Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lilli Suomalainen nyt Earl

Vierailija
05.08.2017 |

Ei pitäisi kommentoida mutta hyi helvetti, eikö tuo Lilli ole käynyt hammaslääkärissä? Kuvista päätellen mätänee purukalusto suuhunsa...

http://www.is.fi/viihde/art-2000005314405.html

No joku friikki vissiin tykkää tuostakin, minä pukeen !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä näet tihrustaa jonkun mätänemisen tuosta pienestä kuvasta, jossa hampaat hädintuskin näkyy? Se, että ihmisellä ei ole vitivalkoinen jenkkihymy ei tarkoita että hampaat mätänee. Joillakin on kellertävämpi hammasluu jo luonnostaan johon vielä ikä tekee tehtävänsä ajan mittaan.

Vierailija
2/5 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä näet tihrustaa jonkun mätänemisen tuosta pienestä kuvasta, jossa hampaat hädintuskin näkyy? Se, että ihmisellä ei ole vitivalkoinen jenkkihymy ei tarkoita että hampaat mätänee. Joillakin on kellertävämpi hammasluu jo luonnostaan johon vielä ikä tekee tehtävänsä ajan mittaan.

Jos nyt avaat silmäsi, niin huomaat, ettei Lilli vissiin ole hammaslääkärillä viime aikoina  käynyt. Suotta minulle vaahtoat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti samalta kuin sarjassa (My name is Earl).

Vierailija
4/5 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa ei nly hampaita, jiten jkommenttisi täytyy olla pelkkää ilkeyttä.

En itsekään tykkää earlista, jonka kommentit työssä käyvistä äideistä oli aikanaan aika rumia, mutta oma etiikkani ei taivu valehteluun kiusaaminsen vuoksi.

Vierailija
5/5 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok hampaat kyllä se vaan on erilainen itse kunkin kalusto ellei ole tehty tekareita a la Andy McCoy tai H L auri joilla ne näyttää liian suurilta. Tummuus ja eri malliset voi olla, silti ehjät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan