Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin keskeyttää ulkonäön vanhenemisen tai hidastaa sitä radikaalisti. Miten teen sen?

Vierailija
04.08.2017 |

Olen 39-vuotias turhamainen nainen. Olen hoikka ja minulla on siro tiimalasivartalo.

Tänä vuonna olen huomannut pieniä ikääntymisen merkkejä.

Miten ulkonäön vanhenemista voisi hidastaa huomattavasti? Ruokavalio? Lihastreeni isoilla painoilla? En käytä alkoholia enkä tupakoi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäiselle naisella pitäisi olla muuta mielenkiintoista tekemistä, ettei aika menisi peilin edessä murehtimiseen. Aloita vaikka vapaaehtoistyö, se tuo onnellisuutta elämääsi! Onnellisena hyväksyy oman ikääntymisenkin kuin vettä vaan.

Vierailija
22/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmekonsti olisi olemassa, ei kukaan vanhenisi. Sama juttu ihmedieetiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa.

Stressi jos jokin on omiaan vanhentamaan.

Vierailija
24/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pii. Ite oon aatellut kokeilla iHerbistä saatavaa Eidon Mineral Silica -merkkistä. Voi käyttää sisäisesti ja ulkoisestikin.

Vierailija
25/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee keinotekoisesti muuttelemaan kasvojaan, botoksillä, täyteaineilla yms. niin se on kyllä aika huono tie. Koitapa etsiä joku Hollywood-tähti  joka näyttäisi edes siedettävältä vuosikymmenten toimenpiteiden jälkeen. Sellaisia ei ole. Aina näkyy kiristystä siellä, silmät ovat sellaiset tuijottavat hullun silmät, kulmakarvat ovat puolessa välissä otsaa, huulet turpeat, ja posket kuin murmelilla. Ja nämä on ne ihmiset joilla on varaa ja mahdollisuus parhaaseen anti-age hoitoon mitä on.

Paras siis vaan vanheta sen mukaan kun omat geenit käskee ja auttaa luontoa perusasioilla. Vanheneminen on viime tiedon mukaan ikään kuin eräänlainen tulehdustila kehossa, joten kannattaa välttää kaikkea joka vaikuttaa tulehduttavasti sekä sellaisiin jotka vaikuttavat verenkiertoon (ihoon tulevat ravinteet verenkierrosta) sekä immuniteettiin negatiivisesti.

Todellakin kuten sanottu tupakka, alkoholi, pois, ja kala-kasvis-hedelmä -ruokavalio, hoida myös hampaat hyvin (jos hampaita joudutaan poistamaan se vaikuttaa usein kasvojen piirteisiin ja lisäksi ientulehdus on kehossa tulehdus sekin ), lisäksi vältä stressiä eli ulkoile ja nuku hyvin, nauti elämästä. Huolehdi silmien terveydestä (näöntarkastukset, hanki kunnon lukulasit ajoissa, vältä silmien kuivuminen, yms.).

Kosmetiikassa tärkein anti-age tuote on UV-suoja. Sen lisäksi vältä tuotteita, joissa on alkoholia, ärsyttäviä ja allergisoivia aineita kuten hajusteita. IYleensääkin kalliit voiteet, joissa on käsivarren mittainen aineisosalista, ovat turhia. Iho kuivuu vanhetessaan ja kuiva iho on herkempi reagoimaan esim. hajusteille. Edulliset allergiatunnuksella varustetut tuotteet voivat toimia ihan hyvin. Käytä puhdistusaineena sellaista, joka jättää ihon pH:n n. 5.5:ksi eli ihon terveelliselle happamuustasolle. Älä pese kasvoja vedellä, älä koskaan lämpimällä saati kuumalla vedellä. Unohda kaikki mekaaniset kuorimiset ja muut äärihommelit. Laita aamulla ja illalla Erisanin halpaa täyteläistä kosteusvoidetta tai vastaavaa.

Syö aamulla suomalaisia mustikoita ja kurkkua. Lisää ruokavaliosi vitamiineja ja hivenaineita käyttämällä enemmän ituja, silmuja, tuoreita ja kuivattuja yrttejä. Tietysti ne hyvät öljyt.

Hymyile!

Siinäpä se mitä voi itse tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi