Kerro esimerkkejä siitä, kuinka väsynyt olet joskus ollut!
Itse olen univajeen takia kaksi kertaa nukahtanut istualleni töissä. (Työkaverit herätti)
Kommentit (267)
Ennen kuin sain lääkityksen kilpirauhasen vajikseen nukuin ensin yön noin 10h, vein lapsen päiväkotiin ja laitoin kellon soimaan klo 16. Nukuin aamusta siihen asti. Nyt kun on lääkitys niin silti välillä uupumustiloja. Päiväunet autossa työpaikan ruokatunnilla. Iltapäivällä 35 km ajomatkalla kotiin pitänyt torkahtaa p-paikalle hetkeksi nukkumaan. Ja siis yöt nukun eli ei periaatteessa ole univajetta.
Kiitos lyhyiden työmatkojen en ollut väsynyt töissä lasten takia. Superväsynyt olin matkustettuamme koko perhe 27 tuntia ovelta ovelle. En ollut aiemmin valvonut yli vuorokautta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
No töissä olen nukahtanut monesti.
Mutta lisäksi mm. laittanut tavaroita paikkoihin jonne ne ei kuulu; puhelin jääkaapissa, vaatteet likapyykkikorin sijaan vessanpöntössä. Olen ollut menossa väärään asuntoon, kantanut roskiksen mukanani ratikkapysäkille, pyrkinyt bussilipulla töihin kulkulätkän sijaan ja samana päivänä pyrkinyt kotiovesta sisään työpaikan kulkulätkällä, ymmärtämättä missä vika kun ei ovet aukea, lähtenyt yöhousut jalassa ulos, unohtanut koiran rappukäytävään...no, näitä riittää!
Tämä oli hyvä kuvaus, allekirjoitan!
Krooninen unettomuus. Monet kerrat olen nukahtanut kaupungilla pyörällä ajaessa jos vähänkään pitempi suora , mutta en ole kaatunut onneksi.
Parin tunnin yöunien jälkeen nukahdin töissä, ei haitannut kun päiväkodin lapsista osa istui sylissäni ja osa leikki ympärillä. Influenssa olin niin väsynyt että vaikka ulkona oli noin -25 pakkasta, piti ikkuna aukaista autosta että pysyn hereillä lääkäriin mennessä. Kolmannen kerran melkein itkin väsymystä, heräsin maanantaina klo 8:30 ja lupasin mennä yövuoroon, kyllä kun seuraavana aamuna kuudelta pääsi töistä oli väsymys jotain hirveää, en siis nukkunut tuon maanantain aamun jälkeen.
Yövuorosta kotiin ajaessa nukahdin rattiin ja ajoin ulos tieltä. Itselle eikä kenellekään sivulliselle onneksi käynyt mitään, auto oli pari viikkoa korjaamolla.