Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin hylätyn kameran maaseudulta ulkomailta. Kameran sisällä on järkyttävä video, enkä tiedä mitä tehdä! Kukaan ei tunnu uskovan aidoksi.

Vierailija
08.08.2017 |

Polisii ei ollenkaan usko, että löysin kyseisen kameran ja sen sisältämän videon. Video on kuulemma aivan liian absurdi ja olen absurdiudesta samaa mieltä. Tein löydöksen 3 päivää sitten, ja siitä lähtien on ollut vaikeuksia nukkua ja olen nähnyt painajaismaisia unia.

Tämä kamera makasi maaseudulla Iso-Britanniassa. Kameran kunnosta pystyi päättelemään, että se on saattanut olla siinä jo muutamankin vuoden ajan. Huomasin, että kamera ladataan perinteisellä USB-kaapelilla ja koska olin todella syrjäisellä alueella (arviolta yli 3 kilometrin päässä lähimmästä talosta) vuokra-auton kanssa, koin oudon halun ottaa kameran mukaani ja palasin hotellille ainoana halunani tarkistaa, toimiiko se.

Noh, yllätyksenä voin sanoa, että kyllä toimii. En ollenkaan odottanut, että näin olisi tapahtunut. Luulin itseäni hulluksi edes ajatellessani, että se toimisi. Mutta itse suurempi yllätys oli sen sisältä löytynyt videomateriaali. Video oli kuvattu 19. heinäkuuta, 2016.

Videossa joku mies kuvaa tietä keskellä yötä, jolla itse ajoin samoihin aikoihin kun tein tämän kameralöydöksen. Kamerassa on ilmeisesti yövalaistus, joten tie oli todella helppo nähdä. Tunnistin tien samaksi muutaman minuutin katsomisen jälkeen. Normaalin yöihmisen katukuvaaminen jatkuu 13 minuutin ajan, kunnes tapahtuu jotain kummallista. Jokin tuntematon musta hahmo hyökkää kuvaajan kimppuun, hän pudottaa kameran JUURI SIIHEN SAMAAN KOHTAAN MISTÄ SEN LÖYSIN ja juoksee karkuun. Tunnistin kuvaajan mieheksi hänen pelokkaista voimakkaista huudoista hänen juoksiessa karkuun. Muuta en hänestä pysty hahmottamaan.

Kamera jatkoi kuvaamista siihen asti, kunnes sen akku loppui. Kameran ollessa maassa videolta kuului vielä voimakasta hengitystä ja outoa siansaksaa. Kamera kuvasi maata pudotuksen seurauksena, joten oli mahdotonta nähdä ympäristöä. Sen nauhottavat äänet olivat kuitenkin järkyttäviä.

Mitä ehdotatte, miten minun kannattaisi toimia? Kenelle video ja kamera kannattaa antaa, kun jopa itse poliisikin kokee sen feikiksi? Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen, tämä kaikki tosiaan sekoittaa ajatukseni ympärilleen, enkä pysty keskittymään mihinkään olennaiseen. Tuntuu tosi hyvältä saattaa tämä kokemus vihdoin nettiin.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylistä voi aika hyvin päätellä, että sama palstakirjailija kyseessä. Rehellisesti sanoen en kyllä ostaisi herran kirjoja, mutta ilmaiseksi jo muuten paskaiselta palstalta niin mikä ettei.

Mikä ihmeen palstakirjailija?

Vierailija
42/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

video kuvattu 2016 - kamera ollut taivasalla muutaman vuoden...

Vähän vois edes yrittää.

Yksikään USB-liitin ei toimi kun ollut parissa sateessa.

Eihän siitä ole puoltakaan vuotta aikaa kun Facessa etsittiin omistajaa kameralle. Sukeltaja oli löytänyt sen Näsijärvestä (tai Pyhäjärvestä). Digikameran sisällä oli ollut muistikortti ja kuvia muistaakseni vuodelta 2006 tai 2008. Kuvissa oli ollut miesporukkaa ajelemassa veneellä, nuoria 25-30 vuotiaita. Omistajakin löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa taas.

Sana tyyppi keksii näitä tarinoita.

Joko se metsässä telttaa raapinut örkki on löytynyt?

Keksityn kuuloista, silti jännää. Löytyiskö linkkiä tohon örkkiketjuun? :D

Vierailija
44/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa innostua, mutta mitä ap tietää että vide on aito?

Vierailija
45/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylistä voi aika hyvin päätellä, että sama palstakirjailija kyseessä. Rehellisesti sanoen en kyllä ostaisi herran kirjoja, mutta ilmaiseksi jo muuten paskaiselta palstalta niin mikä ettei.

Mikä ihmeen palstakirjailija?

Semmonen joka satuilee netissä ja luulee olevansa ammattikirjailija.

Vierailija
46/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisikö AP? Ei kai vain sattunut jotain?? AP onko joku koputellut sinun ikkunaasi ja huohottanut niskaasi?

Vierailija
47/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa Ap

Olet löytänyt minun kamerani. Voisitko toimittaa minulle sen?

Videolla on arkaluontoinen filmi siitä, kun erehdyin sanomaan vaimolleni, että hän oli lihonut. Tästä kimpaantuneena hän päätti "kouluttaa" minua. Suomeksi sanottuna sain selkääni.

Älä julkaise sitä filmiä missään. Olen valmis maksamaan siitä suurehkon summan rahaa.

Vierailija
48/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa Ap

Videolla on arkaluontoinen filmi siitä, kun erehdyin sanomaan vaimolleni, että hän oli lihonut. Tästä kimpaantuneena hän päätti "kouluttaa" minua. Suomeksi sanottuna sain selkääni.

Älä julkaise sitä filmiä missään. Olen valmis maksamaan siitä suurehkon summan rahaa.

Hahahahaaa

Vierailija
49/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa taas.

Sana tyyppi keksii näitä tarinoita.

Joko se metsässä telttaa raapinut örkki on löytynyt?

Keksityn kuuloista, silti jännää. Löytyiskö linkkiä tohon örkkiketjuun? :D

AV:n normihomot eli modet ovat menneet ja poistaneet kyseisen ketjun. Mulla on se alkuperäinen tarina tallella.

Vierailija
50/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla äänet ovat järkyttäviä? Kuvaile hieman paremmin, kiitos. 

"BLÖRRR, ÖÖÖÖGH, GRRR, BRÖÖÖÖB....ÖÄRGH"

Vierailija
51/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RUIIIIISSSK!

Vierailija
52/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen.

Ja minä kiitän sinua av-palstan puolesta vilpittömästä uskostasi tämän palstan kaikkivoipaisuuten. Tokihan joukossamme on runsaasti henkilöitä, jotka tuntevat Englannissa toimivia paranormaalien ilmiöiden tutkijoita. :D

Vierailija
53/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tän porvoolaisen kirjoitustyylin. Ettei vaan olis tämä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2847181/tormasin-jonkinlaiseen-rikollisl…

Ei hemmetti. Täysin sama kirjoitustyyli! Hieman on pilkut ja muutama merkki vaihtaneet paikkaa mutta muuten täysin identtinen! Taitaa ap olla oikea satusetä.

Vierailija
54/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

video kuvattu 2016 - kamera ollut taivasalla muutaman vuoden...

Vähän vois edes yrittää.

Yksikään USB-liitin ei toimi kun ollut parissa sateessa.

Samaa mietin. Britanniassa vieläpä sataa hemmetin usein.

Vierailija
55/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen.

Ja minä kiitän sinua av-palstan puolesta vilpittömästä uskostasi tämän palstan kaikkivoipaisuuten. Tokihan joukossamme on runsaasti henkilöitä, jotka tuntevat Englannissa toimivia paranormaalien ilmiöiden tutkijoita. :D

Kyllä itseasiassa olen erittäinkin läheinen ystävä Sir. Richard Goosebumpsin kanssa. Hän on tutkinut paranormaaleita ilmiöitä mm. Englannin maalaiskunnissa sekä Walesissa. Voin lähettää hänelle jo heti tänä iltana kirjeen jossa tiedustelen hänen mielenkiintoaan tätä asiaa kohtaan.

Vierailija
56/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ääntelee humalassa tuolla tavalla.

Vierailija
57/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla mielikuvitusta!

Vierailija
58/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa Ap

Hei Ap, vastaa jo. Haluan videon käsiini sillä se nolottaa minua.

Vierailija
59/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän oli Blair Witch projektin synopsis.

Vierailija
60/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ottanut elämäntyökseen satuilla netissä. Hienoa.