Moniko mies on rakastanut sinua?
Minua 0. Olen ollut naimisissakin, mutta oli selvää, että mies olisi ottanut kenet tahansa mut mä satuin olen saatavilla. Erohan siitä tuli. En seurustellut koskaan nuorena ja naimisiin menin yli kolmekymppisenä. Joskus surettaa, ettei kukaan ikinä mieti mua tai kaipaa.
Kommentit (32)
Yksi kaikkien muiden exien joukosta. Muut alapäätäni. Isää ei ole. Osaako mies muka rakastaa? Hyvin, hyvin harva
Tietääkseni kaksi, isäni ja veljeni. He toivottavasti rakastavat edelleen. Muiden rakkaus ei ole minun tietooni asti tullut, jos sellaista on ollut.
Miehenä vilpittömästi: olen rakastanut kahta pitkäaikaista naisystävää, viittä muuta en. Äitiäni en rakasta, hylännyt mut pienenä. Mummoani rakastin, huolehti musta aina. Isääni en rakasta ns. isänä, hylännyt mut pienenä.
Eli summana tulee näköjään kolme.
Mies 44v.
Luotan, että yks rakkaus kävelee vielä lopputaipaleella vastaan.
Isä ja veli varmaan. :)
Romanttisesti kaksi miestä. Lukiossa yksi poika tunnusti rakkautensa toisilla treffeillä. Harmi että olin (yksipuolisesti minäkin) silloin rakastunut kaveriini. Ei hän kyllä minua juurikaan tuntenut, joten itse olisin nimittänyt tunnetta mieluummin ihastukseksi. Mutta eihän sitä toisten tunteista voi tietää...
Eksäni, jonka kanssa olin 7 vuotta, rakasti, ja minä rakastan häntä vieläkin. Toivon että voimme joskus rakastaa toisiamme ystävinä.
Isä tietenkin. Exästä en tiedä, oli vähän tunnekylmä.
Mutta 2 miestä on rakastanut ja rakastaa yhä. Toinen yli 20v ja toinen yli 30v ajan jo.
Yksi varmasti (ex-mies), mutta en tiedä onko lisäksi toinen tai kolmas siihen päälle. Toinen sanoi "rakkaaksi" ja kolmas viittasi yhden kerran tunteistaan kierrellen "siihen r-sanaan". Noista ei ottanut selvää mitä oikeasti tunsivat. Mutta eivät välttämättä joka tapauksessa rakastaneet, vaikka saattoivatkin olla rakastuneita. Ne suhteet kun oli niin lyhyitä.
Loppuelämä näyttääkin olevan hiljaisempaa :D
Ehkä yksi, nuoria silloin oltiin. Hänkin on jo kuollut. Aina muistoissa.
3 ihanaa miestä sen sanonut ja teoista kyllä huomannutkin. Muut ovat olleet muuten mukavia :) ja isäni ja veljeni myös.
Ei kukaan, ei edes oma isäni. Ei ihme että olen niin varuillani miesten kanssa.
Kuka niitä kaikkia jaksaa laskea?