Onko tinder pilannut ns. "normaalin" tavan tavata uusia kumppani ehdokkaita?
Itse olen huomannut, että nykyään kukaan ei tunnu tapaavan muuta kautta kuin tinderissä. Jos esim. baareissa, kaupassa, salilla jne. ennen on menty juttelemaan ja vaihdettu numeroita, niin nykyään käydään tinderiä läpi ja katsotaan, olisiko se kiinnostavia henkilöitä siellä, sen sijaan että mentäisiin juttelemaan. Onko muilla samoja havaintoja?
Kommentit (13)
Ei mutta älykännykkä, kirjojen jättäminen lukematta ja yhä aleneva älykkyysosamääräsi on pilannut sinulta oikeinkirjoituksen. Kumppaniehdokas on yhdyssana, ap.
Olen huomannut saman, mutta nykyäänhän monet jopa chattaavatkin kännykköjensä kautta, vaikka molemmat istuisivat vierekkäin :o
Tinderin suosio on samalla tavismiesten turmio.
Kun mietitään miten pienen pieni osa miehistä menestyy tinderissä niin voi kysyä että mitä tapahtuu sille suurimmalle osalle tavismiehiä? Voin kertoa että me emme pariudu ollenkaan.
naisten hypergamia kirjoitti:
Kun mietitään miten pienen pieni osa miehistä menestyy tinderissä niin voi kysyä että mitä tapahtuu sille suurimmalle osalle tavismiehiä? Voin kertoa että me emme pariudu ollenkaan.
Jep. Lisäksi ongelmana on myös leviävä punavihreys, jota kannattamalla nainen sulkee 90 % fiksuista kumppaniehdokkaista pois.
Ei ole. Ihan hyvin voit edelleen mennä juttelemaan ihmisille, jos haluat.
naisten hypergamia kirjoitti:
No ei se tinderi ole tuhonnut mitään. Ihan asenteellinen kysymys se on.
Sovellusta käyttää vaan huonot yksilöt. Kaikki laadukkaat naiset omassa elämässä on pariutuneet ilman tindereitä.
Siinä mielessä olet ihan oikeassa että naiset on huomattavan nirsoja nykyään. Itse olen hieman keskitasoa komeampi mutta en silti tinderissä pärjää.
Mieluusti tutustuisin naisiin, mutta se on harmittavan vaikeaa nykyään. Ei ole tanssiaisia. Naisetkaan harvemmin lähtee kalaan veneilemään tai lenkille.
Tai tässä 50 000 ihmisen kylässä en ole alle 30v sinkkunaisia päivittäisillä lenkeillä nähnyt juurikaan.
Siinä syyt miksi elän yksin todennäköisesti loppuun asti. En valita.
Siltä vähän vaikuttaa. Olen vanhaa koulukuntaa. En älyä edes textailun sääntöjä. Vaikka toinen osapuoli vastailisi ystävällisesti ja kivasti viesteihin, hän ei ole kiinnostunut jos ei itse ensin lähetä viestiä. Ja että on noloa lähettää viestejä sellaiselle joka ei ole sinusta kiinnostunut.
En todellakaan uskalla edes kokeilla Tinderiä.
Naisena kärsin tästä tinderista. Itse tutustuisin mieluummin muuten.
En tykkää ottaa selfieita, en laita poskitaytteita tai paljon meikkiä, enkä laita vartalonesittelykuvia. Luonnossa olen kyllä ihan nätti,mutta mitä siitä on iloa, tinderissa en kumminkaan saa matcheja? Arkena miehet katselevat, mutta eivät tee aloitteita.
(anteeksi puutteelliset kirjaimet)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ottaa selfieita, en laita poskitaytteita tai paljon meikkiä, enkä laita vartalonesittelykuvia. Luonnossa olen kyllä ihan nätti,mutta mitä siitä on iloa, tinderissa en kumminkaan saa matcheja? Arkena miehet katselevat, mutta eivät tee aloitteita.
Sori mutta saat rumanakin naisena kymmenen kertaa enemmän matcheja kuin mies...se on absoluuttinen totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(anteeksi puutteelliset kirjaimet)Sori mutta saat rumanakin naisena kymmenen kertaa enemmän matcheja kuin mies...se on absoluuttinen totuus
Onko diagnoosini siis, että olen superruma ja en millään vain tajua sitä. Miehet katselevat vain, koska olen huomiotaherattavan ruma.
Naiset ovat menneet pilalle, kun saavat paljon huomiota Tinderissä. Kuvittelevat olevansa jotain prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen ihmisessä, jos kiinnostuu jostain niin mikä estää menemästä juttelemaan? Iskeminen on kanssakäymistä toisen kanssa. siihen tarvitaan MYÖS sinua. Jos joku katsoo sinua, muttei koskaan etene, et anna miehelle mitään vinkkiä että voi tulla.
Itse olen varattu ja mulle tulee silti paljon miehiltä viestiä joihin voisi vastata niin että mies lähtisi tulemaan luokse. Ei ne tule jos sen kuitenkin estää.
En ole kyllä kaupassa jutellut kuin myyjälle ennen tinderiä. Baareissa juttelen nykyisin yhtä paljon kuin ennen tinderiä. Kahvilassa puhun sille jonka kanssa kahvittelen.