Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei kutsu luokseen

Vierailija
08.08.2017 |

Tapasin lauantaina mukavan naisen ravintolassa. Juteltiin parisen tuntia, juotiin muutama olut, ja poistuttiin ravintolasta yhdessä ulos.
Taustana tälle tarinalle sen verran että naine kertoi nyt lomallaan käyneen useastikin ulkona ja päätyneen usein samaan ulkoilmaravintolaan elävän musiikin ääreen (tosin sit veti takaisin et ei hän nyt niin usein, mutta..)
Sanoi että on ollut kyllä hiljaista hänen osaltaan usein ja erityisesti tänään.... eli oli ollut taas jossain määrin seuran etsinnässä mutta ilman tulosta.
No sit pilkun jälkeen halailtiin ja suudeltiin, mitä nyt kadulla voi tehdä, ja mietittiin mitä seuraavaksi. Naisella olisi ollut tyhjä kämppä muutaman sadn metrin päässä, mulla taas teini-ikäinen kotona, joten oikein halunnut häntä meillekään. Nainen oli hyvinkin halukas, mutta ehdottomasti ei halunnut minua kotiinsa. Ei ollut innostunut minunkaan luokse lähdöstä, mutta olisi ollut siihen valmis vaikka matkaa oli 10+ km. Lopulta sitten päädyttiin lähtemään omille teillemme. Mikä juttu on se että nainen on valmis ja haukas seksiin mutta ei voi kutsua kotiinsa ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovessa tunnettu nimi?

Miksi et varannut sitä hotellia sitten?

Tai epävarmuutesi oli turn off ja nainen totesi, ettei olekaan kiinnostunut, vaikka sitä ennen olikin ollut.

Vierailija
22/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta kuulunen kategoriaan "hirveä sotku".

En päästä tällä hetkellä kotiini kuin pari hyvää ystävää. Ystäviä / kavereita on enemmänkin, mutta vain muutamaan voin luottaa niin paljon, että tiedän heidän ymmärtävän ja mikä parasta, tietävät että yritän koko ajan saada muutosta aikaan.

Sille että sotkua kertyi on melko hyvät ja laajat perustelut. Tilanne on kuitenkin se etten voi ketään uutta tuttavuutta kotiini päästää, koska ei välttämättä ymmärtäisi ja sitten olisikin av:lla avaus hoidosta, jolla oli aivan karmea kämppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei ollut miestä, eikä lasta, kertoi jo iemmin kuinka mukavaa on asua yksin ja kaikki lapsekin omillaan eli ei kukaan käymässäkään

Suloista<3 Uskot edelleen, että naiset on niin puhtosia, ettei ne koskaan missään tilantessa valehtele. Antoiko numeronsa, sovitteko uudesta tapaamisesta?

niin no en tiedä, mutta tavallaan jo keskustelun alussa mainosti että hänellä on tyhjä kämppä eli ei tuossa hetkessä tarttenut valehdella...

..ei sitten sovittu uudesta tapaamisesta, koska nainen sanoi ettei ole valmis aloitamaan mitään pitkää seurustelua heti eron jälkeen..olisi vaan halunnut seksiä

Jos nainen on hakemassa vain seksiä hän ihan tietoisesti kertoo alusta loppuun kekstittyä tarinaa. Joskus jopa nimeään myöden. Ei kai kukaan joka sitä seksiä lähtee hakemaa kerro ensinmäiseksi olevansa varattu :D

Vierailija
24/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollaisessa tilanteessa pakittanut siksi, että asuntoni on sotkuinen ja remontin tarpeessa. Mutta aina muulloinkin ensisijaisesti olen halunnut että mennään miehen luo, koska en halua yhden yön hoitojen tietävän sukunimeäni tai missä asun.

Vierailija
25/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovessa tunnettu nimi?

Miksi et varannut sitä hotellia sitten?

Tai epävarmuutesi oli turn off ja nainen totesi, ettei olekaan kiinnostunut, vaikka sitä ennen olikin ollut.

no ei sillain tunnettu nimi, puhuttiin tämä tavallaan

en ollut päättänyt että nyt isken jonkun joka tapauksessa, siksi ei hotellia

en mielestäni ollut mitenkään epävarma - yritin kovasti päästä hänen luokseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi