Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan epäkunnioittava käytös naisia kohtaan

Vierailija
04.08.2017 |

Mitä pitäisi ajatella, kun 18 vuotias poikani huorittelee naisia ja puhuu heistä alentavasti. Kuulin ohimennen miten poikani puhui kaverilleen, että oli pokannut baarista jonkun "helpon huoran", jota omien sanojensa mukaan "laittoi" pari kertaa ja laittoi kiertoon. Kehuskeli myös kaverilleen miten helppoja naiset ovat kännissä,ja kehotti ottamaan mallia. Olen äitinä aivan järkyttynyt tästä, sillä olemme aivan tavallinen perhe, eikä perheessä todellakaan ole opetettu tuollaisia arvoja. Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?
Pahoittelut kielioppivirheistä, kirjoitan puhelimella.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä piti meidän perheessä huolen, että naisia kunnioitettiin. Jos tuollaista kielenkäyttöä olisi kuullut, niin helvetti olisi ollut irti.

-Arska

Vierailija
2/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pojalle mitä kuulit ja puhutte asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika ollut seurustelusuhteessa?

Vierailija
4/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pystyy vaikuttamaan asiaan puhumalla kuin mies miehenalulle.

Vierailija
5/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojan isä ollut halveksuva sua kohtaan? Olen huomannut, että lapset ottaa mallia isästään usein, myös tytöt. Keskustelu pojan kanssa on paikallaan.

Vierailija
6/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Napauta äidin oikeudella henki pois tollaselta.

Vierailija
7/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille pojalle, että nimittelee naisia siten, kuin voisi nimitellä äitiään tai siskoaan.  Ja että todellinen panomies ei koskaan kerro tekemisistään tai naisistaan.

Kerro, että kuulit. Ja että häpeät pojan puolesta. 

Vierailija
8/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat ei tunne mun faijaa, kyllä se sellainen mies on, että herättää pelkoa. Joku huorittelu meidän talossa, niin niskaperseootteella lentää kämpästä pihalle. Mulla oli ihan selkeät rajat jota nyt vanhempana osaan arvostaa.

T.Arska

Vierailija
9/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ei tunne mun faijaa, kyllä se sellainen mies on, että herättää pelkoa. Joku huorittelu meidän talossa, niin niskaperseootteella lentää kämpästä pihalle. Mulla oli ihan selkeät rajat jota nyt vanhempana osaan arvostaa.

T.Arska

Aunea ei yleensä kutsuta Arskaksi.

Vierailija
10/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Arska

Meitin Arja-Siskoa kutsuttiin kyllä Arskaksi.

Ja Tarjaa Tartsaniksi.

Mut ne oli muutenkin ellasia "äijiä" ne kimmat.

Vierailija
11/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on tapana samaistua ryhmään missä liikkuu. Vaikkei kotoa olisi tuollaista oppinut mutta oppii kyllä jos kaverit puhuvat näin. Kuuluakseen ryhmään täytyy puhua tuollaisia vaikka häntä saattaa itseäkin harmittaa rumat puheet eikä oikeasti ajattele niin.. Saatikka ole edes laittanut "huoraa" yhtään missään! Puheita vain..

Vaikea vain sanoa miten tuon saisi kitkettyä :(

Itse ottaisin puheeksi että kuulin ja sanoisin olevani järkyttynyt ja pettynyt. Jos hän arvostaa äitiään niin katuu kyllä ja rauhoittaa suutaan.. Mutta tuskin kavereidensa seurassa asiat muuttuu. Siihen on vaikea vaikuttaa mitä tekee kun ei ole valvomassa..

Vierailija
12/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Arska

Mihin muuten viittaat tällä? Tarkoitatko että ei ole olemassa isiä jotka puuttuvat asiaan jos oma poika huorittelee naisia?

Vierailija
13/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Arska

Jos teidän perheessä  naisten huorittelu on normaalia, niin meidän ei. 

T.Arska

Vierailija
14/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, tuon tyylisille jannuille tytöt antautuvat.

Vai pidätkö ehkä parempana,että poikasi olisi joku kilttipehmo joka ei kelpaa kenellekään naiselle koskaan? Tässä ne vaihtoehdot nimittäin tänä päivänä ovat.

Vierailija
15/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pidätkö ehkä parempana,että poikasi olisi joku kilttipehmo joka ei kelpaa kenellekään naiselle koskaan? Tässä ne vaihtoehdot nimittäin tänä päivänä ovat.

Vierailija
16/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten laajat sosiaaliset ympyrät sulla on? Vaikuttaa siltä että et ole ihan realiteeteissa kiinni.

Vierailija
17/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpeä pojastasi!

Pojastasi tulee mies eikä neiti, mies joka osaa käsitellä naisia eikä anna kusetuttaa itseään pitkin ja poikin, vaan näyttää tytöille missä on kaapin paikka.

Vierailija
18/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän harhaanjohtavasti kirjoitettu. Pojan yksityiset keskustelut eivät kuulu sinulle. 18v on vielä herkkä ikä ja siinä esitetään kovempaa ja kokeneempaa kuin on, mikä sitten purkautuu yliyrittämisenä ja ronskina kielenkäyttönä sen lisäksi, että kertomuksiin tulee lapin lisää ja liioittelua. Välttämättä mitään seksiäkään ei ole oikeasti tapahtunut.Se, miten oikeasti käyttäytyy tietyn väestöryhmän seurassa, ei välttämättä korreloi ollenkaan noiden puheiden kanssa. 

Samalla tavalla tytötkin puhuvat pojista, vaikka nimitykset ovat erilaisia. 

Vierailija
19/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä puhuu muutkin nuoret miehet siihenmalliin että huhhuh :D tuo nyt ei ole edes pahinta.Kaveripiiri vaikuttaa paljon ja kavereille on tärkeää kehuskella. Voisin sanoa ettei poikasi edes ole pahimmasta päästä.

N20

Vierailija
20/20 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua myös siitä että nykyisin tasa-arvon lisäksi jotkut heiluttavat "naiskorttia" ts. Haluavat "valtaa " jonkun kenkänsä alle

. On kuitenkin naiklosia jotka eivät kunnioita miehiä vaan haluavat miellyttää "hyvinä jätkinä" tai sitten halpoina sellaisina.

Eli kaikki eivät alistu siihen; känninen naiklonen jossain notkumassa ja huutelemassa, on aina känninen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä