Kenellä näistä naisartisteista on kaunein ääni? Ei teknisesti paras vaan korvaa miellyttävin?
Kenen ääntä kuuntelisit mieluiten jos vaikka laulaisi sun lempparibiisejä?
Kommentit (34)
Jenni ja Tarja <3 <3. En koskaan kuuntele virsiä enkä ole uskonnollinen, mutta Herra kädelläsi Jenni Vartiaisen laulamana saa minulle valtavan hyvän lämpimän olon sisäisesti.
Suvi Teräsniskalla on uskomattoman kaunis ääni.
Kuuntelin jokaiselta Youtubesta pienet pätkät, ja miellyttävimmät lauluäänet ovat kyllä Suvi Teräsniskalla ja Jenni Vartiaisella. Muut aika mitäänsanomattomia paitsi Sanni lähinnä ärsyttää ja Turunen liian tekninen kun lämpö puuttuu.
Nyt pistit kyllä pahan, koska listallasi kaikki ovat äänellisesti mielestäni joko huonohkoja tai muuten ärsyttäviä. Hyviä biisejä löytyy jokaiselta ja niitä jammailee ihan mielellään, koska biiseissä on hyvä "styge". 😃 Joten päädyin valitsemaan Chisun ja tätäkin piti vähän aikaa funtsata, ehkä näistä ehdokkaista taipuu monipuolisimmin, tiedä häntä.
Suvilla on kiva ääni mutta vain Jennin sexiääni saa mun elimen tönöttää.
viiskyt tonnia kirjoitti:
Nyt pistit kyllä pahan, koska listallasi kaikki ovat äänellisesti mielestäni joko huonohkoja tai muuten ärsyttäviä. Hyviä biisejä löytyy jokaiselta ja niitä jammailee ihan mielellään, koska biiseissä on hyvä "styge". 😃 Joten päädyin valitsemaan Chisun ja tätäkin piti vähän aikaa funtsata, ehkä näistä ehdokkaista taipuu monipuolisimmin, tiedä häntä.
Vastaukset tähän tulee lähinnä fiilispohjalta eli millainen tunne laulajan äänestä tulee. Ei tekniikan käytöstä, monipuolisuudesta vaan äänen miellyttävyydestä. Mutta edelleen tämä se vasta on mielipidekysymys jos jokin: itseäni Chisun ääni ärsyttää ja tykkään Jennin äänen väristä.
Suvia ja Jenniä kuuntelisin 24/7 enkä osaa sanoa kummasta äänestä tykkään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suvilla on kiva ääni mutta vain Jennin sexiääni saa mun elimen tönöttää.
Perinteinen perustelu yksinkertaisilta miehiltä.
Vesala on monilahjakkuus, mutta hänen äänensä ja laulutaitonsa ovat todella yliarvostettuja etenkin livenä.
Diandra puuttui listalta, en voinut äänestää.
Kaija ja Chisu <3 vähiten pidän Evelina.
Olen jutellut useita kertoja duunin puolesta Jenni vartiaisen kanssa ja on kyllä todella miellyttävä puheääni hällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvin johto pienoinen yllätys vaikka itsekin olisi äänestänyt häntä. On oikeastaan se ja sama onko perusteluina kaunis ääni vai vähiten ärsyttävä ääni. Koska artistit varmaan itsekin tietävät että heillä on oltava persoonallinen ja omalaatuinen soundi jotta heitä edes noteerataan ja tällöin valtaosalle kuuntelijoista heidän äänensä on helposti vain ärsyttävä. Hyvät biisit tällöin pelastavat ja tekevät kokonaisuudesta kuitenkin paikoin erinomaisen.
Vielä suurempi yllätys on Jenni Vartiaisen menestyminen tässä äänestyksessä. Av-mammat vihaavat häntä, joten aika outoa väittää että hänellä olisi kaunis ääni. Saattaa olla se yksi ainoa fanaattinen sairas fani joka äänestää nonstoppina vilunkipelillä?
Keksi nyt jo jotain uutta, Jenni-hullu. Sut tunnistaa kaikki näistä älyttömistä vedoista.
Minna Nikkanen
Kristiina Komulainen
Kerttu Kotakorpi