Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää unelmien nainen?

Vierailija
31.12.2025 |

Ikää on jo 34v ja naista ei ole löytynyt. Tinder on pelattu läpi ja monesta yrityksestä huolimatta sain huikeat 5 matchia, joista yksi lähti treffeille ja toisia treffejä ei tullut. Koskaan en ole seurustellut, muutaman kerran olen käynyt ekoilla treffeillä. Ns. ykköspesällekään en ole vielä päässyt ja suoraan sanottuna turhauttaa. Olen ujo, mutta ihan hyvässä työssä ja urheilenkin. En vaan uskalla lähestyä naisia, koska pelkään torjutuksi tulemista. Ulkonäkö on ihan tavallinen, mutta ei herätä naisten kiinnostusta deittisovelluksista. Muutaman työpaikan naisen kanssa tulen hyvin juttuun, mutta heitäkään en uskalla treffeille pyytää. Harrastuksissakaan en naisia tapaa, kun lähinnä käyn muutaman kaverin kanssa pelaamassa tennistä ja padelia. Eräs kaveri suositteli hankkimaan koiran, oli itse tavannut naisystävänsä koirapuistossa. En kuitenkaan haluaisi sen takia koiraa alkaa hankkimaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan Pattijoelta

Vierailija
2/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla lähestyä, niin ei sitä löydykään. Sama se unelmoida päästä lentokoneeseen,jos sinne lentokoneeseen ei uskalla mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan postimyyntiä.

Vierailija
4/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikaa on vielä. Ulkonäkörealismi voi auttaa. Eli ei rimaa liian ylös.

Vierailija
5/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tavoitteeksi saada 100 kertaa pakit lähestymällä naisia esim. kauppakeskuksessa, kaupassa, kirjastossa, bussipysäkillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi