Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö tyttöystävä?

Vierailija
04.08.2017 |

Jos nyt mammoilta saisi apua kun toi ylilauta ei ole kuin täynnä yläasteikäisiä.

Tätä nyt sitten kuitenkin kysytään, ollaan seurusteltu vähän päälle kolme vuotta, molemmat vähän päälle parikymppisiä ja minä kaksi vuotta vanhempi. Ihan normaaleja nuoria aikuisia, molemmilla opiskelu- ja työpaikka.

Viimeisen muutaman kuukauden aikana tyttöystävä on yhtäkkiä ollut ihmeen lyhytpinnainen (ei normaalisti suutu oikein mistään ja pystyy vaan hengittelemään syvään ja juttelemaan fiksusti silloinkin kun minä olen vihainen), äyskii tosi pienistä ja ärähtelee kaikesta pienestä mikä minussa kuulemma ärsyttää. Nuo raivonpuuskat menee nopeasti ohi, mutta kumma ero aiempaan kuitenkin. On alkanut lähteä useammin lyhyellä varoitusajalla kuulemma kaverinsa kanssa kahville, lasilliselle tai jäänyt after workille, yleensä ei selittele hirveästi, vaihtaa aihetta tai ehtii "paeta" ennen kuin ehtii kysellä enempää. Ei siinä mitään, käyn itsekin välillä frendien kanssa oluella tai vaikka leffassa, mutta tuntuu kuin olisi useammin menossa eikä tällöin vastaile viesteihin kovinkaan nopeasti. Yleensä selittää vaan että no ei ehdi katsoa kun juoruavat tai on kiire. Tai sitten ärtyy taas.

Seksiä meillä on yhtä usein kuin aiemminkin, välillä tyttöystävä tuntuu tosin aika poissaolevalta ja siltä ettei kiinnostaisi vaikka aloite olisikin tullut häneltä. En pakota häntä ikinä mihinkään, korkeampi libido kuin minulla. Joskus saattaa kesken työpäiväni (satunnaisesti myös iltavuoroja) laittaa viestiä kuinka panettaa ja todeta jonkun ajan päästä että "no ei enää".

Olenko ihan vainoharhainen? En halua tutkia puhelinta, en tiedä salasanaakaan, jos sellaista ajattelitte ehdottaa. Olen muutaman kerran ihan neutraalisti sohvalla istuskellessa kysynyt vaivaako joku ja yrittänyt jutella mahdollisista työkiireistä ym, yleensä toteaa vain jotain niistä tai mulkaisee ja sanoo ettei vaivaa mikään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää tai on ihastunut toiseen.. Käyttäydyin itse samallalailla.. Onneksi tulin järkiini ajoissa.

N 30

Vierailija
2/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää tai on ihastunut toiseen.. Käyttäydyin itse samallalailla.. Onneksi tulin järkiini ajoissa.

N 30

Miten "tulit järkiisi"? Tai mitä minä voin tehdä? Myönnän että olen tosi arka syyttelemään suoraan tai ylipäätään ottamaan puheeksi, mutta pitääkö sitten vaan katsoa vierestä?

Olen yrittänyt miettiä mikä muu voisi olla. Ainakaan minun tietääkseni kaveri- tai perhepiirissä ei ole mitään kummempaa meneillään, työt sitten tietysti. Eksälle pillerit ei sopineet yhtään, en tiedä voiko niiden vaikutus näkyä vasta vuosien mittaan? Kun aiemmin ei kyllä ole ollut noin räjähdysherkkä ja etäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos aavistaa tullaisia asioita, niin ne pitävät myös paikkansa. Luota intuitioosi.

Vierailija
4/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt jollakin kertaa salaa seuraamassa häntä kun tulee tuollainen "yllättävä" lähtö. Sillähän se selviää. Sillä selvisi minunkin aavistelut rouvan "harrastuksista"...

Vierailija
5/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ainakin mielessä. :(

Vierailija
6/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tuollainen myös, kun olen pettänyt. Aivan täysin samanlainen käytös. Suutuin helposti, yllättävät menot, mikään muka ei ollut koskaan huonosti, vaikka elin "muissa maailmoissa ". Piilottelin myös kännykkääni, seksi ei innostanut eikä kumppanin kanssa olo ollut tärkeää.

Kaduin tyhmiä tekoja, mutta olen muuttunut ..tuo oli hyvä vinkki, että seuraa häntä johonkin. Tarkkaile myös, miten seuraa kännykkäänsä. Jos teillä on yhteinen tietokone, johon molemmat pääsee, niin tutki sivuhistoria( tod. Näk. Tyhjentänyt sen, jos pettää) . Jos ei noillakaan selviä, niin sinuna kysyisin asiasta suoraa. Tarkkaile ilmettä ja eleitä samalla..

Vierailija
7/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti höylää jonkun isomelaisen uroksen kanssa. Peli on menetetty sinun osaltasi.

Vierailija
8/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta meidän pitää jutella, haluan alkaa elää omaa elämää yksin"

Vierailija
9/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aika helkkarin epärehelliseltä kyylätä omaa tyttöystävää ja mahdollisesti nolata molemmat. Tavallaan houkuttaisi, ehkä oon idiootti

Ja molemmilla omat läppärit, käytetään kyllä ristiinkin eli tiedän käyttäjätunnuksen. Tunnustan että olen pari kertaa katsonut, ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Ja kännykkäänsä on ainakin jossain määrin aina suojellut, pitää näyttä käännettynä alaspäin, väistää jos tulen viereen ja kirjoittaa viestiä, kai toisella pitää olla jokin yksityisyyskin. Alan olla oikeasti aika vainoharhainen... Pelottaa jos sillä on joku toinen äijä, v*tuttaa ajatella jotain toista vetelemässä sitä. Eksät nyt on ihan normi asia, se ei kuulu tähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme