Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko suositella jotain eheytystoimintaa pojalleni?

Vierailija
07.08.2017 |

Mun teini-ikäinen poika on usein fyysisesti liian läheinen yhden kaverinsa kanssa. Epäilen homoseksuaalisuutta ja ajattelin, että olisi tarve opettaa pojalle tervettä maskuliinisuutta. Löysin tällaisen sivuston:
http://elavatvedet.fi/
Mutta ei ole aiempaa kokemusta, niin en tiedä, kuinka luotettava taho kyseessä. Olen siis yh-äiti, pojalla ei ole isähahmoa, mikä voi selittää jotain. Hän ei ole myöskään harrastanut mitään miehistä, kuten jääkiekkoa tai jalkapalloa. Mietinkin mikä olisi paras keino poikani maskuliinisuuden rakentamiseen.

Onko kellään kokemuksia tai neuvoja?
N38

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kauhein keskustelu pitkään aikaan. Lohduttaudun sillä, että tämä on suurimmaksi osaksi yhden ja saman henkilön käsialaa.

Vierailija
22/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kauhein keskustelu pitkään aikaan. Lohduttaudun sillä, että tämä on suurimmaksi osaksi yhden ja saman henkilön käsialaa.

Olen pahoillani, jos järkyttää. Itseänikin järkyttää poikani epänormaalius.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaa pojallesi Ranneliike-nimisestä sivustosta, se on tosi hyvä tuollaisiin tilanteisiin! Anna pojan rauhassa tutustua asiaan ja käydä siellä luottamuksellisia keskusteluja. Saa tukea sieltä. Hyvä siitä tulee!

Vierailija
24/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevä freudilainen psykoanalyytikko eheyttää paatuneimmankin homon.

Vierailija
25/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ja tämä mukanäppärä vastausko sai sinut hykertelemään tyytyväisenä itseesi?

Vierailija
26/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ja tämä mukanäppärä vastausko sai sinut hykertelemään tyytyväisenä itseesi?

Ei, nyt et ymmärrä, kun et ole samaa kokenut. Kaikkia ihmisiä ahdistaa lasten outoudet, se on ihan luonnollinen tunne.

-Ap

Vierailija
27/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit vain hyväksyä lapsesi sellaisena kuin hän.

Aiempi kommenttini näemmä poistettiin, mutta siis mielestäni mielenterveydeltään häiriintynyt ihminen tulee hoitaa, eikä vain hyväksyuä sellaisena kun on.

-Ap

Homous ei ole häiriintynyttä, sun asenteesi on. Voin suositella sinua varten psykiatria.

Vierailija
28/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala suorastaan, nykyaikana, ihan pakko ollo provo. Mun 15vee tyttö on ties mikä seksuaali, niin vaikea että muistan alusta vaan transgenre jotain... Eli varmaan bi. Ei haittaa ollenkaan. Ja olen vaan ylpeä äiti kun kertoi minulle sen. Osoitti luottamusta äitiään kohtaan. 

Te jumalattomat - teillä on kyllä Jumala suussanne aina kirousta varten, muttei rukousta ja siunaamista varten ja siksi te hukutte.

Pyyhin perseeni satuolennoillasi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi