Mitä pitempi mies sitä isompi... Pitääkö paikkansa?
Kertokaa kokemuksia! Aloin tapailla pitkää miestä ja haluaisin tietää mitä on odotettavissa.
Kommentit (92)
188/19
Isolta tämä kyllä minusta näyttää vain nainnin jälkeen, kun on paisuksissa mutta nuokkuu. Muuten sopusuhtainen.
Jos optista harhaa miettii, niin reisilihasten iso koko tekee tosi nopeasti hallaa ulkonäölle. Ja vastaavasti hoikilla se sama voi näyttää valtavalta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mitä lyhyempi mies, sitä isommalta penis näyttää.
Ei se niin ole. Kyllä nainen näkee totuuden, eikä vertaile mittasuhteita. Sullako oli se 11-senttinen?
Varmasti näkee totuuden, mutta se ei tarkoita, että olisin väärässä. Tietysti normaalikokoinen penis näyttää isommalta pienen miehen ruumiissa ja on ruumiisen nähden suhteellisen iso. Samalla tavalla massiivisen bodarin pää näyttää pienemmältä kuin toisella samanpituisella ja samankokoisen luuston omaavalla, kun hartiat ovat valtavan leveät ja hauikset paksummat kuin pää.
Sie oot oikeesti toivoton. Ymmärtkö sie muuten huumoria ollenkaan?
Entäs naisilla, mitä isompi nainen sitä isompi vagina?
Ei oo totta (oon kohdannut lyhyellä isoa ja pitkällä pientä). Sekään ei oo totta, mitä suurempi nainen, sitä suurempi p*llu, mutta miehet hokevat sitä totuutena.
Minun suppealla otannallani pisin on ollut lyhyimmällä miehellä. Minusta kyllä pituus ei ole ratkaiseva seikka munassa. Riittävä paksuus olennaisempaa.
Onko totta: Mitä pitempi nainen sitä isompi pimpsa?
Niin, tuo kuulostaa ihan yhtä naurettavalta kuin tämä muna-vertailu.
Miehen sukuelimet kehittyvät hyvin aikaisessa vaiheessa kohdussa,miehen pituus määräytyy sitten pitkälle esimerkiksi ravinnosta vielä lapsenakin. Muissa elimissä eli esimerkiksi jalkojen ja käsien koossa ihmisen pituus korreloi enemmän, mutta ei siinäkään toki voi sanoa, että isomies isot jalat olisi joku automaatio.
Pillun tai peniksen kokoa ei voi päätellä henkilön pituudesta eikä leveydestä. :)
Bi-nainen
mitä pitempi nainen sitä syvempi pillu.
isot kädet tai joku pitkä nenä, ei todellakaan kerro meisselin koosta mitään.
Itse olen pieni joka puolelta. Muna, pituus, aivot - kaikki minikokoisia.
Nenä on iso, mutta en pidä sitä kovin positiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko korreloi kylllä peniksen kokoon.
Nenähän kasvaa pituutta ihmisen vanhetessa, muna ei kylläkään. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin yhtä 205cm miestä sillä oli mittaukseni mukaan 23cm jätti. Olin joskus kännipäissäni lyhyen noin 170cm kanssa yhden yön ja hänellä oli säälittävä 13cm mikromuna.
Tutkimusten mukaan 13cm on vain hieman keskivertoa lyhyempi. Naisilla keskiverto kuppikoko on C. Voitaneen siis samalla logiikalla varmaan todeta, että alle C-kuppiset ovat säälittäviä lautoja?
Vierailija kirjoitti:
Siis vanha "totuushan" on, mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat. Irwin teki tästä laulunkin.
Tuo on toki pienten miesten uhoa, eikä pidä paikkaansa.
Peniksen kokoa ei voi päätellä miehen pituudesta. Pitää vain mennä ja tutkia. Sillä se selviää. :)
T: N42
:D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pieni joka puolelta. Muna, pituus, aivot - kaikki minikokoisia.
Nenä on iso, mutta en pidä sitä kovin positiivisena.
Jaa. Minulla on iso nenä ja se on mielestäni hieno. Sellainen suora ja kärjestä pitkä.
Toki minulla on myös ylipainosta johtuen iso maha, isot tissit ja iso perse. :(
On pitkillä miehillä yleensä ollut kyllä pitkä.
Toisaalta lyhytkin mies saattaa yllättää. On sekin nähty.
Nähnyt olen matkan varrella monenlaista, joten ei tästä voi sanoa selvää vastausta.
Olen urheilun parissa nähnyt kaikenlaista. Joten vastaukseni on, että väite ei suoranaisesti pidä paikkaansa. Kaikki on niin yksilöllistä.
Toisaalta onko sillä väliä, jos henkilö muuten vaikuttaa mukavalta ja elämän arvon kohdallaan. Ei ole!
Varmasti näkee totuuden, mutta se ei tarkoita, että olisin väärässä. Tietysti normaalikokoinen penis näyttää isommalta pienen miehen ruumiissa ja on ruumiisen nähden suhteellisen iso. Samalla tavalla massiivisen bodarin pää näyttää pienemmältä kuin toisella samanpituisella ja samankokoisen luuston omaavalla, kun hartiat ovat valtavan leveät ja hauikset paksummat kuin pää.