Menisitkö poimimaan marjoja 4-5 tunniksi jos saisit 100€?
Vaari pyysi minua, että sitten kun marjat ovat kypsiä (parin viikon päästä) niin jos menisin 4-5 tunniksi (ei kuulemma olisi tarkkaa aikaa) niin saisin 100€.'
Toisaalta raha houkuttelee mutta marjojen keruu ja vaarin jutut yhdistettynä, niin tulisi todella tylsää...
Menisitkö sinä?
Kommentit (50)
Jos ei muuta sovittua niin tottakai menisin. Varsinkin siis jos oma vaarii pyytää. Mielestäni isovanhemman kanssa voi sen muutaman tunnin olla matsässä ihan ilmaiseksikin.
En. En tarvitse satasta enkä pidä marjojen poimimisesta.
Ulkopuoliselle ei kukaan maksaisi noin korkeaa tuntipalkkaa. Vaikka joutuisi jorinoitakin kuuntelemaan.
Voi luoja mihin tämä maailma on mennyt. Sitten kun vaaria ei enää ole niin maksaisit että pääsisit vaarin kanssa marjaan. Hän ei ole täällä ikuisesti! Vaari kuulostaa siltä, että haluaisi viettää aikaa kanssasi ja sinä mietit kestätkö muutamaa tuntia.
Menisin. Just tulin omien "vanhusten" marjapuskista, olin pari tuntia ja sain lupauksen mehusta. Ja hyvän mielen.
Menisin, vaikka en edes ole satasen puutteessa.
Ei se vaari ikuisesti ole juttujaan höpöttämässä.
Menisin varmaan. Riippuu vähän marjoista.
Mustikoiden poimimista vihaan yli kaiken vaikka muuten tykkään ulkoilusta ja esim. sienien poimimisesta. Poimin aina syksyisin yhden pakasterasiallisen jonka jälkeen vannon ettei enää ikinä. :D tykkään kyllä mustikoista. Toisaalta olen niin pihi ja rahanahne että varmaan sen takia menisin... Vaikea päätös. :D
Minä saan tuon rahan Sossusta sinne soittamalla, eikä siihen mene aikaa kuin viisi minuuttia....
Oho, toi vaari jäi huomaamatta. Tottakai menisin! (Omista isovanhemmista on jäljellä vain 1 ja häntäkin näen ihan liian harvoin)
Kokeile tingata lisää massia ja aikaa pienemmäksi! Sossusta saa massia kuitenkinilman että joutuu poimii mitään faking marjoja joidenkin hikisten ukkojen kaa
En. Vaarin juttuja kyllä kuuntelisin ihan ilmaiseksikin mutta marjoja en poimisi edes maksusta.
Menisin avuksi ilmaiseksi. En kehtaisi ottaa noin paljoa rahaa omalta vaarilta. Eikö äitis voi komentaa sua???
Vierailija kirjoitti:
Vaari pyysi minua, että sitten kun marjat ovat kypsiä (parin viikon päästä) niin jos menisin 4-5 tunniksi (ei kuulemma olisi tarkkaa aikaa) niin saisin 100€.'
Toisaalta raha houkuttelee mutta marjojen keruu ja vaarin jutut yhdistettynä, niin tulisi todella tylsää...
Menisitkö sinä?
Riippuu siitä mitä marjoja ja millaisen matkan päähän.
Jotain herukoita pensaasta niin että pääsen paikalle kävellen tai paikallisliikenteen bussilla niin menisin kyllä. Kestää vaarin juttuja sen aikaa.
Mustikoita hyttysiä ja hirvikärpäsiä kuhisevaan metsään ei houkuta ihan niin paljon.
Menisin. Mun selkä ei kestä kyllä puolta tuntia, mutta olen kyllä poiminut marjoja siitä huolimatta että tiedossa on päivien tuskat. Jos joku vielä maksaisi...
Menisin vaikka ilmatteeksi jos vaari pyytää.
Jos vaari olisi elossa ja pyytäisi, niin varmaankin menisin, mutta en minä rahaa ottaisi. En kyllä varmaan poimisi paljon marjojaakaan, kun edellisen marjareissun lopputulos oli ämpärillinen mustikkaa ja viikon saikku.
Siis kyse on viinimarjoista vaarin pihan puskista.
Ap
Menen ja ilmaiseksi kanssa, marjastus on yksi lempipuuhistani.
Aika hyvä tuntipalkka viinimarjojen keruusta. Menisin tietty.
Taitaa olla parempi että jätät menemättä ku kuulostaa noin vaikealta...