Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti...

Vierailija
05.08.2017 |

Että ostaisin sellaisen strap-on -dildon. Hän tykkää kun työnnän pari sormea peppuun samalla kun imen. Onko kellään kokemusta noista dildoista? Mikä niistä on paras. Ei tarvitse olla mikään jätti-iso. 15-20cm pitkä riittää varmaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei... kiinnostavaa mutta ei kokemusta kun ei miestä

Vierailija
2/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta n 20cm strap-on-dildosta, molemmissa päissä sauva siis. Toimii, molemmat pitää☺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää samoista jutuista. Mun tavallisella sauvalla olen häntä pannut ja mietitään että ostettaisiin myös strap on

Vierailija
4/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan joskus toivon ehdottavani samaa naiselleni. Niitä on varmaan myös sellaisia jotka on suunniteltu antamaan tyydytystä naisillekin.

Vierailija
5/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vähän homoa?

Vierailija
6/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Seksi-palsta.

Onkohan seksiaiheisten juttujen kirjoittajilla heikko äo, kun kyseinen palsta unohtuu todella monilta?

Vierailija
7/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hienompaa kun antaa naisen välillä päästä ohjaksiin. Mitä mieltä olette naiset srap-onilla miehen panemisesta? Liitättekö tähän yleensä dominointia tai vastaavaa? Nautitteko?

Vierailija
8/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on homo, ikävä että se tuli näin esille. :/

Höpöhöpö

Vierailija
9/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinko tä? Onx toi yleistä? Luulin että mun mies on harvinaisuus ku se tahtoo tuollaista.

Vierailija
10/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niinko tä? Onx toi yleistä? Luulin että mun mies on harvinaisuus ku se tahtoo tuollaista.

Ei ole. Piilohomot tykkää.

Vierailija
11/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Piilohomot tykkää.

Höpsis. Mieheni ei ole piilohomo

Vierailija
12/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika yleistä. Meillä hankittiin strap-on pari kuukautta sitten ja molemmat on tykänneet. Mies oli yllättynyt, että miten se voi tuntua niin voimakkaasti 😊

13/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin Bend Over Boyfriend Strap-On kesän aikana.

https://www.hotlips.fi/tuote/bend-over-boyfriend-strap-on/3006009697/

Se on ollut ahkerassa käytössä siitä saakka. Rouva kehui sitä parhaaksi seksilelu hankinnaksi. Olen saanut sitä peppuun muutaman kerran ja joka kerta nauttinut yhä enemmän. Aiemmin kokeiltiin "normaalia" strapon dildoa, mutta ne eivät tuntuneet kummastakaan kovin hyviltä. Rouva saa tällä orkun tosi helposti  ja nai itselleen 2-3 orkkua joka käyttökerralla. Varmaan haluaisi enemmänkin, mutta siinä hommassa on kunto koetuksella :) Itse en ainakaan vielä ole saanut varsinaista orkkua aktin aikana, mutta tosi nautittavalta se tuntuu ja kullista valuu kiimanestettä tosi paljon.

Sellaisen pieni lisä tehtiin strappiin, että laitettiin vanha "harness vyö" Rouvan lanteille ja siihen remmi joka pitää dildon toisen pään Rouvan sisällä, ettei tarvi turhaa energia ja huomiota käyttää tapin sisällä pysymiseen.