Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava: onko tapanasi ahmia?

Vierailija
05.08.2017 |

Mitä ahmit ja kuinka paljon? Kuinka usein ja mikä saa sinut ahmimaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ahmin toisinaan mutta en ole vielä virallisesti ylipainoinen. Saatan helposti syödä kerralla sipsipussillisen, levyn suklaata, paketin keksejä tms. Aikaa menee ehkä se 5-15min. Myös ruokaa syön toisinaan ihan liikaa, vaikkei olisi nälkäkään enää. Ahmin myös terveellisiä ruokia kuten porkkanoita, kirsikoita tai tuoreita herneitä.

Ahmiminen on säännöllisen epäsäännöllistä. Ei kuitenkaan päivittäistä. Ahmin iloon, suruun, tylsyyteen ja mielitekoihin.

Vierailija
22/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalipainoinen ja ahmin. Maha turpoaa valtavaksi, ei mihinkään viitsi lähteä sen kanssa. 😀 Usein syön vain kerran sinä päivänä, loppupäivä menee sulatellessa. Epäterveellistä mutta en pääse siitä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä,

Miksi nimittelet täällä palstalla?

lihava ei ole haukkumasana. jos olet ylipainoinen muttet ammattipainonnostaja, olet lihava.

Vierailija
24/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ahmiminen määritellään? Itse olen luullut, että se on pakonomaista, että syö vielä sittenkin kun ei enää nauti ruoasta vaan tulee paha olo. Olen lihava, ja saatan syödä ison annoksen jotain herkkua ja nauttia jokaisesta suupalasta. Ruoan oksentaminen ei tulisi mieleenkään. En pidä itseäni ahmijana. Pystyn syömään myös pieniä annoksia hitaasti ilman että lähtee käsistä. 

Vierailija
25/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen ja ahmin. Saatan syödä kokonaisen kakun, pizzan, jäätelöpaketin kerralla. Sitä seuraavat päivät olen vesipaastolla. Ahmin siis ahdistukseen ja yksinäisyyteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan