissakin, jotka usein ovat miehillä pidempiä kuin naisilla.

Vierailija
28/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtään naista joka olisi pettänyt. Sen sijaan tiedän useamman miehen joka on pettänyt.

Vierailija
29/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kertovat , kotona seksi on huonoa.  T. Mies läheltä tunturia.

Vierailija
30/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne yhtään naista joka olisi pettänyt. Sen sijaan tiedän useamman miehen joka on pettänyt.

Pieni korjaus; sinä et  tiedä, että joku sinun tuntemista naisista olisi pettänyt. Tälläkin hetkellä jollakin tunemallasi naisella saattaa olla salasuhde, josta sinä et tiedä hittojakaan.

Vierailija
31/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tosi huono esimerkki, mutta niin oli aloituskin:

Mun kaveriporukan kuudesta henkilöstä (kaikki tyttöjä) yksi on pettänyt. En sanoisi, että kaikki pettää.

Vierailija
32/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen iltaa kun vähän vietetään laivalla tai baarissa tai muualla niin sinä jäät niistä karkeloista täysin paitsioon. Kyllä siellä jakaa jokaikinen kaikille hyvännäköisille miehille, varatut ja sinkut.

Itse erosin yhdestä entisestä tyttöystävästäni koska hän halusi lähteä laivalle tyttökavereidensa kanssa.  Kun hän kertoi aikeestaan lähteä niin olin ihan normaalisti ja toivotin hyvää matkaa pusujen kera. Palattuansa laivalta olin pakannut kaikki hänen tavaransa pahvilaatikoihin ja toivotin hyvää loppuelämää. Ei h0ro edes itkenyt, tiesi jo varmaan tullessansa että minäkin tiesin.

Tyhmempikin mies ymmärtää että jos nainen lähtee kaveriporukassa laivaristeilylle tmv. niin siellä on sykkivät pakarat lykkiny menemään. Aisuriksi ei parane jäädä, miehet

Vierailija
33/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen iltaa kun vähän vietetään laivalla tai baarissa tai muualla niin sinä jäät niistä karkeloista täysin paitsioon. Kyllä siellä jakaa jokaikinen kaikille hyvännäköisille miehille, varatut ja sinkut.

Itse erosin yhdestä entisestä tyttöystävästäni koska hän halusi lähteä laivalle tyttökavereidensa kanssa.  Kun hän kertoi aikeestaan lähteä niin olin ihan normaalisti ja toivotin hyvää matkaa pusujen kera. Palattuansa laivalta olin pakannut kaikki hänen tavaransa pahvilaatikoihin ja toivotin hyvää loppuelämää. Ei h0ro edes itkenyt, tiesi jo varmaan tullessansa että minäkin tiesin.

Tyhmempikin mies ymmärtää että jos nainen lähtee kaveriporukassa laivaristeilylle tmv. niin siellä on sykkivät pakarat lykkiny menemään. Aisuriksi ei parane jäädä, miehet

Et sitten toivottavasti edes jatka tutustumista, jos käy ilmi että naisen ammattiin kuuluu matkustamista hotelliöineen ja iltamenoineen.

Enpä voisi kuvitella seurustelevani kaltaisesi miehen kanssa. Eikä voisi moni muukaan.

Vierailija
34/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveriporukan kuudesta henkilöstä (kaikki tyttöjä) yksi on pettänyt. En sanoisi, että kaikki pettää.

Onko joku sitten niin sanonut?

Vierailija
35/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina viettänyt tyttöjen iltaa selvinpäin enkä ole koskaan pettänyt.

Vierailija
36/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että en koskaan petä. Päätökseni ei pitänyt enää sen jälkeen, kun puolisoni ei ollut millään tavalla suostunut koskettamaan minua noin kuuteen vuoteen, hyvä jos tavallisen päivän aikana puhui mulle kaksi lyhyttä lausetta. Ei suostunut myöskään eroamaan, uhkasi tappaa itsensä, jos lähden. (Suhteemme loppui vasta, kun hän löysi itselleen uuden naisen.)

Nyt mä ajattelen, etten koskaan enää anna suhteeni mennä tuohon tilanteeseen. Kun suhde toimii, ei tule mieleenkään lähteä pettämään.

Vierailija
37/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset pettävät parisuhteessa ollessaan enemmän kuin miehet, silloinhan sinkkumiehillä on enemmän suhteita kuin sinkkunaisilla. Tällä palstalla on joskus väitetty päinvastaista.

Komea ja särmikäs mies saattaa painaa teidän muijia vuorotellen. Ei siihen montaa miestä tarvita, vaan vain taitoa.

Vierailija
38/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina viettänyt tyttöjen iltaa selvinpäin enkä ole koskaan pettänyt.

Kyllä minä sen uskon, olet varmaan 100%sen rehellinen niin kuin kanssa siskot täällä yleensäkin :D

Vierailija
39/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, juuri kukaan nainen ei petä, monet vain muistaa väärin ja kertovat vaihtoehtoisen totuuden.

Vierailija
40/53 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin aika erikoista se että monet niistä jotka pettävät kumppaniaan eivät kuitenkaan hyväksyisi toisen tekevän samoin vaan että siihen on vain heillä itsellään se yksinoikeus ?

Näin on, ja toinen yleinen kommentti on, että "olen kyllä pettämistä vastaan, mutta näin vaan pääsi käymään."

Todistellaan, että olen kyllä oikeasti tosi oikeudenmukainen tyyppi, mutta tässä tilanteessa nyt jotenkin ajauduin pettämään.