Ovatko seuraavat nimet sinusta rumia ja mummomaisia, mitä olin ajatellut tytölleni?
Tyttö syntyy lokakuussa jos kaikki menee kuten pitää. Olen ajatellut miehen kanssa seuraavia nimiä
(Lyhyt sukunimi, tyyliin Puro)
Ellen Amanda
Bella Sofia
Martta Aurora
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö syntyy lokakuussa jos kaikki menee kuten pitää. Olen ajatellut miehen kanssa seuraavia nimiä
Ellen Amanda
Bella Sofia
Martta Aurora
En voi ymmärtää ihmisiä jotka ovat niin avuttomia etteivät osaa päättää lapsensa nimeä kysymättä muilta. Sori vaan ap, et vaikuta kovin kypsältä aikuiselta tai itsenäiseltä ihmiseltä. Oisitpa lykännyt lapsen hankintaa kunnes nimen pähkäily sujuu ihan omin voimin.
Kaikki eivät pähkäile nimien kanssa niin paljoa kuin niminikkarit. Nämä palstat saattavat helpottaa päätöstä ja antaa ideoita/ajatuksia. Itse tekevät kuitenkin päätöksen. Ihmiset pitävät eri ikäisinä erilaisista nimistä. Ajaton ja persoonallinen nimi on aina paras.
Kannattaa pohtia aina lapsen/tulevan aikuisen kannalta sitä nimeä ja myös miettiä haluaisiko itsellä olevan kyseinen nimi. Nimi on jonkinlainen käyntikortti. Tietenkin nimet ja sukunimi tulisivat olla toisiinsa sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellen Amanda
Bella Sofia
Martta Aurora
En voi ymmärtää ihmisiä jotka ovat niin avuttomia etteivät osaa päättää lapsensa nimeä kysymättä muilta. Sori vaan ap, et vaikuta kovin kypsältä aikuiselta tai itsenäiseltä ihmiseltä. Oisitpa lykännyt lapsen hankintaa kunnes nimen pähkäily sujuu ihan omin voimin.
No eiköhän nyt jokainen loppujen lopuksi päätä lapsensa nimen itse mutta inspiraatiota on ihan hyvä hakea muiltakin niin voi olla sit helpompi päättää ja saa ehkä uusiakin ideoita. Onko susta epäkypsää ja epäitsenäistä sekin jos katselee nimiä vaikka kalenterista? Eihän se paljon eroa täältä kysymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellen Amanda
Bella Sofia
Martta Aurora
Rauhoitu. Kyllä kai AP lopulta päättää itse sen nimen. Mitä pahaa on kysyä ehdotuksia ja mielipiteitä. Nimien miettiminen on ihan hauskaa. Sen huomaa siitä, että näihin tulee aina paljon palautetta.
Joku oli ehdottanut Verna Auroraa, mutta laittaisin seuraavasti ehkä mieluummin
Ellen Verna Aurora (Puro)
Bertta Ellen Sofia
Bertta Ellen Amanda
Anni Eeva Sofia
Amanda Elli Aurora
Ja näitähän riittää, mutta ei Marttaa.