Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pervoin unesi

Vierailija
09.08.2017 |

Omani pervoin uni oli, että olin jossain julkisella paikalla alasti ja otin joltain vanhalta papparaiselta suihin😣
Kertokaapas te omanne😬😀

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä vedessä lilluvassa hasselpähkinän puolikkaassa, oltiin vissiin molemmat jotain peukaloliisoja.

Vierailija
2/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän keskustelun saisi pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä uima-altaan pohjalla olevan hevosen kanssa.

Herättyäni teki mieli hakeutua hoitoon! :D

Vierailija
4/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Vihreitä.

Vierailija
5/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin käteen autokoulussa. Eikun sehän oli totta

Vierailija
6/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain louhoksessa ja jokin örkki pani menemään takaapäin, huusin vain n uss i mua, nu ssi mua. Kun heräsin, pelkäsin, että olin oikeasti huutanut unissani.

Vierailija
7/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä sänkyni alta ilmestyneen demonin kanssa. Uni alkoi painajaisena josta en päässyt pakoon, sitten keksin että unen seksuaaliseksi muuttamalla pääsisin siitä pelottavasta tilanteesta eroon, ja toimihan se.

Vierailija
8/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin unta, jossa pokemon sarjasta tuttu misty näytti minulle keskisormea ja potkaisi munille. kyllähän tuo tavallaan on eroottista.

Vierailija
9/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä isoveljeni kanssa

Vierailija
11/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia panounia olen nähnyt mutta oudoin ainakin oli se, että minulla oli sellainen jättikilpikonna poikaystävänä. Sillä oli frakki rusettineen, sellainen tyylikäs kävelykeppi sekä silinterihattu. Oli vähän hämmentynyt olo aamulla kun heräsin.

Vierailija
12/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kaupungilla jostain syystä pelkkä essu päällä ja päädyin panemaan jotain randomia keskellä katua.

Vierailija
13/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika sairasta, että eksän kanssa aloin puuhastella ja hän muuttui sylivauvaksi kesken touhujen eikä se haitannut menoa - mut hei, ihan normipäivä unissa!

Kaiken lisäksi minä nainen olin se joka panin miespuolista eksääni, koska luonnollisesti minulla oli se kyrpä siinä.

Vierailija
14/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektioni oli noin 70-80 senttimetriä ja kaksi naista oli kanssani suihkussa taltuttamassa sitä, ja kyllähän se siitä tokeni normaaleihin mittoihin alta aikayksikön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän