Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä omakeksimiä nimiä esim. naapureille?

Vierailija
08.08.2017 |

Meillä on, on myös saman kadun asukkaille ja aika nopsaan nimetään vaikkapa saman lomakohteen / hotellin yms. asukkaita. En tiedä mistä tämä nimeäminen tulee, siksi kysyn onko muillakin?
Naapurustossamme asuu mm.:
Tupakkamummo
Huulipunamummo
Isopää
Hienot rouvat (nainen ja mies)
Fädit / Läskit
Avainkaulapappa
Tupakkamies
Kasetti
Veikka
Takapolvinainen

Kommentit (595)

Vierailija
21/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on! Lisäksi nauramme mieheni kanssa että millähän nimillä meitä kutsutaan... olemme keksineet itsellemme muutamia...

Muutamia naapureista

Punakkanaama

Hyvä mummo

Beige

Raivooja

Kissanainen

Vierailija
22/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selvästi mielikuvitusrajoitteinen kun mulla on vain Seinäntakanen, Vastapäinen ja Alakerta. No on tässä sitten myös yksi Nuori kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ja Orvokki Omakeksimät

Vierailija
24/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ittelläkin käy mielessä, että miksiköhän meidätki on "ristitty".. Mä oon varmaan se kyylä :D

Nää on kyllä hauskoja! Oispa hauska nähdä vielä nää nimetyt tyypit livenä!

-AP

Vierailija
25/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkitalolainen, Keskitalolainen, Liiterintakuinen, Taksikuski, Keltatalolainen

Vierailija
26/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mm.

Stainerit (perheen lapset steinerkoulussa)

Kissamummo (kissaa ulkoiluttava nainen, voi lymytä ihan meidän ikkunan allakin)

Kleenberi (eli Klenkka, ontuva mies)

Vierailija
27/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärme 😀

Vierailija
28/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersunainen

Vierailija
29/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapureita, mutta ohikulkijoina mm. Labramuija, samojedinainen, bensakanisterimies ja pörryyttelijät (=nuoriso kaikilla mahdollisilla kulkupeleillä)

Vierailija
30/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topit (pariskunnan koira on Topi, heidän nimiään en muista enkä kehtaa kysyä kun ollaan oltu naapureina vuosia, jos puhutaan vain toisesta niin herra/rouva topi)

Kaija ja uusimies (tän uuden nimeäkään en muista)

Postimiesrouva

Tyttö ja remppamies (vanhassa talossa asuva nuori nainen joka kierrättää poikaystäviä jotka pistää aina tekemään reippaasti pihatöitä ja pikkuremppoja)

Vierailija
31/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin oma omena

Kesäpaska (kesäasukas, joka lannoittaa usein puutarhaansa, ei siis negatiivinen ilmaisu)

Viiksivaha

Hiirimies

Narttutarhaset (on niillä koiriakin, mutta perheen naispuoliset on koppavimpia, keitä tunnen)

Vierailija
32/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on/on ollut:

Kuolonsyöjät, Lasse Sievinen, Hidas, Vanhat lapset, Huutajaisä/-perhe, Pertti Kurikka

Vierailija
33/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira ja kaikki lähitienoon ihmiset kulkevat mulla heidän omien koiriensa nimillä. 

Vierailija
34/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluto eli Plutsku, Repputäti, Kunnollinen tullimies, Pavarotti nyt ainakin näin äkkiä tulee mieleen.

Vierailija
35/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Meidän naapureita mm. Klenkka, Kyttääjä, Syöpämummo, Tärykalvomummo ja Hörhö.

Vierailija
36/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietittiin, keitä kaikkia edes tunnetaan naapurustosta. Meillä on

- Sikari-Sakari

- Sikari-Sakarin vaimo

- yläkerran n**keri (anteeksi tökerö nimitys, on mukava tyyppi)

- sinisen talon mies

- hullut koirat (on siis koiria ihan oikeastikin)

- hallituksen puheenjohtaja

Meillä on iso taloyhtiö, mutta yllättävän huonosti itselläni jää kasvot mieleen, että tietäisin kuka rapussa tai pihassa liikkujista oikeasti asuu täällä.

Vierailija
37/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Kunnon Ihmiset, eli semmoinen perhe jolle tärkeää viilata pilkkua ja puuttua mitä ihmeellisimpiin muiden tekemiin taloyhtiön sääntöjen oletettuihin rikkomuuksiin ja antaa ulospäin kuva kuinka hyviä ihmisiä ja sääntöjä noudattavia, tavallisia , kunnollisia kansalaisia ovat( ja olettaa muista ulkonäön, perhekoon/kansalaisuuden tai minkä tahansa vuoksi )että näissä on jotain hämärää.

Vierailija
38/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhdelle. Hän on koulutukseltaan ja varmaan ammatiltaankin juristi mutta käyttää aikaansa romun keräämiseen ja filuurin tekemiseen. Pisnestä kuulemma mutta aina ne auton/rekan/traktorin romut jumahtaa tuohon pihalle. Kovaääninen ja epäsiisti olemukseltaan, niin johtajaa että!

Sirkustirehtööri:D

Vierailija
39/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimennyt naapureita asunnoista kuuluvan metelin mukaan. 

Seinänaapurissa asuu PAISKOJAPOIKA, joka siis heittelee aina raivoissaan tavaroita seinään.

Yläpuolella asuu KUSIAISMIES. Ei varmaan tarvitse kertoa mitä ääntä sieltä kuuluu?

Alapuolella asuvat RÖÖKINORSUT. Pariskunta, joka terrorisoi koko taloa tupakansavulla ja tömistelee kuin maailmanlopun edellä. Ovat myös norsun kokoisia.

Toisessa seinänaapurissa asuu VESSAPAPERINVETÄJÄ. On hiljainen nainen, jonka asunnosta ei kuulu mitään muuta kuin ainainen wc-paperitelineen kitinä.

Jossain päin taloa asuvat myös perinteiset POPPIJUMPUTTAJAT.

Vierailija
40/595 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on ihan tavallista ja mukavaa porukkaa, eivätkä oikein edes massasta erotu. Tosin, en välitä jutella pakollista enempää niiden kanssa. Odotan tässä että päästään omakotitaloon niin ei tarvi naapureista kiinnostua tai välittää.

Naapuria sanon lippikseksi, koska on vähän ns. lippisporukkaa, sellainen "röiäijä", ei ihan akateeminen, duunari. Mutta ihan perusmukavia, vaikka en kylään pyytäisikään. Hyvin tullaan kaikkien kanssa toimeen, ja kaikki tervehtii toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi