Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset kauniit, herkät laulut

Vierailija
05.08.2017 |

Listataan tänne, kiitos osallistujille

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Lönnholm:  Minä olen muistanut

Vierailija
22/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista ja niin tyypillistä tälle palstalle, että Jenni Vartiaisen parhaat ja kauneimmat kappaleet saavat runsaasti alapeukkuja. 

Mielenkiintoista, että joku ihmettelee, kun kaikki eivät tykkääkään jonkun artistin musiikista. Minusta esimerkiksi Jenni Vartiaisella ei ole yhtään kaunista ja hyvää kappaletta. Tämä ei liity mitenkään häneen henkilönä, en vain pidä hänen musiikistaan. Ihan sama vaikkapa Dannyn tai Lauri Tähkän kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska: Jos menet pois

Vierailija
24/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neumann: naiselleni

Vierailija
25/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain Tauski ;)

Vierailija
26/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista ja niin tyypillistä tälle palstalle, että Jenni Vartiaisen parhaat ja kauneimmat kappaleet saavat runsaasti alapeukkuja. 

Mielenkiintoista, että joku ihmettelee, kun kaikki eivät tykkääkään jonkun artistin musiikista. Minusta esimerkiksi Jenni Vartiaisella ei ole yhtään kaunista ja hyvää kappaletta. Tämä ei liity mitenkään häneen henkilönä, en vain pidä hänen musiikistaan. Ihan sama vaikkapa Dannyn tai Lauri Tähkän kohdalla.

Jos sinun mielestäsi Missä muruseni on on huono ja ruma biisi, niin sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi. Kiinnostaa tietää, mikä sinun mielestäsi suomalaisista kappaleista on sitten kaunis ja herkkä?

Vierailija
27/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole varsinaisetsi laulu, vaan soitto, mutta Anssi Tikanmäen Aamu lakeuksilla on upea :)

Vierailija
28/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta enkelit pitävät huolta, Jenni Vartiainen

Vierailija
29/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun mielestäsi Missä muruseni on on huono ja ruma biisi, niin sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi. Kiinnostaa tietää, mikä sinun mielestäsi suomalaisista kappaleista on sitten kaunis ja herkkä?

Kappale ei ole automaattisesti huono ja ruma, jos en pidä sitä kauniina. Ymmärrrän, miksi monet pitävä Missä muruseni on-kappaletta herkkänä. Minua se vain ei kosketa. Samanlainen tylsä tusinakappale kuin muutkin radiohitit. Tuon tyyppinen musiikki vain ei ole minun juttuni. Muilla saa tottakai olla erilainen näkemys. Kauniina ja herkkänä pidän esimerkiksi Sibeliuksen Valse Tristeä tai populaarimusiikin puolelta Samuli Edelmannin kappaletta Miten ja miksi. Jälkimmäinen enimmäkseen sanojensa ja henkilökohtaisen merkityksen kuin musiikillisen puolen vuoksi.  

Vierailija
30/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamba: Valokuvia

Vierailija
31/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasin Nurkkaan

Vierailija
32/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssi se ulos, Roope Salminen ja koirat

Vierailija
33/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli se taivutti koivun larvan

Vierailija
34/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

värifilmi, Nikke ankara

Vierailija
35/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleksi taivaan rantaan, tiktak

Vierailija
36/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen sointu (Samuli Edelman)

Vierailija
37/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa. . . Satumaa

Vierailija
38/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappale ei ole automaattisesti huono ja ruma, jos en pidä sitä kauniina. Ymmärrrän, miksi monet pitävä Missä muruseni on-kappaletta herkkänä. Minua se vain ei kosketa. Samanlainen tylsä tusinakappale kuin muutkin radiohitit. Tuon tyyppinen musiikki vain ei ole minun juttuni. Muilla saa tottakai olla erilainen näkemys. Kauniina ja herkkänä pidän esimerkiksi Sibeliuksen Valse Tristeä tai populaarimusiikin puolelta Samuli Edelmannin kappaletta Miten ja miksi. Jälkimmäinen enimmäkseen sanojensa ja henkilökohtaisen merkityksen kuin musiikillisen puolen vuoksi.  

Mammat saavat pienen riidanpoikasen aikaan jopa mielipidekysymyksistä. Itse pidän kauniina ja herkkinä Jenni Vartiaisen muutamaa kappaletta (Muruseni, Halvalla, Vanki, Susta enkelit pitävät huolta, Minä sinua vaan, Suru on kunniavieras), mutten suutu jos joku muu inhoaa niitä. 

Vierailija
39/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irinan versio Petran kappaleesta Kiitos kaikesta

Vierailija
40/76 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat saavat pienen riidanpoikasen aikaan jopa mielipidekysymyksistä. Itse pidän kauniina ja herkkinä Jenni Vartiaisen muutamaa kappaletta (Muruseni, Halvalla, Vanki, Susta enkelit pitävät huolta, Minä sinua vaan, Suru on kunniavieras), mutten suutu jos joku muu inhoaa niitä. 

Sinä näet nyt olemattomia. En mitenkään riidellyt, vaan perustelin oman mielipiteeni. Ja niin kuin ehkä osasit lukea, sanoin myös, että ymmärrän, miksi muut pitävät mainuttua kappaletta koskettavana. En millään tavalla suuttunut. Jotain rajaa voisi pitää näissä ylitulkinnoissa. Kaikki eriävät mielipiteet eivät ole suuttumista tai Jenni Vartias-vihaa. Oma suhteeni ko. henkilöön ja hänen musiikkiinsa on lähinnä välinpitämätön. Ei vaikutusta sen enempää positiiviseen kuin negatiiviseenkaan suuntaan.  Sama juttu suurimman osan poplaulajien kanssa, joten ei ole yhteen henkilöön kohdistuva juttu.