Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka "boikotoi Nestleä"

Vierailija
05.08.2017 |

Mitään hyvää syytä ei sille sano, aloittaa vaan jonkun vasemmistojulistuksen. Ei ketään kiinnosta tuollainen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostava ja korkean moraalin omaava ihminen. 

Itsekin välttelen Nestlen tuotteita, mikä on tosin vaikeaa, koska se omistaa aivan tolkuttoman määrän brändejä, eikä pakkauksiin aina merkitä että kyseessä on Nestlen tuote. 

Nestlehän siis jatkaa äidinmaidonkorvikekamppanjoitaan kehitysmaissa 90-luvun skandaalista huolimatta. 

Suomalainen lakritsi-suklaatehdaskin on kait Nestlen omistama.Yksikin henkilö sanoi,että liikaa on mennyt hyviä,erittäin hyviä tuotebrändejä ulkomaisiin käsiin Suomalaisilta.

Panda?

Vierailija
42/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos sanoo ääneen boikotoivansa jotain, on todella typerä. Se antaa huonon kuvan. Vähän sellaisen tuuliviirimäisen, että menee joukon mukana. Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestlen boikotoiminen on todella vanhentunut juttu. Eikö niillä ollut ongelmia äidinmaidonvastikkeiden kanssa kehitysmaissa joskus 1990-luvulla, ja sekin johtui siitä, kun kehitysmaalaiset sekoittivat vastikejauheen likaiseen veteen.

Vierailija
44/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin välttelen Nestlen tuotteita, mikä on tosin vaikeaa, koska se omistaa aivan tolkuttoman määrän brändejä, eikä pakkauksiin aina merkitä että kyseessä on Nestlen tuote. 

Nestlehän siis jatkaa äidinmaidonkorvikekamppanjoitaan kehitysmaissa 90-luvun skandaalista huolimatta. 

Suomalainen lakritsi-suklaatehdaskin on kait Nestlen omistama.Yksikin henkilö sanoi,että liikaa on mennyt hyviä,erittäin hyviä tuotebrändejä ulkomaisiin käsiin Suomalaisilta.

Panda?

Panda

Vierailija
45/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään tai ajattelen, että on vähän naiivi.

En ole koskaan ollut Nestlen harras fani ja olen minäkin vältellyt aikanaan juurikin Nestleä.

Nykyään ostan kaiken mahdollisen kotimaisena ja mieluummin pienyrittäjiltä, niin ei tarvi miettiä noita konsernihimmeleitä..

Vierailija
46/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhö. Ei vaimomatskua.

Vierailija
47/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tyyppi. Nestle on varmaan maailman kusipäisin yhtiö. Paljon, siis todella paljon kuraa löytyy kun vähän penkoo. Nuo äidinmaitokorvikkeet jää taakse.

Vierailija
48/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi, varmaan ihan hyvää tarkoittava typerys joka ei paljon maailmasta tiedä eikä senkään vertaa ymmärrä.

Vierailija
49/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän ei ole vielä ihan samalla henkisellä tasolla kanssani ja mietin, että pääseeköhän hän sinne koskaan. 

Vierailija
50/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että hän on ollut nuori samaan aikaan kuin minäkin, mutta on jossain vaiheessa lopettanut uutisten seuraamisen. Olen minäkin sitä aikanaan boikotoinut.

Vierailija
51/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panda?

Panda

Orkla,Maarianhaminasta omistaa Panda-makeistehtaan.

Vierailija
52/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että hän on ollut nuori samaan aikaan kuin minäkin, mutta on jossain vaiheessa lopettanut uutisten seuraamisen. Olen minäkin sitä aikanaan boikotoinut.

Kerro toki, että mitkä uutiset häneltä on mielestäsi jäänyt välistä?

Vierailija
53/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen sillä tavalla masentunut ja luovuttanut, että en enää edes usko, että minun päätöksilläni on mitään väliä.

Sama täällä, jotenkin en vain jaksa välittää. Minulle on sama mitä kukakin boikotoi tai on boikotoimatta. En jaksa välittää.

Vierailija
54/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivi, varmaan ihan hyvää tarkoittava typerys joka ei paljon maailmasta tiedä eikä senkään vertaa ymmärrä.

Jaa toki meille tätä tietoa ja ymmärrystäsi, joka Sinulla on, mutta Nestleä boikotoivalta puuttuu. Muuten viestisi on pelkkää tyhjää hölinää.

Vierailija
55/56 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki boikotoivat edes välillä tai edes vähän.

Vierailija
56/56 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Nestlén jäätelöliiketoiminta siirtyi kokonaisuudessaan Froneri Finland Oy:hyn 1.10.2016. Uusi yritys on osa kansainvälistä Froneri-yhteisyritystä. Sen omistaa puoliksi elintarvikeyritys Nestlé ja englantilainen jäätelönvalmistaja R&R.