Olisitko mustasukkainen
Oltiin siis mieheni kanssa eräissä bileissä ja mies hieman alkoa nauttineena halaili jotain tuttua naispuolista henkilöä ja silitteli hiuksista. Olin hiukan kauempana ja osin kuulopuheiden varassa, mutta tuntuu pahalta. En tiedä viitsinkö jatkaa suhdetta. Miten itse reagoisit?
Kommentit (6)
Kyseessä on aika tuore suhde, siksi vielä "helppo" lähteä :) -ap
Tuore suhde ja mieheni... vai miesystävä? Poikakaveri?
Ai miesystävää ei voi sanoa mieheksi?
Mitäs mies siihen syyksi selitteli? Vai olitko hiljaa asiasta ja mökötät nyt sitä yksinäsi? Jos suhde olisi tuore ja mies lääppisi toista naista silmieni edessä tietoisesti, niin en usko, että minulla olisi hänen kanssaan tulevaisuutta. En le pätkääkään mustasukkainen ollut ikinä, mutta ei tuo nyt oikein aviomiesainesta ole ja alkoholi ei ole syy lääppimiseen.
Tämän suuntaisesti olen itsekin ajatellut. Ollaan puhuttu tapahtuneesta ja mies on sitä mieltä ettei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Olisi helpompi päästä yli jos olisi myöntänyt toimineensa tyhmästi. Ja ettei tuollainen ole ok. Siis vaikkei olisi mistään kiinnostuksesta kyse. Ap
No ei toi kännissä olevalta nyt ihan eroa ansaitseva teko kuitenkaan ole. Exä saattoi mun silmien alla tehä ihan sekopäisiä juttuja kännis mut selvinpäin ei ikinä.... alkoholi ei sovi kaikille. mut loukkaantuisin kyllä tosta ja mököttäisin. suutelu ja seksi on mulle pettämistä. voisin iteki halailla kännis jotain ihan ilman taka-ajatuksia. toiset on flirtimpiä...