Onko muita, jotka ovat tykänneet tästä kesän säästä?
Varsinkin Pirkanmaalla olen nauttinut viileämmästä kesästä.
Kommentit (32)
Wtf kaikki tän keskustelun viestit on samalta henkilöltä, huomaa kirjoitustyylistä! :DDDDDDDDDDDDDDD
Suomijuntit tykkää sateesta ja kylmästä. Masentuneet tykkää p*skoista säistä!
En ole tykännyt yhtään. Olen matkustanut kolmeen kohteeseen, ja kuukauden päästä lähden jälleen Etelän lämpöön. Tosi surkeat kelit, huhhuh!
Hirveät säät on olleet. kesä ollu kuitenki kiva, säät ei!
En ole pitänyt lainkaan. Kesän olen Suomessa ollut, mutta syksyllä lähden 9kk ajaksi ulkomaille.
Oulun seudulla ollut loistava kesä juhannuksen jälkeen, sopivasti lämmintä (17-23), aurinkoa ja välillä sadetta, mitään helleputkia ei onneksi tullut eikä enää toki tulekaan, aivan täydellinen kesä ulkoilla ja pyöräillä :)
Täälläkin yksi viileän ystävä. Olen kuumaverinen ja hikoilen helposti. +15 on oiva t-paitakeli, ja yhtään yli +20 asteen ei tarvitsisi mennä. Tultiin viikko sitten parin viikon Jäämeren-reissulta, siellä n 100 km etelään Nordkappista oli parhaimmillaan +23, mutta ulkona oli mukava olla, koska tuuli on viileä, eikä mikään lehmän hönkäys :) Kotipuolessa Pirkanmaalla satelee vähän liikaa, muuten oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät säät on olleet. kesä ollu kuitenki kiva, säät ei!
Ja minusta taas tässä kesässä ehdottomasti parasta on ollut säät, kaikki muu onkin sitten ollut enemmän tai vähemmän persiillään.
Vierailija kirjoitti:
Wtf kaikki tän keskustelun viestit on samalta henkilöltä, huomaa kirjoitustyylistä! :DDDDDDDDDDDDDDD
Trolli olet. Itse kirjoitin viestin 16 ja tämän, en muita.
Kyllä, sää on hellinyt Helsinkiä koko kesän <3
Nämä on juuri ne asteet, missä ulkoilu/lenkkeily on ihan parhainta:).