Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko suositella jotain eheytystoimintaa pojalleni?

Vierailija
07.08.2017 |

Mun teini-ikäinen poika on usein fyysisesti liian läheinen yhden kaverinsa kanssa. Epäilen homoseksuaalisuutta ja ajattelin, että olisi tarve opettaa pojalle tervettä maskuliinisuutta. Löysin tällaisen sivuston:
http://elavatvedet.fi/
Mutta ei ole aiempaa kokemusta, niin en tiedä, kuinka luotettava taho kyseessä. Olen siis yh-äiti, pojalla ei ole isähahmoa, mikä voi selittää jotain. Hän ei ole myöskään harrastanut mitään miehistä, kuten jääkiekkoa tai jalkapalloa. Mietinkin mikä olisi paras keino poikani maskuliinisuuden rakentamiseen.

Onko kellään kokemuksia tai neuvoja?
N38

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itsekään tiedä Suomesta muita alan yrityksiä kuin juuri tuo mainitsemasi elavatvedet.fi. Se on tietysti hieman surullista, mutta suosittelen teitä lähtemään siitä. Tai oikeastaan voisit ohjata poikasi pelaamaan lätkää yms. ja jos vielä 3kk päästä osoittaa homoseksuaalisuuteen viittaavia merkkejä niin sitten ilmoita eheytykseen.

Vierailija
2/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli siis yksi ongelma on vielä, että tuo elavatvedet.fi on vahvasti uskonnollinen ja itse emme ole. Löytyykö Suomesta uskonnontonta eheytystoimintaa?

-Ap

Vierailija
4/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin ihan vain semmoista alkuun, että Ap sanoo pojalleen, että antaa tälle aina rangaistuksen, jos on liian läheisesti ts. homosti kaverinsa kanssa. Jos hän siitä huolimata ei vaan pysty olemaan normaalisti, niin sitten ehkä jotain hoitoa.

Vierailija
5/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä peli ei ole vielä menetetty. Onko pojalla liikuntaharrastuksia? Voisitte kokeilla nyrkkeilyä, kicboxingia tai jotain muuta miehekästä kamppailulajia. Unohtakaa salibandy, uinti, yleisurheilu, jalkapallo ja muut herrasmieslajit. Ne eivät nyt auta.

Voisit myös puhua pojille rakentavaan sävyyn, että te vietätte nyt liikaa aikaa yhdessä ja joudutte helvettiin ja kaikki nauraa teille.

Vierailija
6/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ilman isää kasvaneet pojat alkavat ääriliikkeiden kannattajiksi.

Vierailija
7/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli siis yksi ongelma on vielä, että tuo elavatvedet.fi on vahvasti uskonnollinen ja itse emme ole. Löytyykö Suomesta uskonnontonta eheytystoimintaa?

-Ap

Valitettavasti Jumala on ainoa, joka voi teitä nyt auttaa. Homuden Henki on niin voimakas, että ihmisen keinot eivät sen nujertamiseen riitä.

Vierailija
8/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisit vain hyväksyä lapsesi sellaisena kuin hän.

Vierailija
9/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit vain hyväksyä lapsesi sellaisena kuin hän.

Aiempi kommenttini näemmä poistettiin, mutta siis mielestäni mielenterveydeltään häiriintynyt ihminen tulee hoitaa, eikä vain hyväksyuä sellaisena kun on.

-Ap

Vierailija
10/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota pojallesi tutustumista Touko Laaksosen teoksiin, sieltä löytyy varmasti oikein hypermaskuliinisia roolimalleja.

Vierailija
11/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ilman isää kasvaneet pojat alkavat ääriliikkeiden kannattajiksi.

Niin, on se kyllä surullista, miten paljon on vastuuttomia isejä, joita ei edes omat lapset kiinnosta.

Vierailija
12/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala suorastaan, nykyaikana, ihan pakko ollo provo. Mun 15vee tyttö on ties mikä seksuaali, niin vaikea että muistan alusta vaan transgenre jotain... Eli varmaan bi. Ei haittaa ollenkaan. Ja olen vaan ylpeä äiti kun kertoi minulle sen. Osoitti luottamusta äitiään kohtaan. 

Vierailija
13/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pojalles naisseuraa, mikä tekee tempun jos toisenkin. Jos ei sillä parane niin sitten ulkomaille kokeilemaan erilaisia naisia (latinoa, tummaa aasialaista, vaaleaa aasialaista, mustaa maijaa, jne.)

Ja jos ei vieläkään löytynyt mielekästä niin sitten ladyboysta voit eniten naista muistuttavan löytää.

Sitten on peli menetetty jos sekään ei kelpaa.

Vierailija
14/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei uskonnollisuutta kannata säikähtää. Vaikka et itse olekaan uskovainen, niin poikaan mahdollisesti tarttuva uskonnollisuus on pieni murhe nykyisen rinnalla ja kristityt ovat poikkeuksetta hyväsydämisiä ihmisiä.

Pojalla ei siis ole ollut isän mallia, koska perheessä ei ole ollut miestä? Se on vaikea tilanne. Voisitteko pitää enemmän yhteyttä pojan isovanhempiin? Iäkkäillä on yleensä terveet arvot ja he noudattavat vielä perinteisiä sukupuolirooleja. On silti kunnioitettavaa että et ole esitellyt jokaista yhden yön hoitoasi pojalle uutena isänä, näitäkin on nähty aivan tarpeeksi häiriintyneiden nuorten keskuudessa.

Vierailija
15/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala suorastaan, nykyaikana, ihan pakko ollo provo. Mun 15vee tyttö on ties mikä seksuaali, niin vaikea että muistan alusta vaan transgenre jotain... Eli varmaan bi. Ei haittaa ollenkaan. Ja olen vaan ylpeä äiti kun kertoi minulle sen. Osoitti luottamusta äitiään kohtaan. 

Te jumalattomat - teillä on kyllä Jumala suussanne aina kirousta varten, muttei rukousta ja siunaamista varten ja siksi te hukutte.

Vierailija
16/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ainakin erotat sen siitä homokaverista! Eli poikasi EI saa tavata tätä kaveria, jolla ilmeisesti on epäpuhtaita ajatuksia ja hän voi niitä tartuttaa poikaasi.

Keksi hänelle joku miehinen harrastus ja koita itsekin tuoda vaikka baari-illoista kotiin miehekkäitä miehiä, joista hän saisi vähän miehen mallia.

Tsemppiä ja jumalan siunausta teille!

Vierailija
17/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos poikaa ahdistaa kun on tuollainen äiti. Kuulostat aivan hirveältä, jos lapsen elämän pitäisi tapahtua vain sinun mieliksi.

Vierailija
18/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos poikaa ahdistaa kun on tuollainen äiti. Kuulostat aivan hirveältä, jos lapsen elämän pitäisi tapahtua vain sinun mieliksi.

??? Huolehtiva ja välittävä äiti? Lapseni saa elää omanlaistaan elämää, mutta kun hän on alaikäinen, niin mielenterveydelliset ongelmat hoidetaan yhteistyössä. Sama juttu jos pojallani olisi vaikka skitsofrenia, masennus etc. nekin hoidettaisiin.

Vierailija
19/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homostelu, se se vasta on miesten puuhtaa - ei siinä paljoa naisille tilaa olekkaan kun miehet nussii, pallitkin on vähän tiellä.

Ja ei se kertakaan homoa vielä tee.

Vierailija
20/28 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tarvitsette pojallenne miehenmallia. Pakotatte sen ÄIJÄKSI, niin johan oppii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi