Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava: onko tapanasi ahmia?

Vierailija
05.08.2017 |

Mitä ahmit ja kuinka paljon? Kuinka usein ja mikä saa sinut ahmimaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihon syömällä suklaata, jota rakastan. Ahmimisessa olen huono, koska olen hidas syöjä.

Vierailija
2/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joskus perhepizzan. Voiko sen laskea ahmimiseksi jos sen syö ihan rauhallista vauhtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ahmiminen sellaista syömistä kuin olisi sudennälkä? Ei mitään hidasta suklaapalan imeskelyä. Ennemminkin että syö sitä suklaata kuin näkkileipää.

Vierailija
4/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä viikonloppuna. En tosin ole lihava vaan vain roteva, ja harrastan arkiviikkoina korkeasykkeistä hiit-treeniä.

Vierailija
5/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön arkena kotiruokaa, samaa kuin muutkin perheessä, viikonloppuna syön samija herkkuja kuin muut perheessä, enkä sen enempää. Urheilen eniten meidän perheestä. Ja kyllä, olen perheen ainoa läski. Öisin varmaan syön voipaketteja.

Vierailija
6/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahmi. Olen lihottanut itseni juomalla ja napostelemalla. Ruokaa söin normaaleja annoksia, mutta se aterian koostumus ei ollut kovin optimaalinen. Ja ne turhat välipalat siihen päälle. Juomalla saa helposti järkyttävän määrän liikaa energiaa.

Vierailija
7/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ahmi. Olen lihottanut itseni juomalla ja napostelemalla. Ruokaa söin normaaleja annoksia, mutta se aterian koostumus ei ollut kovin optimaalinen. Ja ne turhat välipalat siihen päälle. Juomalla saa helposti järkyttävän määrän liikaa energiaa.

Mitä juot ja napostelet?

Vierailija
8/25 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita paikalla?

Vierailija
9/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee itsensä hyvin niin asialle on helpompi tehdä jotain.

Hyvä nyrkkisääntö on se,että "Älä syö sitä mitä tekee mieli vaan sitä mikä tekee olostasi hyvän".

Jos tuota noudattaa joka päivä niin kyllä onnistuu laihduttamisessa.

Vierailija
10/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee itsensä hyvin niin asialle on helpompi tehdä jotain.

Hyvä nyrkkisääntö on se,että "Älä syö sitä mitä tekee mieli vaan sitä mikä tekee olostasi hyvän".

Jos tuota noudattaa joka päivä niin kyllä onnistuu laihduttamisessa.

Kaikki lihavat eivät ahmi. Sen sijaan löytyy ahmivia ali- ja normaalipainoisiakin. Ahmiessa konkreettisesti ahdetaan ruokaa tai juomaa kitusiin suunnilleen parin tuhannen kilokalorin tuntivauhdilla.

Vierailija
11/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että itse pyysin kultaani ostamaan minulle Ben and Jerry's jäätelöä, jota aion syödä koko purkin leffaa katsoessa kohta. Muistaakseni yhdessä purkillisessa kyseistä jäätelöä on 1500 kcal. Aikaa en aio ottaa kun syön.

Vierailija
12/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä,

Miksi nimittelet täällä palstalla?

Vierailija
13/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi Alman vastaus tähän..

Vierailija
14/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahmi koskaan, suklaata nautiskelen. Mulla on IBS ja järkyttävä oksentamiskammo, en voi sietää ähkyä oloa yhtään, jos syön vaikka normaalikokoisesta pitsasta puolet tai 3/4 ja juon sen kanssa lasin limua, on maha todella täynnä, yhtään enempää en pysty syömään. Jos ahmisin, maksaisin siitä kovan hinnan. Jos esim. syön ravintolassa, tai vaikka mäkkäriä (jopa alle puolikas juustohampurilaista) menee korkeintaan muutama tunti kun alkaa todella kova mahakipu ja vessassa pitää istua niin pitkään että ripulia tulee ja sitä tulee niin paljon että suoli on tyhjä, sitten ei kannata muutamaan tuntiin taas syödä vaikka olisi miten nälkä. Saman kohtauksen aiheuttaa esim. makaroni, tuoreet kasvikset, uunijuurekset, joskus tuore leipä (raskausaikana pienikin pala tuoretta leipää riitti kohtaukseen)

Olen todella nirso syöjä, olen mieluummin syömättä mitään kuin söisin jotain pahaa. Olen pitkiäkin aikoja syömättä, nälän tunne ei vaikuta minuun juurikaan, se kipeää tekevä kalvava tunne menee muutamassa minuutissa ohi jos ei syö tai juo mitään.

Olen ollut 130 kiloinen jo toistakymmentä vuotta, paino pysyy aika lailla samassa, talvella tulee ehkä pari kiloa lisää ja kesällä menee muutama pois, talvella kun en liiku yhtään ylimääräistä ulkona ja kesällä taas liikun kun teen puutarhahommia.

Mun kulutus on n. 2500-2600 kaloria, ja sen verran varmaan sitten päivässä syön, usein se menee niin että syön lähinnä jugurttia ja suklaata päivän mittaan, töissä juon kolaa kun en juo kahvia, saa vähän kofeiinia, ja kun lounasta ei ehdi syödä niin se pitää näläntunteenkin poissa.

Vierailija
15/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin kyllä. Tällä hetkellä mitat 168/85 (ollut joskus myös hieman yli 100kg...). Mulla on ahmintahäiriö/ruokariippuvuus, ahmiminen helpottaa monia ikäviä tunteita, mutta enimmäkseen syön semmoseen kurjaan levottomuuteen ja ahdistukseen, joka ei muuten helpota. En tiedä mistä juontaa juurensa tuo tunne. Mutta syön myös iloon ym. Olen alkoholistiperheestä, jossa viikonloppuisin ja reissuissa sai aina herkkuja samalla kun vanhemmat joi...

Vierailija
16/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmin kyllä. Tällä hetkellä mitat 168/85 (ollut joskus myös hieman yli 100kg...). Mulla on ahmintahäiriö/ruokariippuvuus, ahmiminen helpottaa monia ikäviä tunteita, mutta enimmäkseen syön semmoseen kurjaan levottomuuteen ja ahdistukseen, joka ei muuten helpota. En tiedä mistä juontaa juurensa tuo tunne. Mutta syön myös iloon ym. Olen alkoholistiperheestä, jossa viikonloppuisin ja reissuissa sai aina herkkuja samalla kun vanhemmat joi...

Sinä olet jo pitkällä kun tiedostat mistä ahmiminen johtuu. Silloin siitä voi myös vapautuakin.

Vierailija
17/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahmi, syön mielestäni hyvin vähän. Ehkä silloin kun syön sitten paljon ja kaloripitoista ruokaa se jämähtää :C

Muutama vuosi sitten kun söin enemmän, paino tippui alas.

Vierailija
18/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Annan vastaus kiinnostaisi Alman lisäksi.

Vierailija
19/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lihavat ahmivat. Ei muuten liho. Sitä ei voi tajuta, miten joku voi päästä sen kokoiseksi mitä tuolla näkee. Jopa hartiat ja niska ovat lihavat.

Vierailija
20/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ahmin kun olin lihava, paahtoleipiä saattoi mennä 8 kerralla kaakaon kanssa (olin silloin nuori)

Samoin suklaalevyn pystyin syömään samana iltana, enää menee pari riviä. Sain sitten ajan kanssa ahminnan loppumaan, kun pääsin eroon inhottavasta opiskelu paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän