Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on kirjahylly kotona!

Vierailija
05.08.2017 |

Meillä on tuttavan kanssa kinastelu :D Oletteko lukeneet kaikki kirjat jotka siellä norkoilee? Mä en halua kirjahyllyyni kirjoja joita en tule koskaan lukemaan, jotka ei oo yhtään mun tyylisiä! Kaveri taas haalii kaikkia kirjoja sinne täytteeksi, välittämättä siitä meinaako edes koskaan avata koko opusta... Juu, onhan sillä hienompi hylly kun mulla, jolla muutama rivistö vähän tyhjempi mutta mua ahistais ajatus siitä, että siellä keikkuis joku Harlekiini jonka nimeä en edes muista! Mites te?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kaiken paitsi ne jotka odottavat lukemistaan. Kirjahylly on paikka johon varastoidaan ne kirjat jotka luultavasti haluaa lukea uudestaan. Sellaiset joita ei varmasti lue uudestaan tai joilla ei halunnut tuhlata aikaansa lukemalla loppuun dumpataan jonnekin josta ne menevät kiertoon ja saavat uuden omistajan. Tiedekirjat on tietty eri juttu, niitä nyt vaan on kertynyt ja niistä ei raaski luopua. Olen nekin lukenut, tai ainakin silmäillyt läpi, mutta osaa tuskin tulen enää avaamaan.

Muutenkin kertyy paljon kirjoja niin ei niitä tarvi haalia vain saadakseen hyllyt täyteen. Ne pursuavat yli yrittämättäkin.

Vierailija
62/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lutvake kirjoitti:

Kaikki luettu ja useampaan kertaan, tosin en ole mieheni kirjoista montaa lukenut eikä hän montaa minun, itse tykkään vanhasta kiinalaisesta kirjallisuudesta ja hän moderneista elämänkerroista.

Mikä on "moderni elämäkerta"? Eikö elämäkertoja yleensä julkaise henkilöt, joilla on jo aikamoinen taival takana elettyä elämää?

Eikös esim. Keekiltä ole jo tullut elämänkerta, vaikka nuori mies onkin. Saara Aallolta samoin, jos oikein muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme