Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ORKKU synnytyksen jälkeen!!!

Vierailija
02.04.2006 |

Minulla kävi näin;

Ennen synnytystä sain aina orkun n.15min " työn" jälkeen, mikä ilm. aika normaali aika naiselle.

Mutta nyt, kun olen synnyttänyt, niin saan orgasmin (klitorisorgasmi) aina saman tien, ja aivan mielettömän voimakkaana!!! ;D Hassua, miten se keho voi muuttua.

Ja tästä ihanuudesta olen nyt saanut nauttia jo vuoden päivät...

nykyään teemmekin niin, että ensin teemme sen klitorisorkan, joka räjähtää heti kun mies vain hipaiseekin sinne, ja sitten aloitamme kunnon leikit aina emätinorgasmiin saakka, jonka saaminen ainakin minulla aina kestää, juuri sen n.15-20min. :) Kyllä on sellaisen hoidon jälkeen hymy korvissa!

Onko jollakin muulla näin, että synnytyksen jälkeen seksi tuntuu niin paljon paremmalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on sata kertaa parempaa synnytyksen jälkeen kuin ennen synnyttämistä! Aikaisemmin en yhdeynnästä saanut orgasmia, nyt saan ja todella helposti+monta!!

mistä tämä muuten johtuu että synnytyksen jälkeen seksi on niin paljon parempaa??

Vierailija
2/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seksi on sata kertaa parempaa synnytyksen jälkeen kuin ennen synnyttämistä! Aikaisemmin en yhdeynnästä saanut orgasmia, nyt saan ja todella helposti+monta!!

mistä tämä muuten johtuu että synnytyksen jälkeen seksi on niin paljon parempaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...synnytyksessä kun kaikki lihakset venyvät NIIN äärimmilleen, niin sen jälkeen ne jäisivät ikään kuin rennommiksi, jota rentoutta myös orgasmi vaatii, kun jännittyneenähän ei vissiin (normaalisti) voi laueta... jotain tällaista tämä kotilääkäri on pohtinut. ;)

Eli rennommat lihakset nyt niin orkkuja tulee yllin kyllin, kun ennen synnytystä olivat niin " kireät" lihakset, niin... ;P

t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi