Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä korkokenkiin pukeutunut nainen saa iskuyrityksiä enemmän kuin muut

Vierailija
09.08.2017 |

Miehet eivät näe korkokenkiä minään seksikkyyden multihuipentumana. Korkokengistä on tehty nyky-yhteiskunnassamme naisten tapa antaa signaali muille siitä että "olen naisellinen nainen, haluan pitää hauskaa,tunnen itseni seksikkääksi!"

Korkokengäthän olivat alunperin miesten jalkine. Joku muodinluoja eräänä päivänä kuitenkin päätti että voisi tuoda miesten korolliset kengät naisten käyttöön ja muokkasi niistä erilaisia variaatioita.

Koska korkokengät eivät ole järin ergonomiset, niistä tehtiin pelkästään ulkonäköasuste. Tätä ulkonäköasustetta alettiin käyttää lähinnä juhlissa ja illanvietossa, koska ulkoinen olemus meni sosiaalisen kanssakäymisen ja seuranhaun tapahtumissa käytännällisyyden edelle.

Kun nainen lähtee baariin hän laittaa korkokengät jalkaan. Ja mitä baariin tai juhliin mennään usein tekemään? No etsimään seuraa tai niin kaikki olettavat. Toki naiset ovat oppineet että baariin voi mennä hakemaan vain ihailua ja huomiota, niin miehiltä kuin naisilta, mutta periaate on sama - korkokengillä naiset ilmaisevat sen että haluavat tulla vähintään huomatuksi, toisinaan jopa isketyksi tai itse iskemään lähteneeksi.

Näin ollen siis miehen nähdessä korkokenkiin pukeutunut nainen saa enemmän katseita ja iskuyrityksiä, sillä miehet tajuavat naisen kaipaavaan (tietoisesti tai tiedostamattaan) jompaa kumpaa tai molempia.

Kyse ei siis ole siitä korkkarit ovat se seksikäs juttu vaan se,että korkkareilla ilmaistaan sitä, mitä ollaan hakemassa. Miehet yhdistävät korkkarit seuranhakuun ja huomionkerjuuseen, sillä yöelämässä ne ovat hyvin yleinen jalkine ja yöelämässä seuranhaku on yleisempää kuin muissa sosiaalisissa tilanteissa.

Korkkarit ei siis ole kuin fetisisteille itsessään seksikästä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekevät naisen pidemmäksi ja näinollen haluttavammaksi.

Vierailija
2/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit tekevät naisen heikommaksi, mikä kiihottaa miehiä. 

Vierailija
4/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi syy lisää laittaa tennarit! Jee

Vierailija
5/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit jalassa selkä taipuu notkolle ja p*rse korostuu.

Vierailija
6/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne jotka käyttää korkkareita myös töissä ?

Vierailija
7/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän naisesta, On sellaisiakin naisia joiden jälleenmyyntirvo ei juurikaan parane vaikka olisivat millaiset jokasäänsaappaat.

Tuskin pelkästään jalkineet kenenkään mielenkiintoa lisää paitsi ehkä niiden joilla on sellainen fetissi niihin.

Vierailija
8/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kattoon ja Jamal kiittää :)

Vierailija
9/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laitan baariin mennessä korkkarit jalkaan, jotta en olisi niin lyhyt kavereiden seurassa? (kaikki mua 10-15cm pidempiä)

Vierailija
10/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit jalassa selkä taipuu notkolle ja p*rse korostuu.

Tuo on totta. Myös sängyssä on oltava korkkarit, muuten en ala edes hommiin.

Vierailija
11/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos laitan baariin mennessä korkkarit jalkaan, jotta en olisi niin lyhyt kavereiden seurassa? (kaikki mua 10-15cm pidempiä)

enkä siis etsi seuraa.

Vierailija
12/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tekevät naisen pidemmäksi ja näinollen haluttavammaksi.

Ei, vaan tekevät jalat pidemmiksi ja siten naisen haluttavammaksi. Pituus naisessa ei ole sinällään seksikästä, mutta pitkät jalat suhteessa ylävartaloon ovat.

Vierailija
13/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit tekevät naisen heikommaksi, mikä kiihottaa miehiä. 

Paskapuhetta. Korkkarit tekevät vahvemmaksi. On mahtavaa kun toimiston hukkapätkäsedät jättävät kahvinkeittovitsinsä väliin minun kohdallani, kun olen päätä pidempi heitä Pura Lopezeissani.

Yksi toimistollamme vieraillut mies tosin mainitsi ääneen mun kenkien seksikkäästä kopinasta. oli hieman outoa.

Vierailija
14/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitkät sääret näyttää vielä pidemmiltä ja rakastan sitä.

T. 180cm nainen

Vierailija
15/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähden puujaloissa kaupungille - onhan niissä jumalattomasti korkoa. :D

En vain jaksa uskoa, että näyttäisin kovinkaan naiselliselta esimerkiksi puujaloissa tai korkokengissä, joissa vain hoipertelisin ja yrittäisin pysyä pystyssä. En näe, miksen voisi olla yhtä naisellinen kivoissa ballerinoissa ja hameessa. 

Vierailija
16/16 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän