Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen jolla on vain muutama ystävä ja joka viihtyy lähinnä kahdestaan tai pienissä porukoissa

Vierailija
08.08.2017 |

väittää olevansa ekstrovertti? Tuohan on päivänselvää että kyseessä on introvertti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mitä haluaa!

Vierailija
2/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttien ja ekstroverttien tärkein ero on siinä, että introvertit saavat energiaa yksinolosta ja sosiaalinen kanssakäyminen kuluttaa sitä kun taas ekstroverteillä päinvastoin.

Ei kaikilla ekstroverteillä ole valtavaa kaveripiiriä ja ekstroverttikin voi olla ujo yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstroverteillä on yleensä laajempi tuttavapiiri mutta kyllä heilläkin on yleensä muutama läheisempi ystävä joiden seuraa arvostavat kaikkein eniten.

Vierailija
4/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttien ja ekstroverttien tärkein ero on siinä, että introvertit saavat energiaa yksinolosta ja sosiaalinen kanssakäyminen kuluttaa sitä kun taas ekstroverteillä päinvastoin.

Ei kaikilla ekstroverteillä ole valtavaa kaveripiiriä ja ekstroverttikin voi olla ujo yms.

energiaa mitä ufo energiaa ??? hahha h

Vierailija
5/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mortti ja vertti

Vierailija
6/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tunne termejä tai muuten sekoili sanoissan? Syitä voi olla monia. Mitäs jos kysyisit henkilöltä itseltään?

Vierailija
7/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei tunne termejä tai muuten sekoili sanoissan? Syitä voi olla monia. Mitäs jos kysyisit henkilöltä itseltään?

Ap tässä ei tunne termejä

Vierailija
8/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takii mun kaveri väittää olevansa Nightwish-fani vaikka tiedän että se omistaa Robinin kaikki cd:t? Onhan se nyt päivän selvää että se oikeasti kuuntelee vaan poppia ja yrittää vaan esittää kaikille jätkille!

(Onneksi itse oon kauniimpi ja suositumpi)

Vierailija
9/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ihmiset puhuu mitä puhuu ja vastuu on aina kuulijalla.

Jos kyse olisi jostain edes vähän tärkeästä asiasta mikä vaikuttaisi sinuun jollain tavalla, voisit sanoa jotain. Tämä sanavalinta saattoi olla lapsus, tai saattoi olla olematta.

Vierailija
10/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takii mun kaveri väittää olevansa Nightwish-fani vaikka tiedän että se omistaa Robinin kaikki cd:t? Onhan se nyt päivän selvää että se oikeasti kuuntelee vaan poppia ja yrittää vaan esittää kaikille jätkille!

(Onneksi itse oon kauniimpi ja suositumpi)

Tää on hauska koska Nightwish on poppia

Vierailija
11/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyykö hän lukuisten eri henkilöiden kanssa kahdestaan tai pienissä porukoissa vai aina samojen?

Vierailija
12/12 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi