Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin hylätyn kameran maaseudulta ulkomailta. Kameran sisällä on järkyttävä video, enkä tiedä mitä tehdä! Kukaan ei tunnu uskovan aidoksi.

Vierailija
08.08.2017 |

Polisii ei ollenkaan usko, että löysin kyseisen kameran ja sen sisältämän videon. Video on kuulemma aivan liian absurdi ja olen absurdiudesta samaa mieltä. Tein löydöksen 3 päivää sitten, ja siitä lähtien on ollut vaikeuksia nukkua ja olen nähnyt painajaismaisia unia.

Tämä kamera makasi maaseudulla Iso-Britanniassa. Kameran kunnosta pystyi päättelemään, että se on saattanut olla siinä jo muutamankin vuoden ajan. Huomasin, että kamera ladataan perinteisellä USB-kaapelilla ja koska olin todella syrjäisellä alueella (arviolta yli 3 kilometrin päässä lähimmästä talosta) vuokra-auton kanssa, koin oudon halun ottaa kameran mukaani ja palasin hotellille ainoana halunani tarkistaa, toimiiko se.

Noh, yllätyksenä voin sanoa, että kyllä toimii. En ollenkaan odottanut, että näin olisi tapahtunut. Luulin itseäni hulluksi edes ajatellessani, että se toimisi. Mutta itse suurempi yllätys oli sen sisältä löytynyt videomateriaali. Video oli kuvattu 19. heinäkuuta, 2016.

Videossa joku mies kuvaa tietä keskellä yötä, jolla itse ajoin samoihin aikoihin kun tein tämän kameralöydöksen. Kamerassa on ilmeisesti yövalaistus, joten tie oli todella helppo nähdä. Tunnistin tien samaksi muutaman minuutin katsomisen jälkeen. Normaalin yöihmisen katukuvaaminen jatkuu 13 minuutin ajan, kunnes tapahtuu jotain kummallista. Jokin tuntematon musta hahmo hyökkää kuvaajan kimppuun, hän pudottaa kameran JUURI SIIHEN SAMAAN KOHTAAN MISTÄ SEN LÖYSIN ja juoksee karkuun. Tunnistin kuvaajan mieheksi hänen pelokkaista voimakkaista huudoista hänen juoksiessa karkuun. Muuta en hänestä pysty hahmottamaan.

Kamera jatkoi kuvaamista siihen asti, kunnes sen akku loppui. Kameran ollessa maassa videolta kuului vielä voimakasta hengitystä ja outoa siansaksaa. Kamera kuvasi maata pudotuksen seurauksena, joten oli mahdotonta nähdä ympäristöä. Sen nauhottavat äänet olivat kuitenkin järkyttäviä.

Mitä ehdotatte, miten minun kannattaisi toimia? Kenelle video ja kamera kannattaa antaa, kun jopa itse poliisikin kokee sen feikiksi? Sattuuko Iso-Britanniassa olemaan esimerkiksi paranormaalin tutkijoita, joita saattaisi tämä löydös kiinnostaa?

Kiitän teitä vastauksista etukäteen, tämä kaikki tosiaan sekoittaa ajatukseni ympärilleen, enkä pysty keskittymään mihinkään olennaiseen. Tuntuu tosi hyvältä saattaa tämä kokemus vihdoin nettiin.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on vanha juttu. olemassa on tämänkaltaisia kauhuelokuvia.

Vierailija
22/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta! Ihoni on kananlihalla (taas).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tämä on sellainen video että nyt kun olet nähnyt sen, sulla on 24h aikaa selvittää tämä mysteeri tai muuten tuo tummahahmoinen mörkö hyökkää yöllä sun kimppuun kun käyt kakkal! Tämä on tosi, mun serkulle kävi näin. Se ei enää käy yökakkal.

Vierailija
24/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

video kuvattu 2016 - kamera ollut taivasalla muutaman vuoden...

Vähän vois edes yrittää.

Yksikään USB-liitin ei toimi kun ollut parissa sateessa.

Vierailija
25/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen, kuinka pienenä löysin ehjän cd-levyn, jonka vein kotiini ja kuuntelin.

"Ihanaa leijonat, ihanaa."

Tämä laulu jymähti soimaan.

Vierailija
26/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa taas.

Sana tyyppi keksii näitä tarinoita.

Joko se metsässä telttaa raapinut örkki on löytynyt?

Kirjoittajan metsässä mönkinyt avomies on jo selvinnyt ja kiskoo röökiä parvekkeella. 

Vierailija
27/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas löysin metsästä 5 1/4 tuuman levykkeen vuonna 1982. Olin siihen aikaan nuori enkä edes tiennyt mikä se oli mutta säilöin sen laatikonpohjalle moneksi vuodeksi. Myöhemmin opiskeluaikana muistin sen vanhan levykkeen ja päätin kokeilla sitä koulun koneella. Yllättäen se toimi eli oli luettavissa. Levyltä löytyi dataa joka myöhemmin osoittautui tallenteeksi aivan vastaavasta tilanteesta eli ensin tallennuslaitteen kantaja kävelee tietä ja yllättäen jokin hyökkää kantajan kimppuun ja tallennus loppui joidenkin hämärien äänien jälkeen.

Vierailija
28/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut mörrimöykky?

Vierailija
29/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tän porvoolaisen kirjoitustyylin. Ettei vaan olis tämä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2847181/tormasin-jonkinlaiseen-rikollisl…

Vierailija
30/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mitään. Minä löysin kerran kadulta Tauskin cd:n ja menin uteliaisuuttani kuuntelemaan sen. En toivu järkytyksestäni varmaan koskaan :(

Vierailija
31/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin ap:n tarinassa on monta aukkoa, mutta selvästi parempaa kuin mihin täällä yleensä törmää. Laatua määrän sijaan, arvon porvoolaiset!

Vierailija
32/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät sen FBI:lle jonka jälkeen asia ei kuulu sinulle.

Vierailija
33/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä se sama tapaus josta luin eräältä ulkomaalaiselta keskustelupalstalta viime vuonna. Mies oli kuulemma nähnyt jossain seudulla epämiellyttävän ihmismäisen hahmon joka vain aina seisoi tien reunalla hänen ajaessaan ohi. Kukaan ei tietenkään uskonut tuolla palstalla tätä miestä ja tietenkin lopulta hän omien sanojensa mukaan lähti kuvaamaan tätä otusta todisteeksi. Sitä miestä ei enää sen jälkeen siellä palstalla näkynyt, ainakaan samalla nimimerkillä.

Vierailija
34/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tän porvoolaisen kirjoitustyylin. Ettei vaan olis tämä?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2847181/tormasin-jonkinlaiseen-rikollisl…

Ei vittu mitä legendaa :D

Työmatkoillani myös pukeudun siisteihin asuihin ja näytän täten ehkä hieman varakkaammalta verrattuna moniin muihin, joten tunnen itseni melko helpoksi kohteeksi. Ensimmäinen shokki tapahtuikin kolmen päivän päästä, kun minut napattiin kadulta kujalle. Työni puolesta ymmärrän englantia täydellisesti. 

Kiva nähdä sua taas, ap!

Vierailija
35/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin myös järkyttävän videon kadulta yksi päivä. Katsoin sen ja se oli todella järkyttävä. Siinä on Axl ja lukuisia eri naisia tekevät jotain omituista...

Vierailija
36/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä voi aika hyvin päätellä, että sama palstakirjailija kyseessä. Rehellisesti sanoen en kyllä ostaisi herran kirjoja, mutta ilmaiseksi jo muuten paskaiselta palstalta niin mikä ettei.

Vierailija
37/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole mitään. Minä löysin kerran kadulta Tauskin cd:n ja menin uteliaisuuttani kuuntelemaan sen. En toivu järkytyksestäni varmaan koskaan :(

Olethan hakenut apua? Tuo on varmasti sellainen asia mistä et yksin selviä. Tsemppiä!

Vierailija
38/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blair Witch Project

Vierailija
39/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-Britanniassa on runsaasti vapaaehtoisia, joita varmasti kiinnostaisi. Jos poliisi ei usko tai halua uskoa, niin se on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Tai toki, sitten pidät videon vain omassa hallussasi.

Vierailija
40/117 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saateri! Minä löysin mökkisaunan eteisestä kameran. Se oli nähtävästi tuotu siihen vesisateelta suojaan. Kokeilin lähtisikö käyntiin ja lähtihän se. Kelailin taaksepäin. Siinä oli joku omituinen kolmikko meidän pihapöydän äärellä. Valaistus oli heikohko, mutta kaikenlaista örinää ja mölinää kuului. Ja kilinää. Ja aika ajoin sellaista napsahtelua ja sen jälkeen sihinää. Hahmot oli aika lailla paikoillaan ja oli pitkiä hiljaisiakin hetkiä. Joskus joku nousi ja meni syrjemmälle ja kuului kuin jotain veden lorinaa.

Mua pelottaa. Se on siis niin aavemainen. Ja ne oliot on niin kuin ihmisiä, mutta se puhe on jotain käsittämätöntä. Nauhoitus muuten loppuu siihen, kun yksi hahmo nousee pöydästä ja tulee kohti. Kuuluu vain niin kuin tömähdys tai jotain. Sitten pimeää.