Listataan tubettajien pahimpia kliseitä!
- Joku "hassunhauska" (teeskennelty) sattumus kesken pitkän stoorin kertomisen: "Ai kamala, mikäköhän roska mulla meni silmään..? No joka tapauksessa... Apua, mihis mä jäinkään..?"
Kommentit (45)
haastevideot on niiin tylsiä. tai jonkun tuotteen testausvideot. ei joka ikisen tubettajan tarvitse tehä videoo siitä samasta kasvonaamiosta tms. tai mydayt jossa kuvataan kun syö ja kävelee kadulla.
Persoonaton valkoinen koti. Pintaliitoelämäntapa skumppalasi kädessä.
Itse en seuraa ,mutta 16v lapseni valitettavasti seuraa. Ja sitä kautta olen jotain näitä videoita nähnyt. Sehän on pelkkää paskaa! Osahan niistä on jotenkin vajaita. En myöskään ymmärrä miten jotkut vanhemmat antaa ehkä jopa kannustaa lapsia tekemään niitä videoita. Eikö ne ymmärrä että niitä pidetään pilkkana. Mikä ihmeen idea on seurata jotain pelivideoita. Ärsyttää muiden tubettajien haukkuminen ja valehtelijoiksi väittäminen ja se oma ajatus on ainoa oikea. Tube videoiden seuraaminen on varman jotain oman yksinäisyyden välttelyä mutta samalla nuori työntää itseään syvemmällä yksinäisyyteen. :(
Hey what's up you guys, YES.
Good-damn-bye
Vierailija kirjoitti:
Se, että esim. perheenjäsen "häiritsee" kesken videon ja tubettaja karjaisee "HILJAA KUVAAN VIDEOO!!!1"
älähän nyt. onhan se sööttiä kun pinksku huutaa että olkaa hiljaa.
Luetaan kirjeitä.
Tukka hyvin, kaikki hyvin.
Vähän aikaa sitten se, ettei puhuta vaan näytetään paperilta lauseita. Varsinkin aiheena kiusaus, huoh!
Kundien Naamalla omahyväinen koiranpentuilme ja mielessä "widdu mä oon hyvännäköne" ja sitten väännellään naamaa ja 9-vuotiaata tytöt ihquttaa.
Se kuinka moni puhuu samanlaisella tyylillä, heiluttaa puhuessaan käsiä samalla tavalla. Kesken videon ne "2000 years later"- kohdat. Aaargh. Eli siis saman toistaminen tubettajilla.
Yksi keksii hyvän jutun ja muut kopipi perässä.
Persoonaa peliin niin jaksaisi katsoakin. :)
Tervetuloa uuden videon pariiin :----)
Storytime-videoissa dramatisointi, asioiden hokeminen, täysin turhien, asiaan liittymättömien yksityiskohtien selittäminen ja dramatisointi. Ennen vain ulkomaalaiset tekivät tätä, nyt myös suomalaiset. Ihan tavallisen nokkakolarin selittämiseen menee helposti vartti.
"Sori mun ääni, oon vähän kipee."
"Anteeks ku ei oo nyt meikkii." (Onko siinä todella mielestäsi jotain anteeksi pyydettävää?)
"Kiitos kun katsoitte, mä rakastan teitä kaikkia."
Videon lopussa lentopusu ja käden laittaminen kameran eteen.
Ne meikkivideoiden loppuposeeraukset... Aina en ole varma onko se tosissaan vain läpällä.
Tyttöystävän olemassaolon todistelu.
Lemmikin hellä halailu ja rapsuttelu.
Kuka arvaa kenen tubettajan joka videon maneeri tämä on...
"Hiiiii guuuyys I hope you're doing well, I'm doing absolutely amazing!"
Esittelyvideoissa hoetaan koko ajan "mä ostin", "mulle lähetettiin", "mun puuterit, mun meikkivoiteet, mun huulipunat". Joka tuotteen kohdalla.
Arvostellaan muita tubettajia muka nokkelasti samalla kun screenillä pyörii joku räiskintäpeli.
Ihana ketju, lisää näitä. <3 Mä nimittäin vihaan tubettajia, kunnon white trash -nousukkaita kaikki.
Tekopirteä MTV Juniori -musiikki taustalla.