Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PC-pelejä pelaavat. Minkäikäinen olet?

Vierailija
06.08.2017 |

Ja miten paljon rahaa käytät pelikoneeseen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27. Noin 1000e koneeseen n.5v välein, mies joskus jotain osia päivittelee. Civilizationit, Skyrim, simulaatiopelit, strategiapelit ja Final Fantasyt eniten pelauksessa. Pelaaminen erittäin vaihtelevaa, voin olla 2-6kk pelaamatta juuri lainkaan ja sitten parin viikon sisällä kymmeniä tunteja. Kohta pitäisi uusi kone hankkia, että Civ VI pyörisi hyvin. Toivoisin lisää hyviä simulaatio- ja strategiapelejä tulevaisuudessa. Haaveilen niin pelistä jossa yhdistyisi esim. realistinen eläinten pito ja jalostaminen. Esimerkiksi netissä olevasta howrsesta sellainen versio, jossa ei ole fantasiaelementtejä eikä "mitä enemmän laitat rahaa sitä paremmin menestyt" eikä päivittäistä pelaamista pärjätäksesi. Tai melkein mikä vaan "pistä yritys pyörimään" -simulaatiopeli vanhemmille pelaajille suunnattuna.

Vierailija
42/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38. Varsinaiseen koneeseen en laita pelaamisen takia senttiäkään, se on ihan se tavallinen nettikone. Joku halpis verkkokaupasta ku viimeisin on hajonnut. Tosin yks nörtti kutsu mua tuhlariksi koska ostan uuden koneen jos virus on vallannu vanhan. Kuulemma ois pitäny pahimmillaan vain viskasta kovalevy pois..

Itse peleihin menee sitten maksimissaan ehkä 100e/v. (tänä vuonna en ole ostanut mitään pelejä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v  ja rahaa olen käyttänyt yhteensä muutaman tonnin, tienaan myös rahaa pelaamisellani.

Vierailija
44/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusyksikön kasaaminen itse voi olla naiselle liian vaikeaa.

T:mies29v

Vierailija
45/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää minkä verran muut aikuiset ihmiset pelaa. Olen ehkä saattanut laittaa pelaamisen välillä kotihommien ja töiden edelle ja hieman harmittaa ja mietin pitäisikö vähentää.. Steamin mukaan 45h kahden viikon aikana.

-28

Nyt kun Overwatch season on menossa, menee pelaamiseen arkipäivänä ehkä 5-6 tuntia, vapaapäivinä enemmän, usein koko päivä. Off-season aikana tulee pelattua vähän vähemmän.

Olen noin kolmekymppinen nainen.

Vierailija
46/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19. Säästössä nyt 2500€, konetta varten, mut oon sen verran pihi ja ahdistun, jos tili näyttää alle 500€, joten säästän vielä pari kuukautta ja sit ostan koneen. Hankala sanoo vielä miten paljon aion laittaa siihen. Kämänen läppäri nyt ajaa väliaikasesti asiaa, mutta pääasiassa pelaan poikaystävän tai veljen koneella rn, mutta niilläkin harvoin kun ei tule heidän luona käytyä :D. Seuraavia palkkapäiviä odotellessa.

Vierailija
47/48 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä maksoi, kun mies maksoi, mutta kaikki nyt pelaamaan star stable onlineä!

Mäkin pelaan Starstable onlinea!

Käyttäjä on Agafya Wolfhill, oon carrot cove serverillä!

Saa tulla pyytämään kaveriksi :)

Vierailija
48/48 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää minkä verran muut aikuiset ihmiset pelaa. Olen ehkä saattanut laittaa pelaamisen välillä kotihommien ja töiden edelle ja hieman harmittaa ja mietin pitäisikö vähentää.. Steamin mukaan 45h kahden viikon aikana.

-28

Vähennä vaan, muutakin elämää on kuin hakata pleikkaria aikuisiällä.

Itse en ole koskaa peleihin hurahtanut enkä pelannut, aina on ollut järkevämpää ja hyödyllisempää tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän