Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARGH! musta tuli NE###ri!

Vierailija
14.03.2006 |

Toi oli kyllä todella rumasti sanottu mutta voi kiesus! Ostin pari päivää sitten kosteusvoidetta kaupasta. En kattonu ku et luki Body Lotion. Eilen sitten suihkun jälkeen laitoin sitä oikein reilun käden kautta koko kroppaan ja tietysti myös naamaan!! Mielessäni ihmettelin voiteen väriä. Että ompas tää ruskeeta. No äsken menin sitten peilin eteen ja sydäri meinas tulla!!!!!!!!! MÄ OON KU PAPU!!!! Se perkeleen lotioni olikin jotai itseruskettavaa! On jotai Doven uutta. Kyllä mä osaan olla tyhmä! Ja tänään pitäis lähtee vielä kaupungille soppaileen!! Oon kyllä niin typerän näkönen....=(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tiivistyy sanonta " tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"

:D

Vierailija
2/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo aurinko ei tuppaa meikäläiseen ottamaan... mutta pelkään, että sitten on pärstä vitivalkoinen kun en uskalla sitä naamaan laittaa... ja kun selkään ei ylty niin on sitten vaaleita rantuja pitkin selkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, tätä en kehtaa kertoa, naurattaa helkutisti...

Olin 13v ja kaverit koulussa värjäilivät tai vaalensivat hiuksia, mun äiti ei antanut siihen lupaa. Joten illalla kun vanhemmat nukkuivat tyhjensin mutsin itseruskettavan putelon hiuksiini ja laitoin yöksi muhimaan pyyhkeen sisään. Innolla aamulla heräsin ja ryntäsin peilin eteen ihastelemaan kastanjanruskeita hiuksiani.

Talosta ei sellaista pesuainetta löytynyt jolla ne limaiset niljakkaat kutrit olis saatu puhtaaksi.

Kavereille en kehdannut kertoa miksi jätin kauan odotetun lintsin luokkaretken väliin.

Vierailija
4/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella ap, minkä näkönen nassu sulla on :( Tais jäädä shoppailut tekemättä, ainakin muutamaks päiväks...sorry.

Vierailija
5/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nii jäi! En mä saa tätä naamaa kyl kloritellakaan kuntoon...=(((

*hakkaa päätä seinään samaan aikaan juuriharjalla naamaa hinkaten*

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme