Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin hylätyn kameran maaseudulta ulkomailta. Kameran sisällä on järkyttävä video, enkä tiedä mitä tehdä! Kukaan ei tunnu uskovan aidoksi.

Vierailija
08.08.2017 |

Polisii ei ollenkaan usko, että löysin kyseisen kameran ja sen sisältämän videon. Video on kuulemma aivan liian absurdi ja olen absurdiudesta samaa mieltä. Tein löydöksen 3 päivää sitten, ja siitä lähtien on ollut vaikeuksia nukkua ja olen nähnyt painajaismaisia unia.

Tämä kamera makasi maaseudulla Iso-Britanniassa. Kameran kunnosta pystyi päättelemään, että se on saattanut olla siinä jo muutamankin vuoden ajan. Huomasin, että kamera ladataan perinteisellä USB-kaapelilla ja koska olin todella syrjäisellä alueella (arviolta yli 3 kilometrin päässä lähimmästä talosta) vuokra-auton kanssa, koin oudon halun ottaa kameran mukaani ja palasin hotellille ainoana halunani tarkistaa, toimiiko se.

Noh, yllätyksenä voin sanoa, että kyllä toimii. En ollenkaan odottanut, että näin olisi tapahtunut. Luulin itseäni hulluksi edes ajatellessani, että se toimisi. Mutta itse suurempi yllätys oli sen sisältä löytynyt videomateriaali. Video oli kuvattu 19. heinäkuuta, 2016.

Videossa joku mies kuvaa tietä keskellä yötä, jolla itse ajoin samoihin aikoihin kun tein tämän kameralöydöksen. Kamerassa on ilmeisesti yövalaistus, joten tie oli todella helppo nähdä. Tunnistin tien samaksi muutaman minuutin katsomisen jälkeen. Normaalin yöihmisen katukuvaaminen jatkuu 13 minuutin ajan, kunnes tapahtuu jotain kummallista. Jokin tuntematon musta hahmo hyökkää kuvaajan kimppuun, hän pudottaa kameran JUURI SIIHEN SAMAAN KOHTAAN MISTÄ SEN LÖYSIN ja juoksee karkuun. Tunnistin kuvaajan mieheksi hänen pelokkaista voimakkaista huudoista hänen juoksiessa karkuun. Muuta en hänestä pysty hahmottamaan.

Kamera jatkoi kuvaamista siihen asti, kunnes sen akku loppui. Kameran ollessa maassa videolta kuului vielä voimakasta hengitystä ja outoa siansaksaa. Kamera kuvasi maata pudotuksen seurauksena, joten oli mahdotonta nähdä ympäristöä. Sen nauhottavat äänet olivat kuitenkin järkyttäviä.

Mitä ehdotatte, miten minun kannattaisi toimia? Kenelle video ja kamera kannattaa antaa, kun jopa itse poliisikin kokee sen feikiksi? Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen, tämä kaikki tosiaan sekoittaa ajatukseni ympärilleen, enkä pysty keskittymään mihinkään olennaiseen. Tuntuu tosi hyvältä saattaa tämä kokemus vihdoin nettiin.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tarina!

Vierailija
82/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen, kuinka pienenä löysin ehjän cd-levyn, jonka vein kotiini ja kuuntelin.

"Ihanaa leijonat, ihanaa."

Tämä laulu jymähti soimaan.

Huh. Oikeita kauhutarinoita :|

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhutarinat saa paljon huomiota, porvoolaiset. Niitä lisää!!!

Vierailija
84/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään poliisi usko aidoksi, kun ei se ole aito!

onhan se aito, kun aito ihminen on sen kuvannut aidolle filmille. ap voisi viedä filmin johonkin laboratorioon, joka sitten todistaisi että filmillä oleva ihminen on aito, eikä mikään ufo.

Vierailija
85/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tosiaankin olla feikki, vaikka löysitkin kameran. Monesti on näitä "ansoja" joissa heitetään kovalevy tai kamera syrjäiseen paikkaan sisällään jotain järkyttävää matskua siinä toivossa, että joku löytäisi ja sitten järkyttäisi puoli maailmaa julkaistessaan sen matskun. Nuoret tekee mitä vain sen eteen, että voivat aloittaa jonkinlaisen uuden creepypastan tai urbaanin legendan.

Eli vaikka julkaisisitkin sen videon nettiin ei se silti tarkoita, että se video itsessään on aito.

Saattaa muuten myös liittyä geokätkentään ja sen tehtäviin, että sitä varten on tehty tuollainen video ja muka hylätty kameroineen päivineen siihen mistä löytyi. Se voi näyttää uskottavalta ja vanhalta, mutta todennäköisesti jätetty tahallaan siihen missä oli ja noi kätköt voi olla vuosia vanhoja joten kuuluu asiaan. Jos epäilyttää, käy katsomassa uudelleen paikat läpi et näkyykö jotain epäilyttävää. Toisaalta -mitä jos palauttaisit kameran? Tai tarkistat geokätkijöiden sivuilta koordinaatit jos tuo liittyy johonkin Premium tason tehtävään? Joku keskustelupalstalla tietää taatusti.

Vierailija
86/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin eilen zombiin, oli pelottavaa. Taidan kirjoittaa siitä joku päivä tänne!!

Vierailija
87/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Latasin videon nyt Youtubeen ja tässä se nyt on. Uskokaa tai älkää.

Vierailija
88/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole mitään. Minä löysin kerran kadulta Tauskin cd:n ja menin uteliaisuuttani kuuntelemaan sen. En toivu järkytyksestäni varmaan koskaan :(

Ai kamala.. tiedän niin tuon tunteen, mä jouduin kerran tahtomatani kuuntelemaan sitä livenä, mun nuoruuteni melkein tuhoutui :( itku tulee kun ajattelenkin sitä tilannetta.

Vierailija
89/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Latasin videon nyt Youtubeen ja tässä se nyt on. Uskokaa tai älkää.

höpöhöpö tu.be

Vierailija
90/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta mitä niin absurdia ja paranormaalia videossa oli, että poliisit eivät sitä todeksi usko? Siis musta hahmo hyökkää kuvaajan kimppuun ja juoksee pois. Video on kuvattu yöllä, jolloin ihminen näyttää usein tummalta hahmolta.

Lisäksi videolta kuuluu kuvaajan huutoa. Mistä ap tietää että huutaja on videon kuvaaja? Ja vaikka olisikin, niin mitä kummallista siinä on, että ihminen huutaa peloissaan jouduttuaan juuri väkivaltaisen hyökkäyksen uhriksi?

Sitten videolta kuuluu jotain siansaksaa. Siis ilmeisesti vieraskielistä puhetta. Maailma on täynnä kieliä, joista sen enempää ap kuin Britannian poliisit tuskin ovat koskaan kuulleetkaan.

Minusta tämä vaikuttaa siltä, että kuvaajan kimppuun hyökättiin, kaiketi hänet myös ryöstettiin, kaiketi hän kuoli vammoihinsa ja ryöstäjät kätkivät ruumiin jonnekin muualle. Kaikki tämä on toki kamalaa, järkyttävää ja surullista, mutta ei valitettavasti mielestäni mitenkään niin absurdia, saatika paranormaalia, etteikö sellaista todeksi voisi uskoa.

Vierailija
91/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mörkö on hyökännyt AP:n kimppuun ja ap ei siksi pääse vastailemaan enää

Vierailija
92/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisin sinne maaseudulle ja mieluiten kolmen aikaan yöllä. Ties vaikka löytäisit uuden kameran.

Vierailija
93/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta otettu myös kuva missä istut liköörilasi kädessä sohvalla yksin omakotitalossasi?

Vierailija
94/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haloo, veikö likööri muistisi vai kömpikö mörkö yöllä viereesi tuon kirotun videon ansiosta? Olemme huolissamme.

Vierailija
95/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap kaapattu? Ihoni on kananlihalla ap:n puolesta!!!!

Vierailija
96/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama porvooja kyseessä, julkaisee aina jonkin shokkitarinan pitkällä clickbait-otsikolla. Kieltämättä äärimmäisen omistautunutta trollausta, pakko myöntää.

Vierailija
97/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paranormaali tähän liittyy? Eipä tuollaista voi enää selvittää,voivat olla ketä tahansa.

Vierailija
98/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Videossa joku mies kuvaa tietä keskellä yötä, ... Normaalin yöihmisen katukuvaaminen jatkuu 13 minuutin ajan"

Valitettavasti ap jäit kiikkiin. Ja jos sinä ja minä olisimme erikoisjoukkojen miehiä tai naisia niin en hyväksyisi sinua ryhmääni. Liian vaarallista kun ei ajatus juokse.

Tuollaisia yökuvaajia varmasti on. Mutta se, että sinä "sattumalta" pidät tällaista normaalin yöihmisen jokaöisenä toimintana korpitaipaleella on liian paksua ja kriisitilanteessa jopa vaarallista. Koulunpenkille sanon minä.

Vierailija
99/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetät sen FBI:lle jonka jälkeen asia ei kuulu sinulle.

Miksi FBI:ta kiinnostaisi Englannista löytynyt videokamera?

Vierailija
100/117 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste tajuu että se tuntematon mies sai apn kiinni, kun sitä videoo ei nyt kuulunutkaan. Hui...