Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poikaystävä käskisi, näyttäisitkö puhelimesi ja fb:n viestit hänelle?

Vierailija
05.08.2017 |

Poikaystäväni ei luota minuun ja käski saada nähdä viestit, mutta en haluaisi näyttää kun siellä on kavereiden henkilökohtaisia asioita jotka on tarkoitettu vain minun nähtäväkseni...

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näyttäisi, ja tuollainen käskytysyritys saisi vakavasti miettimään onko suhteella jatkoa. Jo se, että pyytäisi nähdä viestit olisi varoitusmerkki, saati sitten käskeminen. Selvästi luottamus puuttuisi, enkä varmaan jaksaisi sellaisessa suhteessa.

Vierailija
42/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni saa lukea ihan kaikki viestittelyni niin monta kertaa päivässä kuin vain haluaa, jos haluaa. En vaivaannu siitä yhtään. Ystävien kanssa käymäni vaikea-/arkaluonteiset asiat keskustellaan AINA poikkeuksetta puhelinkeskusteluna, ei koskaan viesteinä. Tästä syystä minulla ei ole minkäänlaista kenenkään puolesta salassapidettävää materiaalia yhdessäkään viestissä.

Itse olen ratsamnut mieheni puhelimen pariin otteeseen, koska epäily heräsi ja valitettavasti sieltä löytyi keskustelupätkiä, jotka eivät mielestäni kuulu aviossa olevan miehen käyttäytymiseen. Mitään viestittelyä enempää ei ollut tapahtunut (helppo uskoa, kun etäisyyttä 6500km). Selitys miksi näitä keskusteluja oli käyty alunperinkään, on sitten taas sitä luokkaa, että tein hänelle erittäin selväksi, että jos tällaista rajanylitystä tapahtuu uudelleen, minä potkin hänet suoraan pellolle ja takaisin ei ole tulemista. Noin puolitoista kk myöhemmin tarkistin puhelimensa uudelleen eikä siellä ollut mitään hälyttävää, tämä kyseinen nainen oli blokattu kuten toivoin hänen tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin, ei siellä oo mitään raskauttavaa. Ainoa jätkä jolle juttelen on umpihomo ja ikinä en miehestä/miestä koskevista asioista puhu kavereilleni. Haluaisin nähdä myös miehen viestit. Jostainhan se epäluulo kumpuaa ja aika usein esim. pettämisestä syyttävät ovat itse pettäjiä. Jos ei suostu vedän omat johtopäätökset ja se suhde on sitten siinä, jos ei luota muhun sen vertaa ja vielä salaa omia asioitaan niin heippa.

Vierailija
44/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään näyttäisi, koskaan. En siksi, että olisi salaisuuksia (tai vaikka olisikin), vaan siksi että mun viestit yms. on privaatteja, useimmiten kahden ihmisen keskeisiä, eikä niitä ole kenelläkään oikeutta vaatia luettavaksi. Jos suhteessa on noin kova luottamuspula, on aika laittaa se historiaan.

Vierailija
45/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen oli joutunut näyttämään mun viestit miesystävälleen. Hän tosin pettääkin, muttei juuri mun kanssa.

Näyttäisin varmaan viestit kumppanille, mutten kyllä tykkäisi olla mustasukkaisessa suhteessa. Liiallinen mustasukkaisuus kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta ja siitä, että itsellä on taipumus pettää.

Vierailija
46/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ja saa hän niitä katsoa milloin haluaa. Mutta ei osaa suomea kovin hyvin vielä, joten tuskin kiinnostaisi katsoa.

Häiritsisi tosin tuo käskeminen. Nätistikin voi pyytää.

Vierailija
47/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näyttäisi,en vaikka siellä ei olisi kavereiden salaisuuksia. Kyse on periaatteesta. Sehän ei koskaan jää yhteen kertaan. Kannattaa lukea täällä se ketju mustasukkaisen miehen sairaimmista aivoituksista. Jos nainen suostuu puhelimen tarkistamiseen, se on miehelle merkki siitä, että tämä ylipäänsä suostuu olemaan valvonnan kohde. Pian pitää tuoda kauppakuitit kotiin ja suostua pillutarkistuksiin jne. Kyttääminen tulee asteittain pahenemaan.

Vierailija
48/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näyttäisi,en vaikka siellä ei olisi kavereiden salaisuuksia. Kyse on periaatteesta. Sehän ei koskaan jää yhteen kertaan. Kannattaa lukea täällä se ketju mustasukkaisen miehen sairaimmista aivoituksista. Jos nainen suostuu puhelimen tarkistamiseen, se on miehelle merkki siitä, että tämä ylipäänsä suostuu olemaan valvonnan kohde. Pian pitää tuoda kauppakuitit kotiin ja suostua pillutarkistuksiin jne. Kyttääminen tulee asteittain pahenemaan.

Kannattaa myös lukea niitä kirjoituksia, joissa puhelimen ratsaaminen on johtanut pettäjän kiinnijäämiseen. Tietenkään ei pidä alistua kenenkään mustasukkaisen käskyttäjän orjaksi, mutta ei pidä myöskään heittäytyä sinisilmäiseksi petetyksi.

Vierailija
49/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näyttäisi vaan näyttäisin miehelle ovea. Salattavaa ei ole mutta omasta yksityisyydestäni en luovu vaan suhteessa pitää olla molemminpuolinen luottamus.

Kokemuksesta tiedän, että tuollaisesta miehestä seuraa jatkossa ainoastaan isoja ongelmia ja murheita.

N40

Toisaalta näin mutta eikö se loisi myös epäluottamusta jos et suostuisi näyttämään viestejä? Esim kyseessä on tilanne jossa joku poikaystävän kaveri on vakuuttunut että näki juuri sinut ulkona jonkun miehen kanssa, aivan varmasti se olit sinä, kävelyllä käsikädessä. Poikaystävä kysyisi sinulta tätä ja pyytäisi saada nähdä puhelintasi. "en todellakaan näytä, sinä et luota minuun YHYY!" vai "no siis tottakai saat nähdä. On outoa, en ollut minä, olin tuolloin äidilläni." saattaisi jäädä historiaan mies Joka ei näyttäisi viestejä tässä tilanteessa, jotainhan siellä on.

Vierailija
50/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen eikä siis ikinä edes kysyisi tuollaista. Jos kysyisi, niin en tietenkään näyttäisi, koska myös parisuhteessa on oikeus yksityisyyteen. Työpuhelimen ja -sähköpostien näyttäminen ulkopuolisille on ehdottoman kiellettyä, joten jos haluaisin pelata jotain peliä miehen selän takana niin viestittelisin tietysti siitä ja siksi hän ei hyötyisi mitään, vaikka privapuhelimeni penkoisikin. Mutta tiedän, ettei penkoisi vaikka jättäisin suojaamatta, ja tiedän myös ettei minulla ole mitään salattavaa.

Vierailija
51/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näyttäisi vaan näyttäisin miehelle ovea. Salattavaa ei ole mutta omasta yksityisyydestäni en luovu vaan suhteessa pitää olla molemminpuolinen luottamus.

Kokemuksesta tiedän, että tuollaisesta miehestä seuraa jatkossa ainoastaan isoja ongelmia ja murheita.

N40

Toisaalta näin mutta eikö se loisi myös epäluottamusta jos et suostuisi näyttämään viestejä? Esim kyseessä on tilanne jossa joku poikaystävän kaveri on vakuuttunut että näki juuri sinut ulkona jonkun miehen kanssa, aivan varmasti se olit sinä, kävelyllä käsikädessä. Poikaystävä kysyisi sinulta tätä ja pyytäisi saada nähdä puhelintasi. "en todellakaan näytä, sinä et luota minuun YHYY!" vai "no siis tottakai saat nähdä. On outoa, en ollut minä, olin tuolloin äidilläni." saattaisi jäädä historiaan mies Joka ei näyttäisi viestejä tässä tilanteessa, jotainhan siellä on.

En ole tuo jolle vstasit, mutta jos miesystäväni kaveri ensinnäkin menisi työkseen ilmoittamaan miehelleni nähneensä minut ulkona jonkun miehen kanssa, niin pitäisin häntä aika pellenä. Ja jos mieheni vaatisi nähdä puhelimeni tuollaisen ilmoituksen jälkeen eikä keskustelisi asiasta minun kanssani ihan ilman moista vaatimusta, niin pelle olisi hänkin.

Vierailija
52/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei käske yhtään kukaan.

Vierailija
53/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

En ole tuo jolle vstasit, mutta jos miesystäväni kaveri ensinnäkin menisi työkseen ilmoittamaan miehelleni nähneensä minut ulkona jonkun miehen kanssa, niin pitäisin häntä aika pellenä. Ja jos mieheni vaatisi nähdä puhelimeni tuollaisen ilmoituksen jälkeen eikä keskustelisi asiasta minun kanssani ihan ilman moista vaatimusta, niin pelle olisi hänkin.

Niin no, kaikki miehet jotka ovat minua pettäneet, varjelivat tarkkaan puhelintaan. Ne jotka eivät pettäneet, eivät varjelleet, kertoo siis minulle ainakin paljon.

Vierailija
54/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä tarvitse näyttää kenellekään omia viestittelyitään, mutta naurettavia nämä kommentit: "Missä luottamus?", "Miten luottamus on tota tasoa?"

Nykyään suunnilleen kaikki suhteet päättyvät, ja suurin syy on pettäminen. Olisko siinä se syy, ettei jossain vaiheessa suhdetta edes kannata olla liian sinisilmäinen. Usein kun aavistaa asioita, niin puhelimesta löytyy se varmistus epäilyille. En silti tarkoita, että kenenkään on pakko näyttää omaa puhelintaan toiselle.

Kuten edellä jo totesin: jos pettäisin, niin hoitaisin viestittelyn työpuhelimesta. Kai niitäkin puolisoita on, jotka vaativat pääsyä jopa työpuhelimelle siitä huolimatta, että jos käy ilmi ettei sitä ole huolellisesti salattu, niin tiedossa on vähintään varoitus ellei potkut, alasta riippuen. Sitä en ymmärrä, miksi kukaan sellaisen puolison kanssa suostuisi olemaan.

Vierailija
55/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Etkö sinä kertoisi ystävällesi jos näkisit hänen miehensä suuteloimassa toista naista? Oletpa hyvä ystävä..

Vierailija
56/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämällä saa kyllä nähdä kenen kanssa kirjoittelen, mutta viestien sisällön näkemiseen tarttisi kyllä jo perustella aika hyvin. Käskemällä näyttäisin ovea.

Vierailija
57/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noissa mitään omalta tai kaverien kannalta arkaluontoista, joten siinä mielessä voisin näyttää. Luottamukselliset asiat puhutaan puhelimessa tai kasvotusten.

Toisaalta taas jos seurustelukumppani oikein käskisi näyttää viestit, niin enpä tuota pitäisi kovin hyvänä ennusteena suhteen jatkumisen kannalta. Kokemukseni mukaan mustasukkainen ei usko, vaikka esittelisi mitä todisteita - epäilyttävien viestien puuttuminen on hänelle ihan yhtä lailla merkki siitä, että jotain on menossa, todisteethan on selvästi kätketty!

Vierailija
58/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pettäjä pystyy halutessaan vaikka hankkimaan prepaid puhelimen sen toisen lisäksi... jos pettää aikoo.

Vierailija
59/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sellaisen naisen kyllä. Jos siellä ei mitään suhdetta vahingoittavaa ole niin sen voi näyttää. Muija joskus pyysi nähdä ja miksen näyttäisi kunhan vaan nimenomaan skipataan niiden ystävien salaisuuksien ohi. Tosin, nuo tulee puhuttua kasvotusten joten kattokoon kaikki keskustelut.

Vierailija
60/97 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minulla on salasuhde ja tämän vuoksi en näytä viestejä. Vaikka nimi onkin peitetty hyvin niin silti pahassa lykyssä juuri tulisi joku sovittu salaviesti jonka mies näkisi. Vetoan yksityisyyteen ja en jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän