Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro esimerkkejä siitä, kuinka väsynyt olet joskus ollut!

Zzzzzzzz
05.08.2017 |

Itse olen univajeen takia kaksi kertaa nukahtanut istualleni töissä. (Työkaverit herätti)

Kommentit (267)

Vierailija
61/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festariviikonlopun jälkeen noin tunnin junamatka kotiin. Nukahdin ja heräsin tuona aikana varmaan 20 kertaa, vaikka yritin pitää silmäni auki. 

Armeijassa leirin jälkeen minulle nousi kuume ja jonottaessani lääkärin vastaanotolle nukahdin istualleni puupenkille ja kaaduin siitä lattialle. 

Vierailija
62/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukahtanut töissä (vain kerran ) ja väsymys on aiheuttanut hassuja tekemisiä : käytetty vaippa pesukoneessa, olen yrittänyt avata ulko-oven auton avaimella (siis kauko-ohjauksella ), samalla auton avaimella olen yrittänyt "käynnistää" rattaita, olen päästänyt koiran irti hihasta jo parkkiksella edes tajuamatta sitä ym. No nykyään ajatus juoksee jo paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen aloin kärsiä stressistä ja unettomuudesta, oli vaikea tottua asumaan yksin ja ikävöin lapsiani. Laihduin vissiin 15kg, en muistanut syödä/pystynyt syömään ja sitten se väsymys, voi luoja..  Menin taksiin enkä muistanut osoitettani, vaikka olin selvinpäin. Toisella kertaa haahuilin bussipysäkillä ja koetin yhdistää lähestyvien bussien numerot siihen, johon minun piti mennä. Kävelin sairaalan aulaan enkä muistanut yhtään, miksi olin tullut sinne ! Tutkimuksiin, tapaamaan jotakuta? (verikoe ). Koetin päivänvalossa, selvinpäin, mennä seinänaapurin ovesta sisään ja ihmettelin kun avain ei käynyt. Tuhosin yhden kattilan laittamalla perunat kiehumaan ja unohtamalla asian, sekä yhden kahvinkeittimen laittamalla virrat päälle ilman vettä. Kävin yömekko päällä kaupassa ja kaupungilla eripari kengissä. Palautin kirjoja kirjastoon, sain oikosulun (miten täällä toimitaan?) sekä paniikkiíkohtauksen ja  heitin kirjakassin TISKIN YLI ,minkä jälkeen pakenin ulos. Menin oikeaan hammashoitolaan vääränä päivänä. Avasin suklaalevyn kaupassa ja ehdin haukata kunnes tajusin, että nyt menee jossain pieleen. Sivelin kynsilakkaa huuliin. Kerran kaveri tuli kahville , olin suihkussa ja ulko-ovi oli apposen auki!

Onneksi sain lääkityksen ja  nyt pää pelaa jo normaalisti .D Mutta vuosi 2004 meni kyllä sellaisessa sumussa, etten toivo kenellekään samaa! 

Vierailija
64/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja väsymysoireita teillä. Itse lapsettomana nukun yöt aina hyvin kertaakaan heräämättä.

Aiemmin kokopäivätöitä tehdessä kävi pari kertaa vuodessa niin että kun tulin töistä klo 16-17 aikaan, kaaduin suoraan sänkyyn tai sohvalle ja nukuin 3h. Mihinkään muuhun ei ollut virtaa.

Vierailija
65/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia juttuja kirjoittelette ja 95% vastauksissa on käytetty värikynää melkoisesti. :D 

Noh, saahan sitä tänne kirjoitella tarinoita ja fantasioita, ei siinä mitään, mutta hullua on se, että näitä uskotaan ja ylä"peukutetaan" urakalla. ;) 

Vierailija
66/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puistotyöntekijä. Kerran nukahdin haravoidessani. Aurinko paahtoi kuumasti suoraan päähän. Nukahdin koirapuiston penkillekin kerran. Joskus olen niin yliväsynyt, etten edes nukahda.

Vierailija
67/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin muutama vuosi sitten aivan yliväsynyt ja ylistressaantunut, sain SAMAAN aikaan herpeksen sekä ala- että yläpäähän, todella pahat, herpes levisi koko suun ympärille ja alapään herpes uusi kolme kertaa peräkkäin. Lisäksi otsassa villiintyi jättifinni-paukama ja silmien ympärille tuli punaisia stressinäppyjä. Lisäksi puhkesi paha hiiva. Ja toki kuukautisetkin vielä siihen. Olen niin huono tunnistamaan yliväsymystä, että kroppa reagoi, kun piilotin kaiken sisälleni.

Ihana tautinen toosa. Toivottavasti et levitä herpestä

Vierailija
68/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Olen ollut selkävaivan takia nukkumatta viikon kun ei edes uskaltanut nukkua,aika sekopäinen olo.

3vuotta zombina huonosti nukkuvan lapsen takia.

Työputkesta ajoin kuorma-auton nosturin siltaan kun se unohtui pystyyn,rojut kun saatiin siivottua pois 4h ajoin kotiin ja nukuin yli vuorokauden putkeen.

Joskus tulin ranskasta pakettiautolla,heräsin klo6 aamulla,päivä kisapaikalla töitä,pakkauksen jälkeen klo9 lähdin ajaamaan kotiin,yhtäkyytiä oltiin saksassa joskus klo7 aikoihin,kuskin vaihto,torkuin muutaman tunnin autossa ja ajoin loppumatkan trawemundeen lautalle.

Mistä alapeukut?

Vierailija
69/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Opiskelin samaan aikaan, kun lapsi oli pieni. Parin vuoden päästä tapasin kaupassa opiskelukaverini, jonka kanssa tein useamman ryhmätyön. En tunnistanut lainkaan tätä ihmistä lainkaan ja vasta pitkän ajan päästä ymmärsin kenestä on kyse. 

- Laiton pään ruokapöydälle ja nukahdin.

Vierailija
70/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Olen ollut selkävaivan takia nukkumatta viikon kun ei edes uskaltanut nukkua,aika sekopäinen olo.

3vuotta zombina huonosti nukkuvan lapsen takia.

Työputkesta ajoin kuorma-auton nosturin siltaan kun se unohtui pystyyn,rojut kun saatiin siivottua pois 4h ajoin kotiin ja nukuin yli vuorokauden putkeen.

Joskus tulin ranskasta pakettiautolla,heräsin klo6 aamulla,päivä kisapaikalla töitä,pakkauksen jälkeen klo9 lähdin ajaamaan kotiin,yhtäkyytiä oltiin saksassa joskus klo7 aikoihin,kuskin vaihto,torkuin muutaman tunnin autossa ja ajoin loppumatkan trawemundeen lautalle.

Mistä alapeukut?

Ei tuollaista viitsi lukea, kun pilkkujen jälkeen ei ole välejä, isoja kirjaimia ei ole, sanoja on kirjoitettu yhteen ja sepustus on muutenkin sekava. Automaattisesti alapeukku lukukelvottomalle tekstille.

Vierailija
71/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutissa jätin hellan levyt päälle enkä muistanut miksi ne olin laittanut päälle. Sovitin takkia tms kaupassa ja olin laittanut laukkuni roikkumaan telineeseen. Sovitin takin ja pistin taksisin ja lähdin pois. Hetken kuljettuani kysyin äidiltäni, joka siis oli mun mukana kaupassa, että oliko mulla laukku mukana. Äitini vadtadi että ainahan sulla on se mukana. Eikun kiireesti takaisin ja siellähän se laukku roikkui. Onneksi rahat ja kortit oli tallella.

Tämä herätti mut hakemaan apua. Sain kolme viikkoa saikkua heti.

Vierailija
72/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoisia juttuja kirjoittelette ja 95% vastauksissa on käytetty värikynää melkoisesti. :D 

Noh, saahan sitä tänne kirjoitella tarinoita ja fantasioita, ei siinä mitään, mutta hullua on se, että näitä uskotaan ja ylä"peukutetaan" urakalla. ;) 

Huomaa, ettei sinulla ole kokemusta pahasta univelasta! 

Vierailija
73/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin Milanon paikallisjunassa siltä istumalta kun kerrankin oli lapsivapaata. Kolme lasta.

Vierailija
74/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin niin väsynyt että menin nukkumaan enkä jaksanut pestä hampaitani. Ikinä en ole ollut niin väsynyt.

Oikeasti? Oletkos nyt virkeämpi?

Tuollainen on aivan hirveää.

Vierailija
75/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Palautin kirjoja kirjastoon, sain oikosulun (miten täällä toimitaan?) sekä paniikkiíkohtauksen ja heitin kirjakassin TISKIN YLI ,minkä jälkeen pakenin ulos.*

Sori, tiedän ettei saisi, mutta nauroin tälle vedet silmissä... Jotenkin kuvittelen tilanteen kirjastotädin vinkkelistä, näen sellaisen hölmistyneen nutturatädin ihmettelemässä että mitähän hittoa 😂

Hienoa kuitenkin että nykyään voit paremmin!

Vierailija
76/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan puhelimeen nimelläni, mietin pitkään mikä minun nimeni on, vastasin haloo.

Töistä iltapäivällä tullessa, autolla, ajattelin ihan tosissani että suljen toisen silmän ja nukun puoliksi.

Vierailija
77/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zzzzzzzz kirjoitti:

Itse olen univajeen takia kaksi kertaa nukahtanut istualleni töissä. (Työkaverit herätti)

Joskus mietin miten auttaa teitä.joilla ei tukiverkkoa ole.

Vierailija
78/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä.

Pahin on ehkä kun minut kutsuttiin äkillisesti työkeikalle Lontooseen, jossa teimme 72 tuntia putkeen nukkumatta. Itse en muista tätä, mutta olin Heathrown kentällä vissiin tuntemattomalle kanssamatkustajalle valittanut jyrkästä ja kuoppaisesta vuoristoradasta joka vie meidät portille (kyseessä siis liukuhihna, jolla seisoimme). Jouduin lentokentän sairastuvalle, jossa olin vissiin nukahtanut paareille ja nukkunut niin sikeästi, etteivät olleet saaneet herätettyä. Myöhästyin lennolta.

Vierailija
79/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen väsymysoireyhtymän oireillessa... Heräsin aamulla yhdeksän aikaan, kävin ehkä kaupassa jos jaksoin (matkaa 1 km, aina en jaksanut). Sen jälkeen sänkyyn hetkeksi, sitten syötävää ja suihkuun. Sen jälkeen takaisin sänkyyn, jossa makasin muka "hereillä" eli päivävaatteet päällä. 17:30 yöpaita päälle ja yöunille ja nukuin heräämättä sinne aamuyhdeksään.

Tätä jatkui yli kuukauden.

Vierailija
80/267 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä ollessa nukahdin kaksi kertaa saman kesän aikana. Molemmilla kerroilla pomo tuli herättämään tehdessään aamukierrosta. Eivät onneksi pahastuneet.

Ja samassa työpaikassa seuraava vuonna nukahdin kesken työpäivän. Ei se sinänsä ollut yhtään pahempi kuin aikaisemmatkaan kerrat,paitsi laitteisiin oli tullut vika ja ohitseni liukui epäkuranttia tavaraa.. sainpa loppupäivälle purkuhommia eikä enää väsyttänyt :D

Nykyinen työni väsyttää välillä niin, että työpäivän jälkeen rojahdan sohvalle ja vaivun täysin horrokseen. Yritän sitten nousta tai lukea vaikka kännykkää, niin ei vaan pysty. Kamala tunne, ihan kuin ei kroppa toimisi lainkaan vaikka kuinka yrittäisi nousta.