Moniko mies on rakastanut sinua?
Minua 0. Olen ollut naimisissakin, mutta oli selvää, että mies olisi ottanut kenet tahansa mut mä satuin olen saatavilla. Erohan siitä tuli. En seurustellut koskaan nuorena ja naimisiin menin yli kolmekymppisenä. Joskus surettaa, ettei kukaan ikinä mieti mua tai kaipaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minua 0. Olen ollut naimisissakin, mutta oli selvää, että mies olisi ottanut kenet tahansa mut mä satuin olen saatavilla. Erohan siitä tuli. En seurustellut koskaan nuorena ja naimisiin menin yli kolmekymppisenä. Joskus surettaa, ettei kukaan ikinä mieti mua tai kaipaa.
Tunteethan voivat muuttua. Ehkä on jossain vaiheessa rakastanut?
Mua on jossain vaiheessa elämää rakastanut (romanttisessa mielessä) kuusi miestä. Mutta onhan niistä osasta aikaa :) Silti, olen varmasti onnekas, vaikka en koskaan mikään kaikkien miesten suosikki ole ollut.
Tasan 0. Tässä tarkoitan sekä romanttista että muunlaista rakkautta.
Eikö tärkein henkilö joka voi sinua rakastaa ole sinä itse. Vaikka mua on mies rakastanut syvästi niin silti pidän tärkeimpänä sitä että olen sisäisesti onnellinen ja rakastettu itseni toimesta..... ei miehen rakkaus oo elämän mitta vaikka olis koko elämänsä rakastettu jonkun taholta...
Entinen aviomieheni, sen jälkeinen poikaystävä rakastaa edelleen ja minä myös häntä vaikka erottiinkiin. Nykyinen mieheni jota tapailen varmaan myös, ei ole sitä vielä ääneen sanonut mutta tunnen sen läsnäolosta ja teoista.
Ja toki isäni ja veljeni. Ja myös pikkuhiljaa aikuistuva poikani kyllä rakastaa.
Mun elämässä on ollut hyviä miehiä.
Romanttisessa mielessä ei kukaan, eikä tarvitsekaan. Ei-romanttisesti kenties isäni.
Jos nyt lapsia ei lasketa, ni sanoisin kolme. Ja tosiaan, se että rakastat itseäsi on tärkeintä
Isä. Uskoisin ehkä että yksi poikaystävistä. En usko että ex-aviomieheni rakasti enkä ole varma rakastaako nyksä..
Moni on sanonut rakastavansa, myös mieheni sanoo niin..mutten usko että näin on.
En oikein tiedä miksi. En ehkä usko enää rakkauteen tai että kukaan minua vpisi todella rakastaa.
Minä rakastan miestäni hyvin paljon. Luuöen että enemmän kuin hän minua. Luottamukseni on petetty niin monta kertaa ed.suhteissa että tietty kyynisyys on päässyt sydämeeni peaiytymään. En osaa luottaa miehen rakkauteen.luulen että se on hyvin hyvin hatvinaista että miea TODELLA rakastaa naista puhtaasti, kokp sydämeatään. Jos ns.parempi hänet ottaisi vastaan jän lähtisi suurimmassa osassa tapauksista..
Jeesus, iskä ja ehkä velikin nyt vähäsen? :D Jeesus rakastaa kaikkia joten kaikilla on vähintään yksi joka rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi: Isäni ja aviomieheni
Lisätään vielä, että eivät pelkästään ole rakastaneet, vaan rakastavat edelleen.
Lasketteko te nollaa väittävät mukaan myös ne, joiden tunteisiin ette itse ole voineet syystä tai toisesta vastata?
Mulla yksi oli sellainen, toista kohtaan hyvin nopeasti lopahtivat tunteet. Ja olen minäkin rakastanut sellaisia, joilta en ole saanut vastarakkautta.
T. Se jolla 6
Ei yksikään romanttisesti. Vain tykänneet. Lasteni isäkään ei rakasta, sen kyllä tuntee. Ei romanttisesti isäni ehkä, mutta se on ilmennyt vasta lastenlasten myötä. Aiemmin oli hyvin kova ja halasi ensimmäisen kerran kai kun olin 19.
Opettelen tässä rakastamaan itseäni jotten siirrä traumojani lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Isä. Uskoisin ehkä että yksi poikaystävistä. En usko että ex-aviomieheni rakasti enkä ole varma rakastaako nyksä..
Moni on sanonut rakastavansa, myös mieheni sanoo niin..mutten usko että näin on.
En oikein tiedä miksi. En ehkä usko enää rakkauteen tai että kukaan minua vpisi todella rakastaa.
Minä rakastan miestäni hyvin paljon. Luuöen että enemmän kuin hän minua. Luottamukseni on petetty niin monta kertaa ed.suhteissa että tietty kyynisyys on päässyt sydämeeni peaiytymään. En osaa luottaa miehen rakkauteen.luulen että se on hyvin hyvin hatvinaista että miea TODELLA rakastaa naista puhtaasti, kokp sydämeatään. Jos ns.parempi hänet ottaisi vastaan jän lähtisi suurimmassa osassa tapauksista..
Hups..pikakirj..kamalaa tekstiä:D-
En usko kenenkään rakastaneen oikeasti. Ihastunut, mutta ei rakastanut.
Ei yksikään niin, että olisi pitänyt minua korvaamattomana elämässään.
Romanttisessa mielessä uskoisin, että kaksi. Entinen avopuoliso ja nykyinen.
Itse olen ainakin rakastanut heitä ja kokenut saavani aitoa vastarakkautta.
Kolme: isäni, veljeni ja poikani.