Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos miehesi ilmoittaisi että haluaakin olla nainen?

Vierailija
05.08.2017 |

Mietinpähän vaan

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että olen yliarvioinut hänen ÄO:nsa ja jättäisin.

Vierailija
2/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin koska itse olen täysin hetero ja haluan parisuhteen miehen kanssa. Toisaalta myös toivoisin meidän jatkavan ystävinä ja tukisin häntä kyllä prosessissaan. Samalla tietysti toivoisin hänen ymmärtävän myös minun kantani eli haluni päättää parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta ois. En pystyis sen kanssa enää elämään. Lasten suhtautuminen mietityttäis

Vierailija
4/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että olen yliarvioinut hänen ÄO:nsa ja jättäisin.

Miten äo siihen liittyy?

Vierailija
5/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todennäköisesti veisin hänet lääkäriin jos puhuu yhtäkkiä sekavia. Aikalailla sekavalta hän nimittäin kuulostaisi jos nyt yhtäkkiä sellaista haluaisi.

Vierailija
6/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mä osais siihen suhtautua mitenkään järkevästi. Äijään kun aikanaan rakastuin, en neidin kanssa haluaisi jatkaa

Vierailija
7/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan kuulu tähän ketjuun, sillä tiesin jo tapaamisvaiheessa puolisoni halusta olla välillä nainen ja bongasin hänet eräältä sivustolta, jossa hän oli naisena. Olin siis varta vasten etsimässä sellaista kumppania. Tiesin, mitä halusin ja hain sen. Jos hän alkaisi olla nainen täysipäiväisesti, olisin ihan innoissani :) Muut läheisemme saattaisivat kyllä yllättyä, mutta mitä se heidän persettään kutittaa. Olen itse ihan biologisesti nainen. Korkeakoulutettuja, normaaleja ihmisiä olemme.

Vierailija
8/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan kuulu tähän ketjuun, sillä tiesin jo tapaamisvaiheessa puolisoni halusta olla välillä nainen ja bongasin hänet eräältä sivustolta, jossa hän oli naisena. Olin siis varta vasten etsimässä sellaista kumppania. Tiesin, mitä halusin ja hain sen. Jos hän alkaisi olla nainen täysipäiväisesti, olisin ihan innoissani :) Muut läheisemme saattaisivat kyllä yllättyä, mutta mitä se heidän persettään kutittaa. Olen itse ihan biologisesti nainen. Korkeakoulutettuja, normaaleja ihmisiä olemme.

Mikäpä siinä, kun kerran molempien kannalta ok. Hankalampaa, jos tulee vuosien yhdessäolon jälkeen yllätyksenä

Vierailija
9/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten netissä näin jutun miten jenkeissä feministit yllyttää toisiaan kysymään mieheltään että olisiko ne vielä sen kanssa jos se vaihtaisi sukupuolen mieheksi ja jos vastaus on että eivät haluaisi olla enää yhdessä niin siinä tapauksessa pitää jättää mies koska se on suvaitsematon äijä kuka ei rakasta naistaan oikeasti :D

Vierailija
10/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kirjoittaisi kirjaa puolisoni yksityisasioista.

Vierailija
11/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta tollasessa tilanteessa saattaisin miettiä omaa pinnallisuuttani.

Kun joku "haluaa olla nainen", oletan sen tarkoittavan sitä, että hän on aina ollutkin "nainen miehen kehossa". Olisin siis olettanut hänet aina mieheksi (siis uskonut, että hän myös itse pitää itseään miehenä) pelkästään ulkonäön vuoksi. Mutta eipä siinä mitään uutta varsinaisesti ole, kyllä tajuan että heterous, kuten muutkin seksuaaliset suuntautumiset, joissa kiinnostus pohjautuu toisen sukupuoleen, pohjimmiltaan onkin pinnallista. Ulkonäköähän se sukupuoli enimmäkseen on ulkopuolisten silmiin.

Jos en haluaisi olla toisen kanssa enää ymmärrettyäni hänet naiseksi, niin saattaisin erota, ellen sitten tajuaisi, että olisinkin rakastunut häneen ihmisenä enkä miehenä.

Vierailija
12/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sen jos teet, niin tulee sellainen kissatappelu, että toivot, ettet ikinä olisi edes harkinnut vaihtavasi naiseksi.

Vierailija
13/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika hämmästynyt. Mieheni on kadehdittavan rennosti oma itsensä, joten tuollainen käänne tulisi todella yllätyksenä. -- Mutta tykkään tyypistä, eiköhän me sellainenkin tilanne jotenkin saataisi hoitumaan.

Vierailija
14/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aika sitten netissä näin jutun miten jenkeissä feministit yllyttää toisiaan kysymään mieheltään että olisiko ne vielä sen kanssa jos se vaihtaisi sukupuolen mieheksi ja jos vastaus on että eivät haluaisi olla enää yhdessä niin siinä tapauksessa pitää jättää mies koska se on suvaitsematon äijä kuka ei rakasta naistaan oikeasti :D

Olen itsekin transmies ja uskallan näin anonyymisti sanoa, että mielestäni (transmies)kaverini on tekopyhä, kun hän itkee siitä, kuinka miehensä on pinnallinen, kun hänen prosessinsa naisesta mieheksi on ongelma. Kuitenkin hän itse korostaa homomiehen identiteettiään ja sitä, ettei voisi olla naisen kanssa - eli hänelle itselleenkin siis olisi ongelma, jos miehensä muuttuisikin naiseksi.

Vierailija
15/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin naiset alkavat vähätellä naisia kun pitäisi seurustella naisen kanssa ... tuskin sen miehen äly mitenkään vähenisi ja tuskin muuttuisi bimboksi kotirouvaksi :)

Vierailija
16/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin naiset alkavat vähätellä naisia kun pitäisi seurustella naisen kanssa ... tuskin sen miehen äly mitenkään vähenisi ja tuskin muuttuisi bimboksi kotirouvaksi :)

Tuskin joo, mutta tuskin heteronainen muuttuu lesboksi tuosta vaan.

Vierailija
17/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi haluaa sitten kaikki naisten "vaivatkin"?

Vierailija
18/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taannoinen exä tunnusti joskus humalassa sen, että olisi halunnut syntyä naiseksi. Oli jo aiemmin ruvennut ärsyttämään minua feminiinisillä piirteillään ja tämä oli viimeinen naula arkkuun eromme suhteen.

Luin tuon Ahavan haastattelun ja juuri sama perusajatus mullakin oli: Olen hetero, nainen ja haluan seksiä miehen kanssa. En voinut kuin jättää. En ikinä sanonut että minulle oli suurin turn off tämä miehen paljastus.

Vierailija
19/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jallupullon häneltä pois ja kolauttaisin sillä takaraivoon. Sitten heittäisin hänet ulos.

Vierailija
20/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, surisinja ottaisin etäisyyttä. En haluaisi olla mukana tässä muutosprosessissa. Ystäväksi tuskin jäisin, niin kuin en ole jäänyt muidenkaan eksieni ystäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan