Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko mies on rakastanut sinua?

Vierailija
08.08.2017 |

Minua 0. Olen ollut naimisissakin, mutta oli selvää, että mies olisi ottanut kenet tahansa mut mä satuin olen saatavilla. Erohan siitä tuli. En seurustellut koskaan nuorena ja naimisiin menin yli kolmekymppisenä. Joskus surettaa, ettei kukaan ikinä mieti mua tai kaipaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä kaikkia jaksaa laskea?

Vierailija
22/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaikkien muiden exien joukosta. Muut alapäätäni. Isää ei ole. Osaako mies muka rakastaa? Hyvin, hyvin harva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kaksi, isäni ja veljeni. He toivottavasti rakastavat edelleen. Muiden rakkaus ei ole minun tietooni asti tullut, jos sellaista on ollut.

Vierailija
25/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vilpittömästi: olen rakastanut kahta pitkäaikaista naisystävää, viittä muuta en. Äitiäni en rakasta, hylännyt mut pienenä. Mummoani rakastin, huolehti musta aina. Isääni en rakasta ns. isänä, hylännyt mut pienenä.

Eli summana tulee näköjään kolme.

Mies 44v.

Luotan, että yks rakkaus kävelee vielä lopputaipaleella vastaan.

Vierailija
26/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja veli varmaan. :)

Romanttisesti kaksi miestä. Lukiossa yksi poika tunnusti rakkautensa toisilla treffeillä. Harmi että olin (yksipuolisesti minäkin) silloin rakastunut kaveriini. Ei hän kyllä minua juurikaan tuntenut, joten itse olisin nimittänyt tunnetta mieluummin ihastukseksi. Mutta eihän sitä toisten tunteista voi tietää...

Eksäni, jonka kanssa olin 7 vuotta, rakasti, ja minä rakastan häntä vieläkin. Toivon että voimme joskus rakastaa toisiamme ystävinä.

Vierailija
27/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tietenkin. Exästä en tiedä, oli vähän tunnekylmä.

Mutta 2 miestä on rakastanut ja rakastaa yhä. Toinen yli 20v ja toinen yli 30v ajan jo.

Vierailija
28/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varmasti (ex-mies), mutta en tiedä onko lisäksi toinen tai kolmas siihen päälle. Toinen sanoi "rakkaaksi" ja kolmas viittasi yhden kerran tunteistaan kierrellen "siihen r-sanaan". Noista ei ottanut selvää mitä oikeasti tunsivat. Mutta eivät välttämättä joka tapauksessa rakastaneet, vaikka saattoivatkin olla rakastuneita. Ne suhteet kun oli niin lyhyitä.

Loppuelämä näyttääkin olevan hiljaisempaa :D

Vierailija
29/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksi,  nuoria silloin oltiin. Hänkin on jo kuollut. Aina muistoissa.

Vierailija
30/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ihanaa miestä sen sanonut ja teoista kyllä huomannutkin. Muut ovat olleet muuten mukavia :) ja isäni ja veljeni myös.

Vierailija
31/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani, yksi veljistäni ja ehkä noin viisi miestä

Vierailija
32/32 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, ei edes oma isäni. Ei ihme että olen niin varuillani miesten kanssa.