Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostan hattua teille naiset, niin kotiäidit kuin uraäidit

09.07.2008 |

Teette uskomatonta työtä. Niin , työtä. Kahden lapsen äitinä olen viettänyt molempien lasten osalta vuoden kotona heitä hoitaen ja tämän jälkeen palannut takaisin työelämään. Aina olen sitä sanonut, että kotiäidin työ on raskasta ja vaatii valtavasti organisointikykyä, joustavuutta, kekseliäisyyttä ja jatkuvasti usean asian hoitamista samanaikaisesti. Molempien äitiyslomien jälkeen olen suoriutunut varsinaisesta leipätyötäni huomattavasti helpommin juuri tuon äitiyslomalla saamani kokemuksen perusteella.

Viimeisestä äitiyslomasta on jo aikaa 4 vuotta, mutta uskomattoman selkeästi kaikki kotiäidin arjen vaativuus niin positiivisin kuin negatiivisin asioin palautui jälleen mieleeni, kun poikkeuksellisesti olen kesälomani nauttinut kokonaisuudessaan lasteni kanssa mieheni ollessa töissä. Yleensä olemme saaneet viettää osan lomastamme yhdessä koko perheen voimin ja näin työtkin ovat automaattisesti jakautuneet tasaisemmin kahden ollessa kotona.

Ei sillä etten nauttisi tästä - nautin todella ja ennen kaikkea siitä ajasta, jonka lasten kanssa saan olla. Samoin nautin valtavasti siitä, että saan käydä työssä ja olen valintaani uraihmisenä tyytyväinen. Mutta haluan omalta osaltani nostaa hattua kaikille kotiäideille ja uraäideille, jotka vuodesta toiseen jaksatte kantaa tuon vastuun ja taakan, joka teidän harteitanne painaa kasvattaen lapsenne valintanne mukaan - teette kaikki uskomatonta työtä.

:x :x

Oli pakko kirjoittaa, kun tuli niin ylpeä olo kaikista naisista!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,että joku arvostaa kotiäitiyttä. Nyt yhteensä reilut 13 vuotta kotona olleena kiitän ja kumarran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän