Jos poikaystävä käskisi, näyttäisitkö puhelimesi ja fb:n viestit hänelle?
Poikaystäväni ei luota minuun ja käski saada nähdä viestit, mutta en haluaisi näyttää kun siellä on kavereiden henkilökohtaisia asioita jotka on tarkoitettu vain minun nähtäväkseni...
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käskee? Aikuinen itse tekee mitä haluaa. Ketään ei käsketä.
Eikä ketään voi omistaa.
Voi vi... Eikö vai? Ihan uutta tietoa. Luulin, että Suomessa voi ostaa toisen itselleen.
Ei ole mitään salattavaa, mutta ihan periaatteesta en näyttäisi muiden minulle lähettämiä viestejä jollekin mustasukkaiselle hullulle.
Näyttäisin. Tylsiä juttuja siellä vaan 😂
En tietenkään näyttäisi, enkä kyllä muutenkaan seurusteli sellaisen ihmisen kanssa, joka ei luota minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä tarvitse näyttää kenellekään omia viestittelyitään, mutta naurettavia nämä kommentit: "Missä luottamus?", "Miten luottamus on tota tasoa?"
Nykyään suunnilleen kaikki suhteet päättyvät, ja suurin syy on pettäminen. Olisko siinä se syy, ettei jossain vaiheessa suhdetta edes kannata olla liian sinisilmäinen. Usein kun aavistaa asioita, niin puhelimesta löytyy se varmistus epäilyille. En silti tarkoita, että kenenkään on pakko näyttää omaa puhelintaan toiselle.
Se ei siis riitä, kun ihan itse hoksaa ettei omassa parisuhteessa ole kaikki enää ok vaan sille omalle tunteelle pitää saada varmistus ja syy toisen puhelimesta?! Se parisuhde on kyllä siinä vaiheessa taputeltu kun tuollaisia tuntemuksia alkaa tulla eli mitä ihmeen väliä sillä edes on juokseeko se toinen vieraissa vai ei?
Asiat on pahasti pielessä kun pettämistä alkaa epäillä, oli siihen sitten syytä tai ei, ja on ihan turhaa ajanhaaskausta jäädä sellaiseen suhteeseen enää roikkumaan.
N40
Erittäin epätodennäköistä että mieheni moista "käskisi", mutta eipä minullakaan ole mitään salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näyttäisi vaan näyttäisin miehelle ovea. Salattavaa ei ole mutta omasta yksityisyydestäni en luovu vaan suhteessa pitää olla molemminpuolinen luottamus.
Kokemuksesta tiedän, että tuollaisesta miehestä seuraa jatkossa ainoastaan isoja ongelmia ja murheita.
N40
Toisaalta näin mutta eikö se loisi myös epäluottamusta jos et suostuisi näyttämään viestejä? Esim kyseessä on tilanne jossa joku poikaystävän kaveri on vakuuttunut että näki juuri sinut ulkona jonkun miehen kanssa, aivan varmasti se olit sinä, kävelyllä käsikädessä. Poikaystävä kysyisi sinulta tätä ja pyytäisi saada nähdä puhelintasi. "en todellakaan näytä, sinä et luota minuun YHYY!" vai "no siis tottakai saat nähdä. On outoa, en ollut minä, olin tuolloin äidilläni." saattaisi jäädä historiaan mies Joka ei näyttäisi viestejä tässä tilanteessa, jotainhan siellä on.
Kyllä mulla jäisi historiaan sellainenkin mies, joka syyttelee uskottomuudesta kuulopuheiden perusteella. Mies voi mainita, jos hänen kaverinsa on ehkä nähnyt minut ohimennen, käyn joskus oluella tai pizzalla kaverini tai veljeni kanssa.Yhtä hyvin se on voinut olla joku samannäköinen.Asia ei selviäisi puhelimen tutkimisella, mutta sellaista vaativa vainoharhainen hullu olisi pian exä.
Olisi muuten aika erikoinen tapa pettää tuo julkinen käsi kädessä kävely 😕
Voisin näyttää, mutta ei ole tullut tarvetta tälläiselle. Kun ei oo mitään salattavaa niin en nää miksi se olis ongelma. Käskyjä en kyllä kuuntelis, mutta jos ois ihan asiallinen keskustelu niin miksipäs ei. Tuskin sitä kiinnostais kavereiden henkilökohtaset asiat.
Sinänsä en pidä edes salasanaa puhelimessa, että ties vaikka jos olis joskus uteliaisuuttaan kurkannutkin.
Miehen ei tarvitse pyytää, voi katsoa itse jos haluaa ja sama toisinpäin. Ei mielestäni osoita mitään luottamuksenpuutetta että elämä on yhteistä kaikin tavoin. En tiedä missä todellisuudessa te elelette mutta ei teidän facebook-viestittelyt tai tekstiviestit ole salaisia vaan erilaisten firmojen käytössä on kaikki tieto mitä näihin vempeleihin lataatte. Esim. Facebook tienaa niillä. Sinänsä tuntuu typerältä että on sitten salattava siltä poikaystävältä tai mieheltä sitä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi poikaystävä, niin olisin homo. Kai sitten voisi samalla viestitkin näyttää kun kaikki olisi niin päin persettä muutenkin.
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi poikaystävä, niin olisin homo. Kai sitten voisi samalla viestitkin näyttää kun kaikki olisi niin päin persettä muutenkin.
jep.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut.
Vierailija kirjoitti:
khyl
En todellakaan näyttäisi, mun ystävien yksityisasiat eivät kuulu miehelleni, enkä haluaisi seurustella tyypin kanssa joka olisi niin mustasukkainen ettei luottaisi minuun.