Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten on niin vaikeaa hyväksyä se, että nykyinen deittikulttuuri on naisille pelkkää karkkikaupassa käymistä?

Vierailija
05.08.2017 |

Onhan se toisaalta tietty vaikeaa varmasti myöntää, että 80% oman sukupuolen edustajista on kiinnostanut vain fimitähdiltä näyttävistä miehistä joilla on korkea status.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä että naiset eivät halua karkkia vaan terveellistä ja ravitsevaa ruokaa johon voi luottaa pitkällä aikavälillä?

Vierailija
2/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mua kiinnostaa, millä perusteella 80 % sukupuolestani valitsee kumppaninsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität minulle, että 80 % miehistä jotka saavat matcheja, ovat korkean statuksen miehiä jotka näyttävät filmitähdiltä?

Vierailija
4/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten on niin vaikea hyväksyä sitä että naiset eivät halua karkkia vaan terveellistä ja ravitsevaa ruokaa johon voi luottaa pitkällä aikavälillä?

Täällä sitä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa olisi tarjolla, mutta kun ei näytä kelpaavan

Vierailija
5/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa olisi tarjolla, mutta kun ei näytä kelpaavan

Joskus terveellinenkin ruoka on pilaantunutta

Vierailija
6/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta on luonnollista verrata miehiä karkkiin, niin epäilen suuresti että määritelmäsi terveellisyydestä ei olisi vääristynyt.

Vierailija
7/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti teille. Oon just lähdössä kauppaan ja luulen, että tämän jälkeen sieltä on aika vaikea päästä ulos ilman karkkia.

Vierailija
8/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ihan paskapuhetta, ap. Jos se olisi totta, tottakai sanoisin, että oletpa tehnyt terävän huomion ja keskustelisin asiasta pitempäänkin.

Kaikki tuntemani naiset etsivät mukavaa, rehellistä ja luotettavaa miestä pitkään parisuhteeseen. Ei filmitähtiä, ei toimitusjohtajaa, ei lätkänpelaajaa. Ihan sellaista Pertti Perusinsinööriä tai Koodari - Kallea. Tai vaikka Opettaja-Ollia. Kunnon rehellistä perusmiestä, joka myös etsii pitkäaikaista parisuhdetta. Saa olla eronnut, saa olla elämää nähtynä. Ei tarvitse olla mikään salikolli.

Mutta minäpä olenkin jo 40 v, ap:han haluaa tietenkin niitä 19 v missejä.... 😂

Ai niin vielä. En tunne YHTÄÄN AINUTTA naista, siis mukaanlukien koko sukuni, kaikki lähimmät työkaverini koko elämäni ajalta, ystäväni ja naapurini, jolla olisi ikinä ollut "jännämies". En tiedä, mistä sellaisia edes löytää. Evvk. Kaikki ovat seurustelleet ihan tavallisten naapurinpoikien ja miesten kanssa.

Vierailija
9/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

> kertoo millaista deittailu on naisille

> on mies

ei mulla muuta. :,D 

Vierailija
10/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa taas palsta täynnä. Ja ulkona sataa niin ettei sinnekään viitsi mennä.

Vierailija
11/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän varmaan miljoona kertaa, mutta miehet eivät oikeasti tunnu pitävän rumia naisia naisina (tai edes ihmisinä) ollenkaan. :D Rumana naisena on ihan mahdotonta löytää seuraa, edes rumat miehet ei kiinnostu.

Tottakai se on KAUNIILLE naiselle helppoa, kun miehet itse juoksevat sokeana ulkonäön perässä. Miesten oma syyhän tämä on, älkää kaikki kuolatko niitä nättejä ja pinnallisia naisia.

Vierailija
12/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on ihan paskapuhetta, ap. Jos se olisi totta, tottakai sanoisin, että oletpa tehnyt terävän huomion ja keskustelisin asiasta pitempäänkin.

Kaikki tuntemani naiset etsivät mukavaa, rehellistä ja luotettavaa miestä pitkään parisuhteeseen. Ei filmitähtiä, ei toimitusjohtajaa, ei lätkänpelaajaa. Ihan sellaista Pertti Perusinsinööriä tai Koodari - Kallea. Tai vaikka Opettaja-Ollia. Kunnon rehellistä perusmiestä, joka myös etsii pitkäaikaista parisuhdetta. Saa olla eronnut, saa olla elämää nähtynä. Ei tarvitse olla mikään salikolli.

Mutta minäpä olenkin jo 40 v, ap:han haluaa tietenkin niitä 19 v missejä.... 😂

Ai niin vielä. En tunne YHTÄÄN AINUTTA naista, siis mukaanlukien koko sukuni, kaikki lähimmät työkaverini koko elämäni ajalta, ystäväni ja naapurini, jolla olisi ikinä ollut "jännämies". En tiedä, mistä sellaisia edes löytää. Evvk. Kaikki ovat seurustelleet ihan tavallisten naapurinpoikien ja miesten kanssa.

Jep. Ja kun yli kolmekymppinen erehtyy sanomaan etsivänsä kunnollista miestä niin alkaa ulina siitä, kuinka kunnon mies kelpaa kyllä siinä vaiheessa kun on ensin oltu jännämiesten panorinkeleissä. Mutta ei siinä mitään, oman elämänsähän nämä urpot tekevät mahdottomiksi. Nuoria eivät saa ja vanhat eivät kelpaa, koska eivät huolineet heitä jo nuorempina. Mahtaa olla mukava elämä. Ja vielä mukavampi vanhuus, kun tajuaa jossain vaiheessa tuhlanneensa elämänsä provoillen vauvapalstalla.

Vierailija
13/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nuo parisuhteissa olevat perusmiehet ovat saaneet ne naisensa?

Vierailija
14/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihmetyttää se oletus, että 30-40 -vuotiaina sinkut olisivat olleet jossain panoringissä, aina, ei poikkeuksia. Itse olin pitkässä parisuhteessa, en ole ennen av:ta kuullutkaan että ikäiseni sinkut ovat panneet KAIKKIA. :D 

Vierailija
15/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkikaupassa käynnin jälkeen olen yleensä iloinen. Deittailusta olen monesti tullut surulliseksi tai ärsyyntyneeksi, menettänyt uskoni ihmisiin ja ollut täysin pöyristynyt. En näe siis vertausta kovinkaan realistisena. N24

Vierailija
16/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ihmetyttää se oletus, että 30-40 -vuotiaina sinkut olisivat olleet jossain panoringissä, aina, ei poikkeuksia. Itse olin pitkässä parisuhteessa, en ole ennen av:ta kuullutkaan että ikäiseni sinkut ovat panneet KAIKKIA. :D 

Jep. Itse arvostan nykyisessä miesystävässäni turvallisuutta, vakautta, kumppanuutta. Toki hän on myös hauska, kiinnostava ja viehättävä, mutta ilman noita aiempia ominaisuuksia en halua parisuhdetta rakentaa. 

Olen 23-vuotias, että en tiedä olenko jo liian vanha arvostamaan näitä ominaisuuksia? Missä kohtaa menee se raja, jonka jälkeen kumppanin arvostaminen väännetään kilttimiesten hyväksikäytöksi?

Vierailija
17/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut tämän varmaan miljoona kertaa, mutta miehet eivät oikeasti tunnu pitävän rumia naisia naisina (tai edes ihmisinä) ollenkaan. :D Rumana naisena on ihan mahdotonta löytää seuraa, edes rumat miehet ei kiinnostu.

Tottakai se on KAUNIILLE naiselle helppoa, kun miehet itse juoksevat sokeana ulkonäön perässä. Miesten oma syyhän tämä on, älkää kaikki kuolatko niitä nättejä ja pinnallisia naisia.

Eli 7/10 miehenä pitäisi ottaa 1/10 nainen? Tästähän aloituksessa koitetaan puhuakin.

Vierailija
18/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi myöntää jotain, mikä ei ole totta? Vähän sama kuin joku vaatisi myöntämään, että maapallo on litteä kuin pannukakku.

Pienelle osalle naisista (ne kaikkein kauneimmat, ulospäinsuuntautuneet, helposti uusiin ihmisiin tutustuvat ja rohkeat) joku Tinder-maailma varmaan onkin kuin loputtomien mahdollisuuksien ja valintojen runsaudenpulan karkkikauppa.

Me muut naiset taas, no, yritämme parhaamme.

Vierailija
19/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 7/10 miehenä pitäisi ottaa 1/10 nainen? Tästähän aloituksessa koitetaan puhuakin.

Koitetaan vai? Yllättävä käänne.

Vierailija
20/45 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> on 7/10

> saa vain 1/10 naisia

Niin.