Ei yhtään kiinnostaisi olla asiakaspalvelussa töissä
Mutta pakko, koska raha.
Huomenna taas työpäivä. Hohhoijaa. Örgh. Yöks.
Olen niin kyllästynyt kuuntelemaan rutisevia keski-ikäisiä ja pahantuulisia kalkkunoita, jotka tekee tästä työstä helvettiä.
Itse työ on hyvin yksinkertaista, joka päivä samat jutut ja hommat. Sekään ei oikein kiinnosta. Tärkeintä on nopeus ja siksi koko homma tuntuu olevan nopeuskisaa. Olisi tosi kiva, jos voisi oikeasti ajatella, käyttää osaamistaan siihen työhön.
Kommentit (14)
Lääkäriaseman aspassa töissä. Tykkään. Useimmat asiakkaat on mukavia. ihmettelen vaan kiroilua! Asiakas voi tulla tiskille ja sanoa parikin kunnon kirosanaa, ei mitään hemmetti -tyylisä, ihan v alkuisia. Ja niitä aikuinen käyttää siis ihan täytesanoina! "Voi v, mihinhän v:uun mä laitoin mun henkkarit" "v enkai mä oo myöhässä" ... Tälläistä. Ei siis kyse huonosta asiakaskokemuksesta jota manailisi. Vaan aikuiset lääkäriin tulijat käyttävät kirosanoja täytteenä kuin teinit jotka leveilevät tyyliin "mä v join varmaan v kakskyt kaljaa ja oli v:n kännissä...." Ei mun tulis mieleenkään esim kaupan kassalle puhua samalla tavalla.
Opiskele jotain kunnoĺlista, niin pääset kivoihin töihin!
Vierailija kirjoitti:
No koko ajan.
Oman alan hommia pääsen tekemään ensi keväänä.
Oletko ap töissä numerotiedustelussa?
Täällä, väsyttää kanssa se nopeushomma.
Ap mitä alaa opiskelet (jos haluat kertoa) ?
6
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap töissä numerotiedustelussa?
En.
Kahvilassa olen.
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä alaa opiskelet (jos haluat kertoa) ?
6
Opiskelen lääketiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Aika naiivi kommentti. Kyllä se on niinpäin, että mistä tahansa työstä täytyy nykyään olla kiitollinen. Se, että työ olisi kivaa, ei oikein voi olla mikään ykkös-prioriteetti.
Se vasta onkin asiakaspalvelua sitten.... Potilaalla selvä kuva vo:lle tullessaan jo, mikä häntä vaivaa, miten häntä pitää tutkia ja mitä lääkettä hänelle määrätään. Saikkupäivätkin jo laskettu valmiiksi. Sinä lääkärinä ajattelit tietysti jotain muuta, siitähän sota syntyy.... Olet "huono lääkäri" kun tauti ei parane hetkessä/et tutki niinkuin potilas haluaa/saikkupäiviä ei tarpeeksi/ei edes lääkekuuria tullut.... Valitus jätetään samantien aspaan tai väsätään kotona netin kautta...
Mikä koulutus on lääkäriaseman asiakaspalvelijalla? Yksityistä tarkoitan.
Eikö ole muka muita samassa tilanteessa olevia?